Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Intervjun blev ju finemang!

Fast, ett par saker som jag skulle bli glad om de fixades. Det är inte livsnödvändigt, men det ser finare ut.

Det är alla sköna smileykombinationer som personer gör ibland. Det ser ut som spam, och ser väldigt oseriöst ut. Men, jag överdriver inte, jag skrattar åt dem varje gång. Med smileykombination menar jag en massa smileys efter varandra som hör ihop, en glad, en osäker, en lessen, en arg och en ninja.

Det ska stå:

En annan, kul sak, är alla sköna smileykombinationer som personer gör ibland. Det ser ut som spam, och väldigt oseriöst. Men, jag överdriver inte, jag skrattar åt dem varje gång. Med smileykombination menar jag en massa smileys efter varandra (som hör ihop någorlunda), exempelvis en glad, en osäker, en lessen, en arg och en ninja.

Har du lyckats stava Maimstrem´s namn, rätt än?

Där stavade faktiskt du fel istället. :D

Gah! Kan jag få titta runt lite och komma tillbaka med svaret?

... Jag kom aldrig tillbaka med svaret. (w00t)

Jag har spelat fiol mer än halva mitt liv. Men jag är så jäkla less på det nu, kommer sluta till sommaren. Jag har testat på flera sporter men jag är inte flåsa- runt- typen. Nej, jag är varken feg eller har dålig kondition (mirakulöst nog

Det ska stå:

Jag har spelat fiol mer än halva mitt liv. Men det är jag så jäkla less på nu och kommer sluta till sommaren. Jag har testat på flera sporter men jag är inte flåsa-runt- typen. Nej, jag är varken fet eller har dålig kondition (mirakulöst nog).

Sedan var det ett par skiljetecken som försvann ifrån slutet av en del av mina meningar men det spelar ingen roll. Bra jobbat, Vice.!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågor till R2.

Du säger att du inte gillar ditt nickname.. Så vilket är det som du egentligen vill använda? I stil med P-C - Akaast.

När får vi höra din riktiga röst?

Varför säger du 'Yay' till allt?

Vem är forumets största smileymissbrukare?

Om du fick endra en avatar/signatur som någon på forumet har, vilken skulle det vara och vad skulle du byta den till?

Tänker du ha mjukisbyxor på dig på DreamHack i år igen?

Vem ser du mest fram emot att träffa på DH?

Vem har underligast musiksmak på forumet?

Förföljs du av lycka, olycka eller varken det ena eller det andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R2D2 har inte tackat ja eller nej så jag vet inte om han vill medverka i "möt forumiten"! Han får till och med måndag på sig att lämmna svar, sedan får Siana välja en ny.

Han borde komma idag. Vet att han sagt att han skulle vara upptagen hela helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intervjun blev ju finemang!

Fast, ett par saker som jag skulle bli glad om de fixades. Det är inte livsnödvändigt, men det ser finare ut.

Hrm, såhär några månader efter så måste jag klämma in med att min intervju också är ganska uppfuckad at times, men det spelar ingen roll; ingen skulle ändå förstå...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor