Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Din TV har stämmt din dator för att du spenderar mer tid hos den än vad du är hos din TV. Domaren bestämmer att du får stå i mellan av dom, och dom får locka dig på alla sätt som går. Datorn blippar mellan porr, GTA-spelen och GTAsajtens forum. TV:n blippar mellan Pokémon, fotbolls vm och Lost. Vem går du till då?

Vilken fråga, förutom den här frågan, är den mest pinsammaste/jobbigaste/mest irriterande frågan du skulle kunna bli ställd?

När går du och lägger dig?

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom han inte följde reglerna så var det ju antagligen så... Bara för han är en respekterad medlem ska han inte bli olika behandlad.

Tack xstreem. Så fånigt, bara för att okka har lite högre status bland en viss del av forumet så får man hela gänget i mot sig om man ställer sig imot honom.

Hade det istället varit Brodd som utfört samma regelbrott och fått samma straff hade ni jublat.

Ge fan i att bråka när ni innerst inne vet att beslutet inte är mer än rätt. Och ifall ni tycker att nån blivit orättvist behandlad, ta det via pm för helvete.

Siana: Vi varnar rätt mkt folk för påhopp, bara att ni dödliga inte märker det då det inte blir nån diskussion kring det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag tycker inte du rövslickar moderatorerna, och det har jag aldrig påstått.

Slutligen: Förlåt Vice för att jag förstörde din tråd lite, jag menar det verkligen.. Du gör ett skitbra jobb med det här, det är jättekul att läsa. Så förlåt.. =/

Det är okej, men posta frågor i stället för en massa annan text. Läser alltid igenom hela tråden den dagen som intervjun skall göras och det tar tid när det har skapats 7 sidor sedan den senaste intervjun.

Tack för berömet. :P

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråd rensad på onödigt spam och chattande, samt att visa inlägg är redigerade för att inte skapa förvirring.

Tråden blev rensad från det att Vice meddela om att det var Cyprez som stod på tur.

Å så trevligt, du bara strök hela mitt och flera andras posts! Samtidigt bevarade du KalleR:s och dina egna. Mitt inlägg innehöll, inte bara en vesäntlig fråga till Cyprez, utan också ett par kritiska påpekanden om ditt agerande. Jag får ärligt talat riktigt dåliga vibrationer när även en så pass obetydlig "makthavare" som du ägnar sig åt censurering av oliktyckande.

Jag får väl bemöda mig med att skriva frågan till Cyprez igen och hoppas på att ingen suddar ut min text den här gången.

Fråga: Var har du fått ditt intresse för andlighet&magi ifrån? Har du påverkats av föräldrar eller dylikt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å så trevligt, du bara strök hela mitt och flera andras posts! Samtidigt bevarade du KalleR:s och dina egna. Mitt inlägg innehöll, inte bara en vesäntlig fråga till Cyprez, utan också ett par kritiska påpekanden om ditt agerande. Jag får ärligt talat riktigt dåliga vibrationer när även en så pass obetydlig "makthavare" som du ägnar sig åt censurering av oliktyckande.

Jag får väl bemöda mig med att skriva frågan till Cyprez igen och hoppas på att ingen suddar ut min text den här gången.

Fråga: Var har du fått ditt intresse för andlighet&magi ifrån? Har du påverkats av föräldrar eller dylikt?

Ehh "ok". :lol:

Kan hända att ditt inlägg strök med när jag raderade dom andra, ingen avancerad fråga precis så det var väl inte så svårt att skriva om....

"Censurering" - Varför tog jag då inte bort RD2D´s inlägg?

Hue.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh "ok". :lol:

Kan hända att ditt inlägg strök med när jag raderade dom andra, ingen avancerad fråga precis så det var väl inte så svårt att skriva om....

"Censurering" - Varför tog jag då inte bort RD2D´s inlägg?

Hue.

Inlägget jag skrev innehöll som sagt kritik till ditt agerande. Om jag har förstått det rätt så anser många att du missbrukar din moderatorposition och varnar/stänger av medlemmar alldeles för lätt. När du raderar kritiken mot dig (inte bara från mig, Siana tex skrev också några rader) kan man jämföra det med politisk censurering, ja.

I det jag skrev påpekade jag bla att medlemmar klarade sig ur mycket smärre förseelser än det okka yttrade. Det han sa tycker jag knappt borde klassas som personangrepp för den delen heller. När han skriver "IDIIOOT!" eller hur det nu brukar låta, så syftar han såklart på att personens åsikter och inlägg här på forumet är idiotiska. Spam i forumittråden förvisso men 40 dagars hybernate är en grov överdrift och ett resultat av ditt maktmissbruk!

---

En till fråga: Är du religiös på något annat sätt än tron på övernaturliga företeelser?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inlägget jag skrev innehöll som sagt kritik till ditt agerande. Om jag har förstått det rätt så anser många att du missbrukar din moderatorposition och varnar/stänger av medlemmar alldeles för lätt. När du raderar kritiken mot dig (inte bara från mig, Siana tex skrev också några rader) kan man jämföra det med politisk censurering, ja.

I det jag skrev påpekade jag bla att medlemmar klarade sig ur mycket smärre förseelser än det okka yttrade. Det han sa tycker jag knappt borde klassas som personangrepp för den delen heller. När han skriver "IDIIOOT!" eller hur det nu brukar låta, så syftar han såklart på att personens åsikter och inlägg här på forumet är idiotiska. Spam i forumittråden förvisso men 40 dagars hybernate är en grov överdrift och ett resultat av ditt maktmissbruk!

Men håll bara käften. Ingen ide att hacka på han bara för att han stängde av en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor