Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker du Uggla ser bra ut?

Varför är du så könsorgans- fixerad?

Varför gjorde du en ny användare när PLuOnTS inte var bannad/hybernatnad?

Vilken är den godaste glassen?

Se en porrfilm tillsammans med dina föräldrar/se en porrfilm med dina föräldrar i?

Vilket är det bästa albumet med Uggla?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är så tilltalande med Uggla, egentligen? Vad har han som andra artister saknar? Är han inte en sådan där lirare som farsor som skjutsar sex kids till fotbollsträningen med en unge i bakluckan lyssnar på lite halvtamt gubbrockigt?

Varför slutade Uggla sminka sig och vara cool relativt snabbt i karriären?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se en porrfilm tillsammans med dina föräldrar/se en porrfilm med mina föräldrar i?

Inte för att vara sådan, men jag tror han föredrar en porrfilm med dina i istället för att se en tillsammans med sina egna föräldrar, men jag tror du skrev lite fel va? B)

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att vara sådan, men jag tror han föredrar en porrfilm med dina i istället för att se en tillsammans med sina egna föräldrar, men jag tror du skrev lite fel va? B)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Och för att inte skrattspamma bort ett helt inlägg: jag vill se en porrfilm starring Siana, hans momma och hans poppa. Och en foxterrier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skärp dig va? Lägg ner med såna där rasistiska uttalanden. :)

Cortex. ta reda på fakta inan du uttalar dig. Ja, det var kanske ett dumt uttryck. Ber om ursäkt till de som tog illa vid sig.

Men det är absolut inget rasistiskt i det. Om jag säger till dig: "Cortez, har du polska kläder på dig?"

Är jag rasist då? Nej, skärp dig med överkänsligheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortex. ta reda på fakta inan du uttalar dig. Ja, det var kanske ett dumt uttryck. Ber om ursäkt till de som tog illa vid sig.

Men det är absolut inget rasistiskt i det. Om jag säger till dig: "Cortez, har du polska kläder på dig?"

Är jag rasist då? Nej, skärp dig med överkänsligheten.

Skulle precis säga detta.

Det heter polack precis som det heter svensk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor