GTApimpfoolife Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Har du någonsin haft kort hår? JAA DET HAR HAN. I sjuan eller nått eller hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Intervjun med Topp3 äger rum imorgon torsdag 29/8-05 på kvällen. Om ni vill ha med nån speciell fråga så posta innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Tycker du att du förändrat din image på forumet sen du blev moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Nästa person som skall intervjuas är, forumets egen Tupac: Cortez Intervjun genomförs, torsdagen den 6/10-05 och läggs upp på lördagen den 8/10-05 Så, ställ alla era granskande frågor till Cortez som ni vill veta om honom... Redigerad 29 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vad gör du oftast på fritiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Varför intresset Tupac? Har alltid undrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Försöker du leva ditt liv som Tupac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vad känner du när du hör på TV eller läser i tidningen att "Mr.X" tros har varit inblandat i mordet på Tupac Shakur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag vill vara med. Jag vill vara nästa forumit. Snälla, snälla, snälla. Tackleberry ljög ju för mig :'( Han berättade för mig om sin idè och sa att jag skulle få bli den första forumiten. Buääääääää *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Ballt Project! Läste igenom alla nyss... Valldigt smart ide ! BTW: Cortez ! Hur många tjejer brukar du träffa per år? Brukar du styrke-träna? Hur ofta sjunger/rappar du ? Redigerad 30 september, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag vill vara med. Jag vill vara nästa forumit. Snälla, snälla, snälla. Tackleberry ljög ju för mig :'( Han berättade för mig om sin idè och sa att jag skulle få bli den första forumiten. Buääääääää *snyft* Skulle också gärna bli intervjuad men det är väl upp till det föregående offret att bestämma om jag har fattat det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ballt Project! Läste igenom alla nyss... Valldigt smart ide ! Ohhh... Wow.. The_Dude: Det lär du bli, tycks bara vara dom som varit med en längre tid och är över 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ohhh... Wow.. The_Dude: Det lär du bli, tycks bara vara dom som varit med en längre tid och är över 15 Så... Jag kan alltså inte bli intervjuad ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Så... Jag kan alltså inte bli intervjuad ? :'( Just det. Nu kniper du. Menar inte att vara otrevlig, men personer som du dansar till salsarytmer på mina nerver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Just det. Nu kniper du. Menar inte att vara otrevlig, men personer som du dansar till salsarytmer på mina nerver. Jag tycker att det där var en Jävligt oschysst regel Precis som att man blir mer värd när man blir 15 ? Nej, det blir man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag antyder inte på din ålder, utan på ditt omogna uppförande och sättet på vilket du tjatar och grinar om att bli intervjuvad. Tagga ner. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag antyder inte på din ålder, utan på ditt omogna uppförande och sättet på vilket du tjatar och grinar om att bli intervjuvad. Tagga ner. >< Shiit... Asså... Jag bara skojja ? Kolla Plountus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Shiit... Asså... Jag bara skojja ? Mm, jo, så var det ja. @ Cortez: Vad tycker du om de här "musikkrigen" du hade för vana att starta, förr i tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Öh, vad är det för regel ni pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Öh, vad är det för regel ni pratar om? Pluonts skrev: The_Dude: Det lär du bli, tycks bara vara dom som varit med en längre tid och är över 15 Perlan tog det som en riktig regel rtyp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts