xstreem Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hur mår ditt utländska skrivbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vet du fortfarande inte vad runka är? Fråga till kattälskaren: Varför frågar du samma fråga som någon annan redan ställt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Fråga till kattälskaren: Varför frågar du samma fråga som någon annan redan ställt? Förlåt för att jag inte kollar igenom noggrant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Well, bli inte så sur Men man måste väl vara rätt snabb för att vara först med den frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Känner du att du vet vad runka betyder nu? När visste han inte det? Länk någon? Vill du fortfarande heta "kaninen karlson long ben"? Samma här... Redigerad 13 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 När visste han inte det? Länk någon? Sök och du skall finna. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...d+betyder+runka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vem är din favorit här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Sök och du skall finna. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...d+betyder+runka? Tackar. Letade i "hur länge kan ni hålla er?" tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Sök och du skall finna. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...d+betyder+runka? Hoho, jag mindes inte att jag hade en post i den tråden. Tjoho, nu har jag något att skryta med, en post i den legendariska, foreverlåsta tråden. "Lååås topic innan jag dör det är äckligt..... " Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 MEJMEJMEJGTA hette du väl förr?? Varför bytte du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 MEJMEJMEJGTA hette du väl förr?? Varför bytte du?? Hmm... Är inte det uppenbart? När tänker du skrota din Pikachu- jul- avatar? Hur skulle du reagerat om någon gjort en 'Vad betyder runka- tråd' nu? Någon som var seriös, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hur stor är din familj? Favorit djur? Hur känns det att alla känner dig som han som inte visste...? @Kebab: wow. Grattis.. Verkligen grattis.. Jag har varit här.. Eeeh.. Längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) INSER du vilken betydelse du har haft för den nya generationen*, och den ikon du har blivit? *Den nya generationen - även kallad Generation-C7 - är helt sonika den generation som är födda under tidigt nittiotal, vars drog är datorer, inställning är likgiltig, humor är pajkastarhumor reinkarnerad och utséende är en uppstannad lågstadieperiod, akompanjerat med en doft av jolt; datorgenerationens nyfikna småsyskon: där står ni, hängandes över era syskons datorstolar, uppstannade emotionellt av informationsstressen, kåta av Dan Dolme och andra grafiska erotikspel; missbildade av snabbkulturen, upplysta av Backpacker 3, nekande det filosofiska pga. mindre viktiga saker att göra : : där står ni, hängandes över era syskons datorstolar, omedvetna om allt vad ni kommer förstöra; där mobbare mobbar mobbare, och begreppet "nörd" har blivit norm; aldrig har klyftan blivit större mellan tjejer och pojkar - grabbstadiet, redan på mellanstadiet : mjukisbyxor, kycklingmackor, likgiltighet och sexistisk syn pga. massiv porrkonsumption: förlorade perspektiv, uppriven pubertet: Där står ni, hängandes över era syskons datorstolar... Eller nåt. Hrm. Jag vet inte. Editation. Vad skrev jag det där för? Suck. Justja, jag är sjuk. Lite att göra. But still. Nåväl, vem vet, det kanske stämmer. Redigerad 13 april, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 INSER du vilken betydelse du har haft för den nya generationen*, och den ikon du har blivit? *Den nya generationen - även kallad Generation-C7 - är helt sonika den generation som är födda under tidigt nittiotal, vars drog är datorer, inställning är likgiltig, humor är pajkastarhumor reinkarnerad och utséende är en uppstannad lågstadieperiod, akompanjerat med en doft av jolt; datorgenerationens nyfikna småsyskon: där står ni, hängandes över era syskons datorstolar, uppstannade emotionellt av informationsstressen, kåta av Dan Dolme och andra grafiska erotikspel; missbildade av snabbkulturen, upplysta av Backpacker 3, nekande det filosofiska pga. mindre viktiga saker att göra : : där står ni, hängandes över era syskons datorstolar, omedvetna om allt vad ni kommer förstöra; där mobbare mobbar mobbare, och begreppet "nörd" har blivit norm; aldrig har klyftan blivit större mellan tjejer och pojkar - grabbstadiet, redan på mellanstadiet : mjukisbyxor, kycklingmackor, likgiltighet och sexistisk syn pga. massiv porrkonsumption: förlorade perspektiv, uppriven pubertet: Där står ni, hängandes över era syskons datorstolar... Eller nåt. Hrm. Jag vet inte. Editation. Vad skrev jag det där för? Suck. Justja, jag är sjuk. Lite att göra. But still. Nåväl, vem vet, det kanske stämmer. Underbart. Men Dan Dolme é ju skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 INSER du vilken betydelse du har haft för den nya generationen*, och den ikon du har blivit? *Den nya generationen - även kallad Generation-C7 - är helt sonika den generation som är födda under tidigt nittiotal, vars drog är datorer, inställning är likgiltig, humor är pajkastarhumor reinkarnerad och utséende är en uppstannad lågstadieperiod, akompanjerat med en doft av jolt; datorgenerationens nyfikna småsyskon: där står ni, hängandes över era syskons datorstolar, uppstannade emotionellt av informationsstressen, kåta av Dan Dolme och andra grafiska erotikspel; missbildade av snabbkulturen, upplysta av Backpacker 3, nekande det filosofiska pga. mindre viktiga saker att göra : : där står ni, hängandes över era syskons datorstolar, omedvetna om allt vad ni kommer förstöra; där mobbare mobbar mobbare, och begreppet "nörd" har blivit norm; aldrig har klyftan blivit större mellan tjejer och pojkar - grabbstadiet, redan på mellanstadiet : mjukisbyxor, kycklingmackor, likgiltighet och sexistisk syn pga. massiv porrkonsumption: förlorade perspektiv, uppriven pubertet: Där står ni, hängandes över era syskons datorstolar... Eller nåt. Hrm. Jag vet inte. Editation. Vad skrev jag det där för? Suck. Justja, jag är sjuk. Lite att göra. But still. Nåväl, vem vet, det kanske stämmer. Ook du känner mig väldigt bra tydligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ook du känner mig väldigt bra tydligen... Nej. Jag spekulerade bara. Och jag är förvånad om åtminstone inte hälften stämmer. Generationer är fina saker. Själv är jag en sällsam blandning mellan de självbelåtna fyrtiotalisterna och de triviabesatta generation-X:arna. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nästa vecka kommer xtreem att intervjuas. Intervjun genom förs den 19/4 och läggs upp 22/4. Ställ de frågor som ni vill veta om xtreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Yay! Hur lång är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Blir du slagen i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är din hemliga dröm att få ha trekant med mig och Hultan på en blomstergrön äng i Härjedalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts