Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ångrar du ditt onödiga inlägg som ledde till din åttonde varning?

Är teckning något du tänker satsa på?

Laakso, Kashmir, Arctic Monkeys eller Bloodhound Gang?

Om du fick höra en låt du skulle bli tvungen att lyssna på oavbrutet i ett dygn - vilken skulle det bli?

Vilken forumit i P-C- touchers- fanclub vill du helst träffa igen?

DH Summer eller DH Winter?

Vad ser du mest fram emot till sommaren?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa vecka kommer

Wallemart att intervjuas. Intervjun genom förs den 31/5 och läggs upp 3/6.

Wallemart är ganska så ny så det finns säkert en hel del att ta reda på om honom. Gör gärna det... <_<

Vill bara påpeka att Wallemart är HemuleN som var tvungen att skapa ett nytt konto eftersom han blev bannad på grund av spam, tillsammans med pottzork. Han är alltså inte en ny medlem.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara påpeka att Wallemart är HemuleN som var tvungen att skapa ett nytt konto eftersom han blev bannad på grund av spam, tillsammans med pottzork. Han är alltså inte en ny medlem.

och vad tror du att "det finns säkert en hel del att ta reda på om honom. Gör gärna det... :) " Syftar på?

Men nu har ju du redan förstört den "Hinten". <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och vad tror du att "det finns säkert en hel del att ta reda på om honom. Gör gärna det... :) " Syftar på?

Men nu har ju du redan förstört den "Hinten". <_<

INGENTING. Vice skriver bara massa skit för att uppmuntra till frågor. Du är inte en legitimerad användare på GTAsajten, du är bannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Teehee... nu har jag kommit på några 5 snabba fan!

Coca cola/fanta Bio/hemma Chokladmuffins/"Vanliga" Läsk/Godis Skåne/Norrland

Offtopic, men nästan inte ändå:

Det här fick mig att tänka på en sak. Nån som vet vad som h ar hänt med x_simpa_x och hans 5 snabba? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han såklart för fan, Modsen vet redan att du är du så om de skulle vilja kan de ju bara banna dig men de gör inte det av någon anledning så då får väl fanimig The Dude ta och acceptera det. Legitimerad användare... Va fan?!

Så du tycker att så fort man blir bannad är det fritt fram att skapa ett nytt konto?

Med legitimerad (ett ord som jag antog att alla förstod, my bad) menar jag berättigad/tillåten. Han är, fram till ett visst datum, avstängd från sajten eftersom han inte klarade av att vistas här, och det är otillåtet att ha flera konton, därav "legitimerad".

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han såklart för fan, Modsen vet redan att du är du så om de skulle vilja kan de ju bara banna dig men de gör inte det av någon anledning så då får väl fanimig The Dude ta och acceptera det. Legitimerad användare... Va fan?!

Nej. Wallemart så klart, "för fan".

Är man bannad så kan man likaväl dra tills bannen är över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tycker att så fort man blir bannad är det fritt fram att skapa ett nytt konto?

Med legitimerad (ett ord som jag antog att alla förstod, my bad) menar jag berättigad/tillåten. Han är, fram till ett visst datum, avstängd från sajten eftersom han inte klarade av att vistas här, och det är otillåtet att ha flera konton, därav "legitimerad".

Hmmmm... Ja basically. Det är ju modsens jobb att se till att det bannas då också om de vill ha han bannad liksom. Legitimerad det förstår jag, jag bara reagerade på hur fetseriöst det ordet låter. Vem fan bryr sig liksom? De flesta tycker ändå Hemulen är rätt trevlig och är inte det det som är grejen här. Att Hemulen sköter sig och får stanna men jag antar att Stellan och de andra modsen håller honom kort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herrgud peps, tagga ner. Jag har fan vart "aktiv" här med mitt nya konto i snart ett år, Ni har haft all tid i världen att klaga på mig då, jag har ju inte vart alltför försiktig med vem jag talar om det för... Men nu när det är min tur att intervjuvas då ska självklart hela topicen spammas ner med persnangrepp och annat skit. För att citera farsan i Telia reklamerna: "Jag blir så trött"

Starta en ny topic om det här är så viktigt, låt den här va ontopic så inte Vice får en massa problem senare.

och som Spok säger, eftersom jag inte är bannad ännu efter snart ett år så finns det antagligen ingen anledning att banna mig nu om jag inte gör nått lika dumt igen. Det var ju trots allt för forumets bästa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor