Cyper Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vilket är ditt favorit té? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Den här gången kommer turen till Cyprez! Intervjun genomförs 19/6-06 och läggs upp den 24/6-06! Han intervjuas alltså tidigare pga att han skall i väg på semester. Passa på att granska denna lurifax nu när ni kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Spelar du fortfarande Postal 2? Kände du dig mobbad innan av alla kommentarer om Postal 2? Är det bättre nu? Om du skulle bli instängd i ett rum i 10 dagar och du inte fick ta rap/hip-hop. Vilken musik skulle du ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Vad fan står det i dom rubrikslösa pm:n du skickar till mig? Lyssnar du radio blabla? Har pm:n nåt med den här intervjun att göra? Hur många har du skickat det/dom till? Vad fasen händer i veckan? Redigerad 12 juni, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vilket data spel spelar du mest nu? Vem blir nästa att bli Interjuvad? (Fråga ska ställas som nästa sista fråga efter den orignala fråga) Har du en Kondom hemma? Vilka forum besöker du Förutom GTAsajten? e du hetro/Bi/Gay eller va de heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vad fick dig och börja med parkour? Vad är ditt favoritte? Vad tycker du om mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 E du naken nu? Vilken på Gtasajten beundrar du mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Du ska bli intervjuad på min födelsedag, känner du dig hedrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) E du naken nu? Vilken på Gtasajten beundrar du mest? Till topicen: Vilken fjortis utav dig och mig besitter till mängden rikligast fjortsfyllda fjortisanlag? Jag editerade lite. Det var kul. Redigerad 15 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Fråga på då ni har chansen. Svarar på (förhoppningsvis) allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Du är störd. Allmänt störd. Komplett, fullständig, 100-procentigt störd. Så jävla störd att du själv inte kan inse att du är störd. Ä jah skojja ba ta intä illa upp!! du e inte störd Till topicen: Vilken fjortis utav dig, iweX, the xD, Maimstream, Miiiiiiiiiiiiiiiirre, Boomer, och Vaxxor besitter till mängden rikligast fjortsfyllda fjortisanlag? Jag känner mig hedrad att du tog med mig i din fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jag blir förvirrad! Jag är i en svår tid nu!! Det är svårt att välja mellan dig och henne!!! Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) På en skala från 1 till 10, hur mycket längtar du efter GTA: Liberty City Stories? (Notera att när frågan skrivs är det den 14:e, intervjuen genomförs den 19:e, och den läggs upp den 24:e...) Redigerad 14 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Fan vad mysigt det är när alla grinar på varandra hela tiden. Helt underbart. Jag börjar nästan längta hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Cyprez: Vad tycker du om den härliga stämningen vi har här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Fråga till Cyprez: hur kan det komma sig att dina ansiktsdrag överensstämmer HELT med din "feblesse-diggande" personlighet? Och ja, feblesse-diggande var en fin eufemism för, tja, ehm... Redigerad 14 juni, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Nej okka, nu är jag trött på dig och dina personangrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) För helvet sluta spamma ner tråden! Hatar att läsa igenom 22 rader skittext sen kommer det en fråga sen ytterligare skittext! Ärligt talat, en vecka eller två borde ni ha hela högen! Redigerad 14 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) För att tillföra något till tråden: Cyprez, är du potentiellt sett din generations Hagaman? Redigerad 14 juni, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Nej okka, nu är jag trött på dig och dina personangrepp. *Greppar tag i A.As skjortärmar och drar honom närmare, tårarna flödandes fritt* VAD HAR NI GJORT MED HONOM?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts