Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Måste bara säga att denna intervjun var skitbra. :unsure:

Och det var kul att min gamla "Gillar du muffins" fråga kom med :o

Teehee... nu har jag kommit på några 5 snabba fan!

Coca cola/fanta Bio/hemma Chokladmuffins/"Vanliga" Läsk/Godis Skåne/Norrland

Hoppas inte dom var kassa... med "hemma" på den andra frågan menar jag att kolla på filmer hemma. ;P

En annan fråga: Är du sur på mig för att jag är antidrog person! :'(

Men nu blev det en dubbelpost också! ^_^

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du store Vice... intervjuerna är alltid jättebra! Jag menar bara att denna gången var det en intressant intervju typ. Plus att nästan alla mina frågor kom med :)

Heheh, jo men det är kul att det blir uppskattat. Verkligen kul att höra. :)

Har alltid koll på hur många tittar det blir och ofta är det minst 100+ tittar per vecka så det är bra.

...Fast visserligen kan det ju vara en medlem som tittar 100 ggr... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör Red Hot Chili Peppers till ett så bra band? Har sett ett par av deras videos, de verkar mest bara flumma.

Bara för att få förtydligande i frågan: Vad har deras musik med deras videor att göra?

men du slog huvudet på spiken, Johan.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit grymt sjuk. Skulle intervjuat P-C igår men då var jag som sjukast. Har bara legat i sängen och gnytt. Mår något bättre idag men fortfarande långt ifrån okej.

Intervjun kommer att göras så fort som det går och läggas upp samma dag. Men det blir dock inte till helgen. Skulle tro på måndag.

Så ni har några dagar till att att ställa frågor till honom. (Vi lär ju inte se honom de närmaste 6 månaderna så passa på att fråga han saker nu...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att få förtydligande i frågan: Vad har deras musik med deras videor att göra?

men du slog huvudet på spiken, Johan.

Videos har ju en stark inverkan på hur man ser på musiken. Jag skulle inte vilja se en video där det flashade gröna blixtar igenom hela videon. Sen så kan du ju bara svara på vad du tycker gör dom till ett bra band.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor