Maimstream Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Men.. vad är det för skoj jag har missat här? Corleone kunde inte bestämma sig för om han tyckte om mig eller hatade mig, sen vart det massa spam. okka vart hybernatad. Onödiga inlägg alltså. -------------------------------------------------- Cyprez: Vad har du för album i din musik-samling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vilken rappare gillar du bäst, efter tupac då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Corleone kunde inte bestämma sig för om han tyckte om mig eller hatade mig, sen vart det massa spam. okka vart hybernatad. Onödiga inlägg alltså. Jaha.. lite trist att de blev raderade, då. Fan, jag lyckas alltid missa när det händer nåt. Inte bara här, utan även i det verkliga livet. ---- Cyprez, jag gissar att det finns en historia om varför ditt och Cortez´ nick samt Tupac-signaturer påminner så dant om varandra. Något du vill berätta för en lite yngre medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hur kommer det sig att du tror på så mycket såsom spöken, aura och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Utför du några roliga ritualer, eller liknande? Strör du exempelvis tegelstoft kring sängen? Använder du pendlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Fråga på mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Fråga på mer! Vem kommer du att välja som nästa person som ska intervjuas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vem kommer du att välja som nästa person som ska intervjuas? Mig Spelar du fortfarande Postal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Är det någon slags dold, ond, tanke bakom det faktum att din avatar ser skitläskig ut när man markerar den? Redigerad 18 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Är du Kristen, Satanist eller Ateist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Är det någon slags dold, ond, tanke bakom det faktum att din avatar ser skitläskig ut när man markerar den? Håller med, nu kommer jag att drömma mardrömmar ..... Hur ser du ut? Förklara i ord. Dina största intressen? Morsan vs. Farsan ? Hudfärg? Har många gånger fått för mig att du är mörkhyad av signaturen, kanske hör lite ihop med min första fråga. ..... Editerar om jag kommer på mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hudfärg? Har många gånger fått för mig att du är mörkhyad av signaturen, kanske hör lite ihop med min första fråga. Haha.. samma sak för mig, fast med Cortez.. Även fast jag vet att det är Tupac på avataren så tänker jag alltid som att han ser ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Gillar du att hänga vid den lokala sibylla grillen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Vad är mest logiskt: - Din mamma sjunger lite när hon tar en macka på natten eller - Det är en ande som sjunger för han försöker ta kontakt med dig? Redigerad 19 juni, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Du måste välja: A. Någon spyr i ditt ansikte. B. Någon slår dig i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Brittisk eller amerikansk engelska? Motivera. Redigerad 19 juni, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Nästa vecka kommer en icke demokratiskt vald forumit att intervjuas. Och som alltid vid sådana här speciella tillfällen kommer hans rättigheter att välja nästa att försvinna. I stället är det Cyprez som väljer åt honom. Intervjun genomförs 28/6-06 och läggs upp den 1/7-06. Så ställ de frågor som ni nu vill veta om denne person för det är kanske sista gången som ni får det här tillfället... Den som kommer att bli intervjuad är: Misterwhoopee! Redigerad 19 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Haha.. samma sak för mig, fast med Cortez.. Även fast jag vet att det är Tupac på avataren så tänker jag alltid som att han ser ut så Cortez har väl brunfärgad hud, i någon tråd så fanns det en bild på honom när han klappar en hund @Vice.: 0k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 ... Och varför detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 ... Och varför detta? För att jag tyckte att det kunde vara kul med en medlemm som är väldigt gammal och nästan inte aktiv. Försöker även få Hultenius att delta men han har tackat nej. För tillfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts