Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Jag förstår inte rubriken på den här topicen :teehee:

Ni ställer frågor, men topicen heter veckans forumit :wub:

"Möt forumiten" är ett projekt som ska göra så att vi här på GTAsajten ska lära känna varandra lite bättre.

En gång i veckan, på lördagar, kommer en ny intervju att läggas in.

Frågorna som kommer att ställas kommer att vara standar frågor som alla som intervjuas kommer att få + några frågor som medlemmarna från forumet vill veta. Dessa frågor kan postas in tråden "Veckans forumit!" Där avslöjas också på måndagar, vem som intervjuas på lördagen.

Alla som intervjuas kommer att väljas av den föregående. Jag kontaktar alltid den utvalde innan jag skriver något på GTAsajten. Så Om personen inte vill blir intervjuad, slipper den alltså. Intervjuerna kommer att hållas på MSN.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir inte du trött på alla som tjatar med samma försök till roliga frågor varje intervju?

Fattar inte riktigt, är frågan till mig?

Nja, vissa frågor tycker jag kan tråkiga eller meningslösa men man får tänka på att en del är yngre här och de vill ha med sådana frågor. De frågorna som är lite för meningslösa kommer dock inte med. Mycket pga att det blir för många frågor ibland. Det tar ändå ganska lång att genomföra en intervju.

BTW, Sikorka intervjuas snart, så vill ni ha med någon fråga till så posta på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte riktigt, är frågan till mig?

Nja, vissa frågor tycker jag kan tråkiga eller meningslösa men man får tänka på att en del är yngre här och de vill ha med sådana frågor. De frågorna som är lite för meningslösa kommer dock inte med. Mycket pga att det blir för många frågor ibland. Det tar ändå ganska lång att genomföra en intervju.

BTW, Sikorka intervjuas snart, så vill ni ha med någon fråga till så posta på. ^_^

Njae. Egentligen var den inte till någon, blev bara trött på alla helt meningslösa frågor. Men låt Veckans Forumit svara på den du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar ite som om jag var nån värst intressant medlem :'( ;)

Har bara fått 4 frågor än... :)

Hur kommer det sig att du hade ett sugmärke på halen i skolan för någon vecka sedan, och varför du ville ha bort det?

Har du något smeknamn och har det något med ditt hår att göra?

Om nu överstående fråga stämmer, nu när du har klippt dig, tror du att man kommer forsätta använda ditt gamla smeknamn?

Vad är bäst, långt eller kort hår?

Är du kristen?

Lyssnar du på kristen hårdrock?

Har du något att rekommendra som några forumiter kan ta del av?

Något i övrigt att säga?

Blejgds, sånuru, tittia vad många frågor du fått, nu vart du jetteh intressant.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du haft ett annat nick här på forumet innan? Om inte, hur tror du det kommer sig att du får den stora äran att bli intervjuad så kort efter att du reggade dig?

edit: Är dina intressen verkligen "Min käre PS2:a, datan, snowboard å bajs"?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor