Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

;) Vem skrev du till? Om det var till mig, så vet jag inte hur du kan veta att jag har långt hår och jag skriver inte med lila text på MSN, utan jag skriver med rosa ( :P )

Hahaha! Du är ju för knäpp.

@Wu Zi Mu: Eh, jag tror snarare, såvida inte xstreem är helt vrickad, att pengarna är svar på alla frågor. Så man får vända på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meto är den nya svart.

Meto är den nye Steve McQueen.

Så motsatsen till vit är Meto? Visste du att min mammas skrivare inte är en färgskrivare, den kan bara skriva Meto/vitt, och är det sant att det betyder otur om man ser en Meto katt gå över vägen?

edit: All hail, okka! Vill du bli min psykolog?

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så motsatsen till vit är Meto? Visste du att min mammas skrivare inte är en färgskrivare, den kan bara skriva Meto/vitt, och är det sant att det betyder otur om man ser en Meto katt gå över vägen?

edit: All hail, okka! Vill du bli min psykolog?

Så kan man också se på det hela; eller så ser man på det ur ett populärkultursammanhang! Aaah *Velvet Underground-kör a la The Gift*

Nej, jag vill inte bli din psykolog. Däremot din martyr, då jag kommer starta mitt eget land.

Funderar på att hugga sönder lite av Mongoliet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skriver inte så mycket, vad beror det på?

Orkar inte, jag läser bara

Haha, det märker man ju om man läser hela intervjun.

Gillar du pokemon?

Nej jag gillar inte pokemon, men jag tycker det är underhållande i alla fall

Han gillar inte pokemon, men tycker det är underhållande. Det är som min kompis och hans Cult kortlek, han hade inte sorterat dom, bara lagt dkorten i en speciell ordning.

Du hade en ganska annorlunda fråga i den här tråden, Känner du att du vet vad ordet betyder nu?

Kommer ihåg att jag visste vad det var innan jag gjorde den där tråden

Varför ställa en fråga som man redan vet svaret på? Om man inte skäms nu förstås...

Vilken skön kille...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha fy fan vad kul intervjun med Meto var :o

Skrattade verkligen, killen verkar ju paranoid eller något, vågar inte säga ett skit B) Stackaren, han kanske är rädd att göra bort sig igen..

Jag är inte paranoid...

Jag vill bara inte säga vad jag heter och var jag bor till er eller några andra idioter jag kan tänkas hitta på internet. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor