Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Japp, han verkar inte vet nånting :S

Nej, han har bara ingen aning. >_<

Om du plötsligt var tvungen att lämmna GTAsajten, hur skulle du lämmna oss?

Dra ett högtidligt föredrag om vem du gillar och varför du ger dig av?

Spamma ner alla topics och kladda med onödiga kommentarer och personpåhopp?

Eller göra det rakt motsatta till ettan, dvs likt tvåan fast lite mer kontrollerat?

Ja, du måste välja en av dessa tre :ermm:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tänker du på när du hör nicknamet "DrStupid"?

Har alltid undrat, då jag märkt att mitt nickname inte ger direkt höjd status...

Jag tänker på typ nån liten omogen kille som tycker han har ett asa coolt nick. Det är nog det jag tänker på...Men jag har ju ingen aning om vad du e för lirare, det är bara det intryck jag får av namnet...

Och jag måste bara påpeka att jag har ett grymmt medlems nummer..

Redigerad av Runar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedärja. Skrev till xstreem på MSN häromdagen, då undrade han om jag ville att han skulle välja mig. Jag avfärdade erbjudandet, eftersom jag inte vill bestämma att någon ska välja mig i förväg, jag vill få det som en överraskning. Men, nu blev jag överraskad, han valde mig ändå! Det är inte på något sätt en dålig sak. Vi hade inget bestämt i förväg, jag blev överraskad, alla är glada.

Alla som inte ställer minst en bra fråga till mig, kommer jag ta i örat. Med rörtång. Jag tycker förövrigt att jag varit så flitig i att ställa frågor att jag förtjänar en belöning.

Nu ska jag försöka hålla mig från den här tråden i en vecka, roligare om jag inte känner till frågorna i förväg. Men jag vill se reply- siffran ticka uppåt.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedärja. Skrev till xstreem på MSN häromdagen, då undrade han om jag ville att han skulle välja mig. Jag avfärdade erbjudandet, eftersom jag inte vill bestämma att någon ska välja mig i förväg, jag vill få det som en överraskning. Men, nu blev jag överraskad, han valde mig ändå! Det är inte på något sätt en dålig sak. Vi hade inget bestämt i förväg, jag blev överraskad, alla är glada.

Alla som inte ställer minst en bra fråga till mig, kommer jag ta i örat. Med rörtång.

Nu ska jag försöka hålla mig från den här tråden i en vecka, roligare om jag inte känner till frågorna i förväg. Men jag vill se reply- siffran ticka uppåt.

Valde Sikorka först... Men han är i bortrest nu! Så du var den enda jag hade i tanke förutom honom...

Edit: En fråga; Vilket/vem är ditt/din favoritband/favoritartist?

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker på typ nån liten omogen kille som tycker han har ett asa coolt nick. Det är nog det jag tänker på...Men jag har ju ingen aning om vad du e för lirare, det är bara det intryck jag får av namnet...

Och jag måste bara påpeka att jag har ett grymmt medlems nummer..

Pricis så tycker alla andra. Jag själv har haft det nicket i... få se, 3 år nu. Och jag orkar verkligen inte byta. Själv tycker jag att det är fin klang på det när man utalar det rätt, och tänker aldrig själv på hur fel det egentligen låter.

Ska nog byta någon gång...

Fråga till siana: Hur lyckades du få din onskefulla och mystiska min på morotsbilden? har själv försökt, men aldrig lyckats.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor