DrStupid Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vad tänker du på när du hör nicknamet "DrStupid"? Har alltid undrat, då jag märkt att mitt nickname inte ger direkt höjd status... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Favoritband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Om det är sommar och du svettas som fan, båda kostar lika mycket och du får välja vilken smak du vill. Tar du glass eller läsk då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Du kommer väl aldrig klippa dig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Vartifran far du inspirationen till dina underbara GTAsajten-serier? (Ledsen for avsaknaden av prickar over bokstaverna ) Jag ar lite sent ute men.. MetoC7`s intervju var inte dalig.. bara lite innehallsfattig *Blinkblink* Spela med nu, tank pa att han bara ar 13 småå år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Läste metros intervju nu, så grymt tråkig kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Japp, han verkar inte vet nånting :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Japp, han verkar inte vet nånting :S Nej, han har bara ingen aning. Om du plötsligt var tvungen att lämmna GTAsajten, hur skulle du lämmna oss? Dra ett högtidligt föredrag om vem du gillar och varför du ger dig av? Spamma ner alla topics och kladda med onödiga kommentarer och personpåhopp? Eller göra det rakt motsatta till ettan, dvs likt tvåan fast lite mer kontrollerat? Ja, du måste välja en av dessa tre . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Vad tänker du på när du hör nicknamet "DrStupid"? Har alltid undrat, då jag märkt att mitt nickname inte ger direkt höjd status... Jag tänker på typ nån liten omogen kille som tycker han har ett asa coolt nick. Det är nog det jag tänker på...Men jag har ju ingen aning om vad du e för lirare, det är bara det intryck jag får av namnet... Och jag måste bara påpeka att jag har ett grymmt medlems nummer.. Redigerad 18 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Nästa vecka kommer Siana att intervjuas. Intervjun genom förs den 26/4 och läggs upp 29/4. Siana har ju en del skelett i garderoben. Vi kanska ska ta oss en närmare titt på dem... Redigerad 19 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Sedärja. Skrev till xstreem på MSN häromdagen, då undrade han om jag ville att han skulle välja mig. Jag avfärdade erbjudandet, eftersom jag inte vill bestämma att någon ska välja mig i förväg, jag vill få det som en överraskning. Men, nu blev jag överraskad, han valde mig ändå! Det är inte på något sätt en dålig sak. Vi hade inget bestämt i förväg, jag blev överraskad, alla är glada. Alla som inte ställer minst en bra fråga till mig, kommer jag ta i örat. Med rörtång. Jag tycker förövrigt att jag varit så flitig i att ställa frågor att jag förtjänar en belöning. Nu ska jag försöka hålla mig från den här tråden i en vecka, roligare om jag inte känner till frågorna i förväg. Men jag vill se reply- siffran ticka uppåt. Redigerad 19 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hjälp! Jag som precis har blevet nypt i örat. Snälla skade mig inte! Du ska få en fråga... Hur länga har du haft den där avataren? Den är ju så fin... Hur känns det att vara en av forumets största kändisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Vad är ditt(dina) största intresse(n)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Sedärja. Skrev till xstreem på MSN häromdagen, då undrade han om jag ville att han skulle välja mig. Jag avfärdade erbjudandet, eftersom jag inte vill bestämma att någon ska välja mig i förväg, jag vill få det som en överraskning. Men, nu blev jag överraskad, han valde mig ändå! Det är inte på något sätt en dålig sak. Vi hade inget bestämt i förväg, jag blev överraskad, alla är glada. Alla som inte ställer minst en bra fråga till mig, kommer jag ta i örat. Med rörtång. Nu ska jag försöka hålla mig från den här tråden i en vecka, roligare om jag inte känner till frågorna i förväg. Men jag vill se reply- siffran ticka uppåt. Valde Sikorka först... Men han är i bortrest nu! Så du var den enda jag hade i tanke förutom honom... Edit: En fråga; Vilket/vem är ditt/din favoritband/favoritartist? Redigerad 19 april, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Favoritgodis? Gillar du choklad? Favoritdricka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 För att rädda mig undan rörtången så ska jag komma på en bra fråga! Fast jag har ingen bra fråga just nu, så jag återkommer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Jag tänker på typ nån liten omogen kille som tycker han har ett asa coolt nick. Det är nog det jag tänker på...Men jag har ju ingen aning om vad du e för lirare, det är bara det intryck jag får av namnet... Och jag måste bara påpeka att jag har ett grymmt medlems nummer.. Pricis så tycker alla andra. Jag själv har haft det nicket i... få se, 3 år nu. Och jag orkar verkligen inte byta. Själv tycker jag att det är fin klang på det när man utalar det rätt, och tänker aldrig själv på hur fel det egentligen låter. Ska nog byta någon gång... Fråga till siana: Hur lyckades du få din onskefulla och mystiska min på morotsbilden? har själv försökt, men aldrig lyckats. Redigerad 19 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Läste metros intervju nu, så grymt tråkig kille. Håller med, det var den sämsta intervjuen hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Vem är dne mystiske figuren i din avtar? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Vem är dne mystiske figuren i din avtar? ^^ Åh! Jag vet!!! *räcker upp handen* Fröken! Här! Wohoo! Låt mig svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts