Everest Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Haha, det är xstreem som är forumiten Bortediterat nu, glömde att den redan hade hållits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vem skrev du till? Om det var till mig, så vet jag inte hur du kan veta att jag har långt hår och jag skriver inte med lila text på MSN, utan jag skriver med rosa ( ) Hahaha! Du är ju för knäpp. @Wu Zi Mu: Eh, jag tror snarare, såvida inte xstreem är helt vrickad, att pengarna är svar på alla frågor. Så man får vända på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 @Wu Zi Mu: Eh, jag tror snarare, såvida inte xstreem är helt vrickad, att pengarna är svar på alla frågor. Så man får vända på det. Kom inte på nån bättre fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Läste nyss intervjun med MetoC7. Var nog den tråkigaste intrervjun på länge. Nästan alla frågor var "ingen aning" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Läste nyss intervjun med MetoC7. Var nog den tråkigaste intrervjun på länge. Nästan alla frågor var "ingen aning" osv. Håller med, verkligen värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Herrejäklar, Meto är stel som sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Herrejäklar, Meto är stel som sten. Mannen, myten, legenden. Han låter en verkligen inte gå in på hans privatliv. MetoC7 är det nya svart, den nye Chuch Norris... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Mannen, myten, legenden. Han låter en verkligen inte gå in på hans privatliv. MetoC7 är det nya svart, den nye Chuch Norris... Vem e Meteo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Vem e Meteo Meto är Meto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Meto är Meto. Meto är det nya svart. Meto är den nye Steve McQueen. Redigerad 15 april, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Meto är det nya svart. Meto är den nye Steve McQueen. OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Meto är den nya svart. Meto är den nye Steve McQueen. Så motsatsen till vit är Meto? Visste du att min mammas skrivare inte är en färgskrivare, den kan bara skriva Meto/vitt, och är det sant att det betyder otur om man ser en Meto katt gå över vägen? edit: All hail, okka! Vill du bli min psykolog? Redigerad 15 april, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Hahahaha fy fan vad kul intervjun med Meto var Skrattade verkligen, killen verkar ju paranoid eller något, vågar inte säga ett skit Stackaren, han kanske är rädd att göra bort sig igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Nej usch. Intervjun sög. Trist av meto att svara ingen aning på det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Yeah baby! Men Vice., mitt nick är xstreem, inte xtreem Ops, i did it again... Jag fixar vid nästa öppning. Grabbar, tja, jag gjorde så gott jag kunde, hade som sagt inte så mycket att jobba med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Metos intervju var så dålig och tråkig att man skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Så motsatsen till vit är Meto? Visste du att min mammas skrivare inte är en färgskrivare, den kan bara skriva Meto/vitt, och är det sant att det betyder otur om man ser en Meto katt gå över vägen? edit: All hail, okka! Vill du bli min psykolog? Så kan man också se på det hela; eller så ser man på det ur ett populärkultursammanhang! Aaah *Velvet Underground-kör a la The Gift* Nej, jag vill inte bli din psykolog. Däremot din martyr, då jag kommer starta mitt eget land. Funderar på att hugga sönder lite av Mongoliet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 HAHAHA! Meto fyfan. Det måste varit den mest innehållslösa intervjun nånsin. Vad gillar du? Ingen aning. Vem gillar du? Ingen aning. Om du fått tio miljoner - vad skulle du göra? Ingen aning. x10 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Du skriver inte så mycket, vad beror det på? Orkar inte, jag läser baraHaha, det märker man ju om man läser hela intervjun. Gillar du pokemon? Nej jag gillar inte pokemon, men jag tycker det är underhållande i alla fall Han gillar inte pokemon, men tycker det är underhållande. Det är som min kompis och hans Cult kortlek, han hade inte sorterat dom, bara lagt dkorten i en speciell ordning. Du hade en ganska annorlunda fråga i den här tråden, Känner du att du vet vad ordet betyder nu? Kommer ihåg att jag visste vad det var innan jag gjorde den där tråden Varför ställa en fråga som man redan vet svaret på? Om man inte skäms nu förstås... Vilken skön kille... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Hahahaha fy fan vad kul intervjun med Meto var Skrattade verkligen, killen verkar ju paranoid eller något, vågar inte säga ett skit Stackaren, han kanske är rädd att göra bort sig igen.. Jag är inte paranoid... Jag vill bara inte säga vad jag heter och var jag bor till er eller några andra idioter jag kan tänkas hitta på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts