Vice. Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vill bara meddela att veckas intervju kommer att läggas upp senare imorgon. Jag blev tvungen att jobba imorgon dessvärre. Slutar kl. 19:00 och det tar en timme hem c:a så runt 21:00 läggs den upp. Sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Om du fick vara tjej för en dag, vad skulle du ha gjort då? Moget att ställa samma fråga? Om du skulle få vara tjej för den dag... vad hade du gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Intervjun blev ju finemang! Fast, ett par saker som jag skulle bli glad om de fixades. Det är inte livsnödvändigt, men det ser finare ut. Det är alla sköna smileykombinationer som personer gör ibland. Det ser ut som spam, och ser väldigt oseriöst ut. Men, jag överdriver inte, jag skrattar åt dem varje gång. Med smileykombination menar jag en massa smileys efter varandra som hör ihop, en glad, en osäker, en lessen, en arg och en ninja. Det ska stå: En annan, kul sak, är alla sköna smileykombinationer som personer gör ibland. Det ser ut som spam, och väldigt oseriöst. Men, jag överdriver inte, jag skrattar åt dem varje gång. Med smileykombination menar jag en massa smileys efter varandra (som hör ihop någorlunda), exempelvis en glad, en osäker, en lessen, en arg och en ninja. Har du lyckats stava Maimstrem´s namn, rätt än? Där stavade faktiskt du fel istället. Gah! Kan jag få titta runt lite och komma tillbaka med svaret? ... Jag kom aldrig tillbaka med svaret. Jag har spelat fiol mer än halva mitt liv. Men jag är så jäkla less på det nu, kommer sluta till sommaren. Jag har testat på flera sporter men jag är inte flåsa- runt- typen. Nej, jag är varken feg eller har dålig kondition (mirakulöst nog Det ska stå: Jag har spelat fiol mer än halva mitt liv. Men det är jag så jäkla less på nu och kommer sluta till sommaren. Jag har testat på flera sporter men jag är inte flåsa-runt- typen. Nej, jag är varken fet eller har dålig kondition (mirakulöst nog). Sedan var det ett par skiljetecken som försvann ifrån slutet av en del av mina meningar men det spelar ingen roll. Bra jobbat, Vice.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Text! Offtopic, var det Alighieri Dante som sa "Du bör förebrå dig dina misstag och begråta dina fel i din tankes kammare, inte på torgen"? Redigerad 29 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Ärrtvå var ett bra val. En av de bästa intervjuerna imo fast jag börjar känna mig lite bortglömd. Redigerad 29 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Offtopic, var det Alighieri Dante som sa "Du bör förebrå dig dina misstag och begråta dina fel i din tankes kammare, inte på torgen"? Jepp. Googlarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jepp. Googlarn? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Intervjun blev ju finemang! Bra jobbat, Vice.! Tack så mycket Siana. Kul att höra. Tack tack. Så, fixat nu. Men ta det gärna över Pm i fortsättingen så at vi inte får fler "rätta-detta-i-min-intervju" saker i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Frågor till Ärrtvå nu? 5 snabba: DreamHack / Hultsfred Jolt / Coca Cola R2D2 / CP3O Kalle Anka / Arne Anka Rammstein / Fort Minor Yeah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Frågor till Ärrtvå nu? 5 snabba: DreamHack / Hultsfred Jolt / Coca Cola R2D2 / CP3O Kalle Anka / Arne Anka Rammstein / Fort Minor Yeah.. C3PO! Inte CP3O! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Frågor till R2. Du säger att du inte gillar ditt nickname.. Så vilket är det som du egentligen vill använda? I stil med P-C - Akaast. När får vi höra din riktiga röst? Varför säger du 'Yay' till allt? Vem är forumets största smileymissbrukare? Om du fick endra en avatar/signatur som någon på forumet har, vilken skulle det vara och vad skulle du byta den till? Tänker du ha mjukisbyxor på dig på DreamHack i år igen? Vem ser du mest fram emot att träffa på DH? Vem har underligast musiksmak på forumet? Förföljs du av lycka, olycka eller varken det ena eller det andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Är du en bitter människa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Älskar du mig fortfarande trots vi aldrig pratar med varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vill du krama anathema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Lyssnar du nån radio, vanlig eller internet, isånna fall, vad är det för kanal du lyssnar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) R2D2 har inte tackat ja eller nej så jag vet inte om han vill medverka i "möt forumiten"! Han får till och med måndag på sig att lämmna svar, sedan får Siana välja en ny. Redigerad 1 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Får du navel ludd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är du bra på att grädda pannkakor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 R2D2 har inte tackat ja eller nej så jag vet inte om han vill medverka i "möt forumiten"! Han får till och med måndag på sig att lämmna svar, sedan får Siana välja en ny. Han borde komma idag. Vet att han sagt att han skulle vara upptagen hela helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Intervjun blev ju finemang! Fast, ett par saker som jag skulle bli glad om de fixades. Det är inte livsnödvändigt, men det ser finare ut. Hrm, såhär några månader efter så måste jag klämma in med att min intervju också är ganska uppfuckad at times, men det spelar ingen roll; ingen skulle ändå förstå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts