Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Där ser man, väldigt goda. Farmor brukar baka då & då. Gött :ph34r:

Varför var det inget svar på "vem vill du intervjuva nästa gång"?

Det kan jag svara på, det är för att den personen som jag skulle viljat intervjuvas nästa gång inte har svarat på varken msn eller PM har jag för mig iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad nu då? Det framgår inte i Zcruwns intervju, vem som blir intervjuad nästa gång?

Zcruwen har även talat om varför, det är för att personen som ska han ville ska bli näste man inte har svarat än, det kommer upp ska du se, och VIce kommer säkert att skriva här också.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zcruwen har även talat om varför, det är för att personen som ska han ville ska bli näste man inte har svarat än, det kommer upp ska du se, och VIce kommer säkert att skriva här också.

Ach so. Hur vet du det? är det nåt jag har missat?

Aj-jävlar vad dum jag är. Såg precis att han skrev det en väldigt liten bit upp. Never mind.

Kul att du är tillbaka btw :o

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag skulle egentligen ha skrivit det i intervjun, men glömde det tyvärr.

Vanligtvis vill jag ha nästa klar tills intervjun läggs upp men vi kom överrens om att försöka få tag i honom underhelgen. Annars väljs en annan på måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ach so. Hur vet du det? är det nåt jag har missat?

Aj-jävlar vad dum jag är. Såg precis att han skrev det en väldigt liten bit upp. Never mind.

Kul att du är tillbaka btw :o

Haha, det är inte lätt ibland.

Tack så mycket :P

Ja jag skulle egentligen ha skrivit det i intervjun, men glömde det tyvärr.

Vanligtvis vill jag ha nästa klar tills intervjun läggs upp men vi kom överrens om att försöka få tag i honom underhelgen. Annars väljs en annan på måndag.

Det låter bra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor