Vice. Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Nästa forumit som kommer att intervjuas kommer att bli... MetoC7 Intervjun genomförs onsdag 12/4 och läggs upp lördagen den 15/4 -06. Detta är någon som jag själv inte känenr till så bra. Men han bör ju komma fram i ljuset lite så bara posta frågor till honom! Redigerad 8 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vem e detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Känner du att du vet vad runka betyder nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vill du fortfarande heta "kaninen karlson long ben"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vem fan e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Är du en bitter människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 É det ingen som vet vem MetoC7 é? Han é ju för sjutton kultförklarad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) É det ingen som vet vem MetoC7 é? Han é ju för sjutton kultförklarad! Word. Ni som inte känner till honom, sök på "Vad betyder runka" i papperskorgen. -- Hur känns det att inte vara yngst på forumet längre? Redigerad 8 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Pepsi/Coca-Cola, Fanta/Zingo, Chips/Godis, Ica/konsum, SVT/TV4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Gillar du pokemon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vänta här nu... Intervju med Bobbo_Viking Group: Member Member No.: 6 626 Joined: 12-October 04 Det där är ju mitt Member nummer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vänta här nu... Intervju med Bobbo_Viking Group: Member Member No.: 6 626 Joined: 12-October 04 Det där är ju mitt Member nummer... Naaahaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vänta här nu... Intervju med Bobbo_Viking Group: Member Member No.: 6 626 Joined: 12-October 04 Det där är ju mitt Member nummer... Hmm, måste ha kopierat fel när jag kopierade. Du skrev antagligen ett inlägg före honom i en tråd så blev det fel. Ditt fel alltså DrStupid. Skärpning! Fixar det imorgon jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Hmm, måste ha kopierat fel när jag kopierade. Du skrev antagligen ett inlägg före honom i en tråd så blev det fel. Ditt fel alltså DrStupid. Skärpning! Fixar det imorgon jag lovar. Vet ni vad jag såg nu då? Jag joinade EXAKT ett år innan Bobbo. Borträknat hans gamla användare. Jag är ännu bättre också, för jag är EXAKT 1000 medlemmar nyare än P-C. Jag måste vara någon form av tidsgud! ops... Off topic. Redigerad 8 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hur är det att tillhöra samma kändiskrets som ett ekollon i en ek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vet du vad klitoris är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vet ni vad jag såg nu då? Jag joinade EXAKT ett år innan Bobbo. Borträknat hans gamla användare. Jag är ännu bättre också, för jag är EXAKT 1000 medlemmar nyare än P-C. Jag måste vara någon form av tidsgud! ops... Off topic. Men jag då! Ett officielt år på forumet idag! <---Kolla själva! --- En fråga: Håller du bara till i Spel-forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag är ännu bättre också, för jag är EXAKT 1000 medlemmar nyare än P-C. Jag måste vara någon form av tidsgud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vem fan e du? Lek inte tough guy pendejo, MetoC7 är en legend gentemot dig. Kräla i stoftet. @T: Du skriver inte så mycket, vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vet du fortfarande inte vad runka är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts