Nord Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Om du var tvungen att välja mellan absoulut (hur fan stavas skiten) dansband eller absoulute dödmetal vad hade du valt? Vilken muffinssort är din favorit? Absolut - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Absolut - Inte på engelska väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Inte på engelska väl? Absolute isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Inte på engelska väl? Haha, jasåå... tja, får väl skylla på att det är morgon och dagen efter.... spajdermän hann före iaf... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Fin intervju med Sikorka. Asch - när jag frågade "Gillar du The Grudge eller är det bara bilden?" menade jag "Ringu". Fan. Nåväl, han sade ju senare att han gillade "Ringu". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Fin intervju med Sikorka. Asch - när jag frågade "Gillar du The Grudge eller är det bara bilden?" menade jag "Ringu". Fan. Nåväl, han sade ju senare att han gillade "Ringu". Tack så mycket. Kul att höra. Menade att skulle vara: Gillar du The ring eller är det bara bilden?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Tack så mycket. Kul att höra. Menade att skulle vara: Gillar du The ring eller är det bara bilden?" Jepp. Men det var mitt fel, inte ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vad spelar du för spel?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vad tycker du om Venom? (Från spindelmannen då) Hur är det på familje fronten? har hört att det är flera som slåss om datorn. Vad har du emot satanism? My questions till coolingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Varför är ditt nick skrivit i bebis-språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag jobbar på onsdag så Intervjun genomförs på Torsdagen istället. Så en extra dag har ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Nästa medlem som kommer intervjuas är forumets egen lilla kise, Kattälskaren! Intervjun genomförs 14/6-06 och läggs upp den17/6-06! Ställ de frågor ni vill veta om den lille gossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vad är ditt favorit djur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Hur liten är du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Varför försöker du verka vara äldre än vad du egentligen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Nästa medlem som kommer intervjuas är forumets egen lilla kise, Kattälskaren! Intervjun genomförs 14/6-06 och läggs upp den17/6-06! Ställ de frågor ni vill veta om den lille gossen Röv, jag åker bort den 13:onde och är borta i 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vart ska du åka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Röv, jag åker bort den 13:onde och är borta i 2 veckor. Chill, jag har ditt lösenord. Redigerad 9 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vart ska du åka? Mallorca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Mallorca. Ok, då stryker vi den frågan ur intervjun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts