Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Corleone kunde inte bestämma sig för om han tyckte om mig eller hatade mig, sen vart det massa spam. okka vart hybernatad. Onödiga inlägg alltså.

Jaha.. lite trist att de blev raderade, då. Fan, jag lyckas alltid missa när det händer nåt. Inte bara här, utan även i det verkliga livet. :unsure:

----

Cyprez, jag gissar att det finns en historia om varför ditt och Cortez´ nick samt Tupac-signaturer påminner så dant om varandra. Något du vill berätta för en lite yngre medlem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon slags dold, ond, tanke bakom det faktum att din avatar ser skitläskig ut när man markerar den? ^_^

Håller med, nu kommer jag att drömma mardrömmar :ph34r:

.....

Hur ser du ut? Förklara i ord.

Dina största intressen?

Morsan vs. Farsan ?

Hudfärg? Har många gånger fått för mig att du är mörkhyad av signaturen, kanske hör lite ihop med min första fråga.

.....

Editerar om jag kommer på mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nästa vecka kommer en icke demokratiskt vald forumit att intervjuas. Och som alltid vid sådana här speciella tillfällen kommer hans rättigheter att välja nästa att försvinna. I stället är det Cyprez som väljer åt honom. Intervjun genomförs 28/6-06 och läggs upp den 1/7-06. Så ställ de frågor som ni nu vill veta om denne person för det är kanske sista gången som ni får det här tillfället...

Den som kommer att bli intervjuad är:

Misterwhoopee!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.. samma sak för mig, fast med Cortez.. Även fast jag vet att det är Tupac på avataren så tänker jag alltid som att han ser ut så :rolleyes:

Cortez har väl brunfärgad hud, i någon tråd så fanns det en bild på honom när han klappar en hund :)

@Vice.: 0k.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor