Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dö bara, du vet ju fan inte ens vad det handlar om.

OT: ZcruweN: När ska vi till Escape då? :lol:

Sen när blev den här tråden en chatt mellan dig och Zcruwen? Det var kanske lite det R2D2 menade fast han använde ironi stället för att säga det rakt ut. Förmodligen också för att reta dig, men men.

---

Fråga: Röker du gräs, eller varför har jag fått för mig det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när blev den här tråden en chatt mellan dig och Zcruwen? Det var kanske lite det R2D2 menade fast han använde ironi stället för att säga det rakt ut. Förmodligen också för att reta dig, men men.

---

Fråga: Röker du gräs, eller varför har jag fått för mig det?

Får man inte skriva 2 frågor till ZcruweN då menar du?

Nej, R2D2 är lite mensig på mig, kanske har märkts då han är minst 3 post efter min post, och gärna quota mig. Oeps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man inte skriva 2 frågor till ZcruweN då menar du?

Nej, R2D2 är lite mensig på mig, kanske har märkts då han är minst 3 post efter min post, och gärna quota mig. Oeps.

Tycker du att dina två frågor ska finnas med i intervjun? Inget fel med att ställa flera frågor men dina var totalt irrelevanta för den här tråden. Jag håller med om att R2D2 är onödigt käftig mot dig.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåt sånt menade jag. Inte direkt för att reta, men för att pkz gör exakt samma sak själv.

Det är Veckans forumit, inte en chatt. Tror inte att Tackleberry tänkte att man skulle fråga saker som man lika väl kan ta på msn utan sånt som alla undrar/vill veta/i alla fall bryr sig om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker du att dina två frågor ska finnas med i intervjun? Inget fel med att ställa flera frågor men dina var totalt irrelevanta för den här tråden. Jag håller med om att R2D2 är onödigt käftig mot dig.

Nja, inte den första. Men eftersom jag skrev det så var det så att; Jag, Zcruwis, Hans kompis och Johanna var på fjärran höjder badet i Gefle, och efter den dagen hette hans dagbok på lunarstorm "boobieees, booooobbiiiieees", och jag har aldrig fått ett riktigt svar om varför han skrev så. Så därför skrev jag det.

Men fråga 2 var 'seriösare', eftersom jag gärna vill veta när vi ska åka dit så jag kan fixa pengar. Ifall jag skriver det här så svarar han det, än om jag skriver på MSN, och sticker. Så får jag inget svar. Du förstår.

Aja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fråga 2 var 'seriösare', eftersom jag gärna vill veta när vi ska åka dit så jag kan fixa pengar. Ifall jag skriver det här så svarar han det, än om jag skriver på MSN, och sticker. Så får jag inget svar. Du förstår.

Aja.

Skriv på msn och stanna då :lol:

Bor du i hus eller lägenhet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ber om ursäkt om jag har missat något men borde inte mrwopie och maimstreams komma upp snart? :D

Jo jag beklagar. Jag har varit på släktmiddag och nu när jag har ommigt hem så har jag inte lyckats få tag i en KalleRator. Men den kommer upp innan 12:00 imorgon.

Sorry för strulet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är din favorit i family guy?

Vad hade du gjort om någon hade stängt in dig i ett rum i 3 dar? Vatten och mat finns.

En sån fråga blir bara konstig, eftersom allt är fiktivt när du bara säger "ett rum" och "mat" finns.

Rummet kan vara tomt och bara 1m^2. Rummet kan också vara fullt inrett och 100m^2.

Mat kan vara allt från skorpor till 3-rätters middagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor