Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker att vi kan få en kommetar från en av moderatorewrna så att detta kan bli löst. Surt om han skulle bli bandad nästa tisdag och vi står utan en intervju...

True, true, men det är väl inte så svårt att hitta en ny, mer värdig medlem att intervjua än Wallemart?

Och anledningen till att Wallemart är kvar är väl för att... jag vettefan. Jag hade ingen aning om att det var Hemulen iaf. Men nu vet jag, så buh-bye.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herrgud peps, tagga ner. Jag har fan vart "aktiv" här med mitt nya konto i snart ett år, Ni har haft all tid i världen att klaga på mig då, jag har ju inte vart alltför försiktig med vem jag talar om det för... Men nu när det är min tur att intervjuvas då ska självklart hela topicen spammas ner med persnangrepp och annat skit. För att citera farsan i Telia reklamerna: "Jag blir så trött"

Starta en ny topic om det här är så viktigt, låt den här va ontopic så inte Vice får en massa problem senare.

och som Spok säger, eftersom jag inte är bannad ännu efter snart ett år så finns det antagligen ingen anledning att banna mig nu om jag inte gör nått lika dumt igen. Det var ju trots allt för forumets bästa...

Så bara för att du nu har skött dig så ska man skita i att du spammade ner forumet?

Ska man släppa en seriemördare bara för att han äter sin spenat och städar sin cell?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så han ska inte intervjuas för att han har varit bannad ?

Han har ju fan skött sig en lång stund nu.... Käns väldigt lame enligt mig..

Han var inte bannad. Han är bannad, och nu så också hans andra konto. Anledningen till att Wallemart inte vart bannad förens nu är helt enkelt att ingen har vetat om att det var HemuleN.

Att inte vi har märkt att det har vart HemuleN är för det inte är samma IP på kontona. Wallemart har därimot ett till account på G som väntar på auth. Får väl se vad som händer. Blir han authad så blir han bannad.

Samma med P-C som exempel. Han har en till Medlem med namnet August. Ser jag att han skriver med det kontot bannar vi det med, och på så sätt blir det längre ban pga det.

Samma här med Walle, eftersom HemuleN är permbannad, så blir såklart Walle det med, spelar ingen roll om han skött sig som Wallemart, han har inget här att hämta när han väl blivigt bannad en gång.

Det komiska med Pottzork's andra konto var att han la upp en bild på sig själv och därmed sumpade sig chans. Det var också ett annat IP så inget vi kunde spårat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han var inte bannad. Han är bannad, och nu så också hans andra konto. Anledningen till att Wallemart inte vart bannad förens nu är helt enkelt att ingen har vetat om att det var HemuleN.

Att inte vi har märkt att det har vart HemuleN är för det inte är samma IP på kontona. Wallemart har därimot ett till account på G som väntar på auth. Får väl se vad som händer. Blir han authad så blir han bannad.

Samma med P-C som exempel. Han har en till Medlem med namnet August. Ser jag att han skriver med det kontot bannar vi det med, och på så sätt blir det längre ban pga det.

Samma här med Walle, eftersom HemuleN är permbannad, så blir såklart Walle det med, spelar ingen roll om han skött sig som Wallemart, han har inget här att hämta när han väl blivigt bannad en gång.

Det komiska med Pottzork's andra konto var att han la upp en bild på sig själv och därmed sumpade sig chans. Det var också ett annat IP så inget vi kunde spårat.

Aha ok, det sätter klarhet i saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så han ska inte intervjuas för att han har varit bannad ?

Han har ju fan skött sig en lång stund nu.... Käns väldigt lame enligt mig..

Eftersom att han officielt blev banndad innan han blev vald till nästa forumit kan han inte bli intervjuad. Annat med P-C, han var aktiv när han blev vald. Skall försöka få tag i P-C idag så att han kan välja en ny. Misslyckas detta så väljer jag ut en idag som sedan får fortsätta bära stafettpinnen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.

Rocket_Skater är bannad, så varför flyger inte jag åt helvete? Det byggde ju på samma princip - jag gjorde ett nytt account och erkände först senare att jag var ägaren av det bannade accountet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.

Rocket_Skater är bannad, så varför flyger inte jag åt helvete? Det byggde ju på samma princip - jag gjorde ett nytt account och erkände först senare att jag var ägaren av det bannade accountet.

Jag får en känsla av att du kommer att få ångra det inlägget... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom att han officielt blev banndad innan han blev vald till nästa forumit kan han inte bli intervjuad. Annat med P-C, han var aktiv när han blev vald. Skall försöka få tag i P-C idag så att han kan välja en ny. Misslyckas detta så väljer jag ut en idag som sedan får fortsätta bära stafettpinnen.

P-C har ju inga typ att välja på :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.

Rocket_Skater har inget att backa upp. Finns inga varningar på dig, och se inte varför du blev bannad? Du var som alla andra spammande ligister på den tiden. Vilket nu hela SA forumet består av utan att någon äns för varningar för det.

HemuleN hade sina 5 varningar, och därmed terminated.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rocket_Skater har inget att backa upp. Finns inga varningar på dig, och se inte varför du blev bannad? Du var som alla andra spammande ligister på den tiden. Vilket nu hela SA forumet består av utan att någon äns för varningar för det.

HemuleN hade sina 5 varningar, och därmed terminated.

Åhå. Varför Rocket_Skater blev bannad ska vi inte gå in på, tycker jag.

Tihihihihi.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor