hubbert Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag är inte paranoid... Jag vill bara inte säga vad jag heter och var jag bor till er eller några andra idioter jag kan tänkas hitta på internet. Vadå tror du att vi kommer våldta dig eller, om du svarar på "Vem tycker du mest om på forumet?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Vadå tror du att vi kommer våldta dig eller, om du svarar på "Vem tycker du mest om på forumet?" Då kommer den nämda personen bli kär i Meto och bryta sig in hos hultan för att sen kolla Metos IP, spåra den, sticka hem till Meto och våldta stackarn. Kan se det framför mig. Hu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Vadå tror du att vi kommer våldta dig eller, om du svarar på "Vem tycker du mest om på forumet?" Jag vill inte ha någonting med er att göra helt enkelt .. Och kattälskaren.. Jag tror inte det men jag vill fortfarande inte ha nånting med er att göra : ) Redigerad 15 april, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag är inte paranoid... Jag vill bara inte säga vad jag heter och var jag bor till er eller några andra idioter jag kan tänkas hitta på internet. Om någon är idiot så är det du, vi kommer inte spåra upp dig och döda dig. eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag vill inte ha någonting med er att göra helt enkelt .. Och kattälskaren.. Jag tror inte det men jag vill fortfarande inte ha nånting med er att göra : ) Jag vet redan vad du heter och kan enkelt ta redå på vart du bor, ditt telefonnummer och mycket mer. Gardera er med hjälmar och ketchup, gamle Pico är på krigsstigen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Okej, okej... Lungna er. Låt inte detta gå över styr. Det var minst sagt en annorlunda inervju men vi måste ändå respektera att folk inte vill uppge sitt namn eller svara på vissa frågor. För sätter man press på folk så är det säkert många som inte vill vara med för att de känner att de lämmnar ut för mycket av sig själva och att det inte kan välja att inte svara på vissa frågor. Det var inget fel på MetC7's intervju. Den har ju fått många att skratta. Fortsätt att posta frågor tell xstreem. Redigerad 15 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Va e det för intervjuer ni snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Va e det för intervjuer ni snackar om? Men din dementa spammare - klistrad tråd? Högst upp? Huh? -------- xtreem: Kommer du ihåg våra gamla serie-projekt som vi aldrig la ut? Önskar att jag hade dom kvar. :'( Redigerad 15 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Fråga till Xtreem: Vad tyckte du om MetoC7 intervju?' Edit: Titta jag stava inte alls fel Redigerad 15 april, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Va e det för intervjuer ni snackar om? Är du inte i allmänt ofta? Das tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Är du inte i allmänt ofta? Das tråd Vart hittar man den dära killen Meto's intervju då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Varför var du tvungen att stava ditt nick så klurigt? Det är nästan ingen som lyckas stava det rätt (här ovan har både P-C och Mainstream skrivit fel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Om någon är idiot så är det du, vi kommer inte spåra upp dig och döda dig. eller..? Lugn nu, han kallade faktiskt inte just oss för idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Varför var du tvungen att stava ditt nick så klurigt? Det är nästan ingen som lyckas stava det rätt (här ovan har både P-C och Mainstream skrivit fel). Klaga lagom, du stavar mitt nick fel, ditt purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Vart hittar man den dära killen Meto's intervju då? Längst bak. Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Klaga lagom, du stavar mitt nick fel, ditt purjo Hoho, jag har då alltid trott att det ska vara Mainstream. Det låter bättre. Gah, nu kommer jag aldrig kunna skriva rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Längst bak. Här Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Hoho, jag har då alltid trott att det ska vara Mainstream. Det låter bättre. Gah, nu kommer jag aldrig kunna skriva rätt. Maimstream är mycket snyggare Mainstream (konventionell(vad det nu betyder)) + Maim (stympa) = Maimstream... mitt vackra namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag vill inte ha någonting med er att göra helt enkelt .. Och kattälskaren.. Jag tror inte det men jag vill fortfarande inte ha nånting med er att göra : ) Din intervju va fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Är du en bitter människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts