Siana Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nej. Jag spekulerade bara. Och jag är förvånad om åtminstone inte hälften stämmer. Generationer är fina saker. Själv är jag en sällsam blandning mellan de självbelåtna fyrtiotalisterna och de triviabesatta generation-X:arna. Japp. Fint skrivet. Men syftar du inte på de födda under sent nittiotal? Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Fint skrivet. Men syftar du inte på de födda under sent nittiotal? Rawr. Nej, trots din unga ålder ska du dock inte känna dig träffad! Det är väl -92 det började gå utför, eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nej, trots din unga ålder ska du dock inte känna dig träffad! Det är väl -92 det började gå utför, eller nåt... Weii! -92... Då var jag hela ett år gammal och kunde svenska lexikonet utantill och kunde rabbla det på 2.35 sekunder... Jag tillhör inte generation C7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är din hemliga dröm att få ha trekant med mig och Hultan på en blomstergrön äng i Härjedalen? *ryser* Brukar du göra serier på din "icke-gtasajten tid"? Gillar du choklad? Har du samma humor i verkligheten som i dina serier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Känner du Wael? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Alla ni som under de senaste 4:a sidorna har gått offtopic hela tiden ha lite förståelse. Ibland är det 8 rader tex sen kommer en fråga. Grymt jobbigt att läsa igenom alla sidor för att hitta frågorna. Sen alla totalt oseriösa frågor om klitorisar och gruppsex, lägg ner dem. Vill inte vara gnällig men det är faktiskt jobbigt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Favoritgodis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Är din hemliga dröm att få ha trekant med mig och Hultan på en blomstergrön äng i Härjedalen? Yeah baby! Men Vice., mitt nick är xstreem, inte xtreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Dricker du te? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har ni bara intervjuver med moderatorerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har ni bara intervjuver med moderatorerna? Absolut inte, var har du fått det ifrån? Kolla in här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33566 Där står allt du behöver veta, och du finner även alla intervjuer som gjorts hittills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har ni bara intervjuver med moderatorerna? Ehh nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Absolut inte, var har du fått det ifrån? Kolla in här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33566 Där står allt du behöver veta, och du finner även alla intervjuer som gjorts hittills.. Jag kollade den tråden... men jag tyckte det var så får intervjuver, det var därför jag undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Tänker du någonsin klippa dig? Är serieskapande något du vill fortsätta med? Vad är grejen med 'Oggi'? Vem är forumets smileymissbrukare? När tänker du sluta skriva med lila text på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 100 kr eller hedersmedlem på GTASajten? 200 kr eller hedersmedlem på GTASajten? 300 kr eller hedersmedlem på GTASajten? 400 kr eller hedersmedlem på GTASajten? (Om hedersmedlem som svar på alla, hur mycket skulle man behöva ge innan du tog det istället för hedersmedlem? Svara seriöst, tack ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Tänker du någonsin klippa dig? Är serieskapande något du vill fortsätta med? Vad är grejen med 'Oggi'? Vem är forumets smileymissbrukare? När tänker du sluta skriva med lila text på MSN? Vem skrev du till? Om det var till mig, så vet jag inte hur du kan veta att jag har långt hår och jag skriver inte med lila text på MSN, utan jag skriver med rosa ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vem skrev du till? Om det var till mig, så vet jag inte hur du kan veta att jag har långt hår och jag skriver inte med lila text på MSN, utan jag skriver med rosa ( ) Det är jag som ska bli intervjuad, så det var nog till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Vem skrev du till? Om det var till mig, så vet jag inte hur du kan veta att jag har långt hår och jag skriver inte med lila text på MSN, utan jag skriver med rosa ( ) Han skrev till veckans forumit. I denna tråden så ställer man frågor till intervjun. Redigerad 14 april, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Han skrev till veckans forumit, som är MetoC7 (tror jag). I denna tråden så ställer man frågor till intervjun. Det är xstreem som är forumiten Jag såg att du skrev (tror jag) Redigerad 14 april, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Han skrev till veckans forumit, som är MetoC7 (tror jag). I denna tråden så ställer man frågor till intervjun. Det förstås... jag ska inte spamma mer (skriver det på svarta tavlan i skolan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts