Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Skulle du se dig som en "snel hest" eller en "elak hest?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vilken färg har du på ditt påslakan? Har du några superkrafter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Dö bara, du vet ju fan inte ens vad det handlar om. OT: ZcruweN: När ska vi till Escape då? Sen när blev den här tråden en chatt mellan dig och Zcruwen? Det var kanske lite det R2D2 menade fast han använde ironi stället för att säga det rakt ut. Förmodligen också för att reta dig, men men. --- Fråga: Röker du gräs, eller varför har jag fått för mig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Sen när blev den här tråden en chatt mellan dig och Zcruwen? Det var kanske lite det R2D2 menade fast han använde ironi stället för att säga det rakt ut. Förmodligen också för att reta dig, men men. --- Fråga: Röker du gräs, eller varför har jag fått för mig det? Får man inte skriva 2 frågor till ZcruweN då menar du? Nej, R2D2 är lite mensig på mig, kanske har märkts då han är minst 3 post efter min post, och gärna quota mig. Oeps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Får man inte skriva 2 frågor till ZcruweN då menar du? Nej, R2D2 är lite mensig på mig, kanske har märkts då han är minst 3 post efter min post, och gärna quota mig. Oeps. Tycker du att dina två frågor ska finnas med i intervjun? Inget fel med att ställa flera frågor men dina var totalt irrelevanta för den här tråden. Jag håller med om att R2D2 är onödigt käftig mot dig. Redigerad 13 juli, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Sen när blev den här tråden en chatt mellan dig och Zcruwen? Det var kanske lite det R2D2 menade fast han använde ironi stället för att säga det rakt ut. Förmodligen också för att reta dig, men men. Nåt sånt menade jag. Inte direkt för att reta, men för att pkz gör exakt samma sak själv. Det är Veckans forumit, inte en chatt. Tror inte att Tackleberry tänkte att man skulle fråga saker som man lika väl kan ta på msn utan sånt som alla undrar/vill veta/i alla fall bryr sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Tycker du att dina två frågor ska finnas med i intervjun? Inget fel med att ställa flera frågor men dina var totalt irrelevanta för den här tråden. Jag håller med om att R2D2 är onödigt käftig mot dig. Nja, inte den första. Men eftersom jag skrev det så var det så att; Jag, Zcruwis, Hans kompis och Johanna var på fjärran höjder badet i Gefle, och efter den dagen hette hans dagbok på lunarstorm "boobieees, booooobbiiiieees", och jag har aldrig fått ett riktigt svar om varför han skrev så. Så därför skrev jag det. Men fråga 2 var 'seriösare', eftersom jag gärna vill veta när vi ska åka dit så jag kan fixa pengar. Ifall jag skriver det här så svarar han det, än om jag skriver på MSN, och sticker. Så får jag inget svar. Du förstår. Aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Men fråga 2 var 'seriösare', eftersom jag gärna vill veta när vi ska åka dit så jag kan fixa pengar. Ifall jag skriver det här så svarar han det, än om jag skriver på MSN, och sticker. Så får jag inget svar. Du förstår. Aja. Skriv på msn och stanna då Bor du i hus eller lägenhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Inte jag heller R2D2. Siana vill du ha med alla frågor eller bara någa slumpvist utvalda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Inte jag heller R2D2. Siana vill du ha med alla frågor eller bara någa slumpvist utvalda? Ta de som verkar vara meast intressanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Inte jag heller R2D2. Förlåt. Glömde dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Förlåt. Glömde dig. Hehe, lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Ber om ursäkt om jag har missat något men borde inte mrwopie och maimstreams komma upp snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Ber om ursäkt om jag har missat något men borde inte mrwopie och maimstreams komma upp snart? Jo jag beklagar. Jag har varit på släktmiddag och nu när jag har ommigt hem så har jag inte lyckats få tag i en KalleRator. Men den kommer upp innan 12:00 imorgon. Sorry för strulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Vem är din favorit i family guy? Vad hade du gjort om någon hade stängt in dig i ett rum i 3 dar? Vatten och mat finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Vem är din favorit i family guy? Vad hade du gjort om någon hade stängt in dig i ett rum i 3 dar? Vatten och mat finns. En sån fråga blir bara konstig, eftersom allt är fiktivt när du bara säger "ett rum" och "mat" finns. Rummet kan vara tomt och bara 1m^2. Rummet kan också vara fullt inrett och 100m^2. Mat kan vara allt från skorpor till 3-rätters middagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 En sån fråga blir bara konstig, eftersom allt är fiktivt när du bara säger "ett rum" och "mat" finns. Rummet kan vara tomt och bara 1m^2. Rummet kan också vara fullt inrett och 100m^2. Mat kan vara allt från skorpor till 3-rätters middagar. Woops... tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Idag genomför intervjun med zcruwen posta sista minuten frågor om ni har några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Mr. Zcruw: Vilken är din favorit soppa? Morsan Vs. Farsan? Redigerad 21 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Om du skulle få flytta från Sverige till ett annat land. Var skulle du flytta? Motivera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts