ZcruweN Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) ZcruweNs 5 snabba sommar/vinter? öl/sprit? ciggareter/snus? Inne/ute? PC/konsoll? EDIT: NY SIDA Redigerad 2 april, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Meh, inga fler frågor? Idag sker det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Tycker du Uggla ser bra ut? Varför är du så könsorgans- fixerad? Varför gjorde du en ny användare när PLuOnTS inte var bannad/hybernatnad? Vilken är den godaste glassen? Se en porrfilm tillsammans med dina föräldrar/se en porrfilm med dina föräldrar i? Vilket är det bästa albumet med Uggla? Redigerad 5 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vad är så tilltalande med Uggla, egentligen? Vad har han som andra artister saknar? Är han inte en sådan där lirare som farsor som skjutsar sex kids till fotbollsträningen med en unge i bakluckan lyssnar på lite halvtamt gubbrockigt? Varför slutade Uggla sminka sig och vara cool relativt snabbt i karriären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Se en porrfilm tillsammans med dina föräldrar/se en porrfilm med mina föräldrar i? Inte för att vara sådan, men jag tror han föredrar en porrfilm med dina i istället för att se en tillsammans med sina egna föräldrar, men jag tror du skrev lite fel va? Redigerad 5 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Inte för att vara sådan, men jag tror han föredrar en porrfilm med dina i istället för att se en tillsammans med sina egna föräldrar, men jag tror du skrev lite fel va? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Och för att inte skrattspamma bort ett helt inlägg: jag vill se en porrfilm starring Siana, hans momma och hans poppa. Och en foxterrier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Skärp er va? Sk*t i att ställa såna där polack frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Gillar du bär? Vad har du för mål i livet? Choklad eller ost? Har du svalt en tand? Glass vs godis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Oh man, där drog jag mig själv. Crice, du är mycket, mycket sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Skärp er va? Sk*t i att ställa såna där polack frågor. Vad är en polack fråga? Haha, det är en fråga både till Vice och Boobo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Skärp er va? Sk*t i att ställa såna där polack frågor. Skärp dig va? Lägg ner med såna där rasistiska uttalanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tihi, vilka härliga frågor. Intervjun é uppskjuten tills imor'n så ni har gott om tid på er, humdum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vad tycker du om Monty Python? Världens underbaraste komiker, samlat i en grupp! (R.I.P Eric Idle!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Skärp er va? Sk*t i att ställa såna där polack frågor. Inte så bra att säga så när en polack finns på forumet. Och det finns inte sådana frågor som polack frågor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (R.I.P Eric Idle!) Eric Idle är inte död, lyckligtvis då han är bäst. Graham Chapman däremot har jag för mig dog för några år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Inte så bra att säga så när en polack finns på forumet. Och det finns inte sådana frågor som polack frågor! Syftar'u på Officer Hernandez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Skärp dig va? Lägg ner med såna där rasistiska uttalanden. Cortex. ta reda på fakta inan du uttalar dig. Ja, det var kanske ett dumt uttryck. Ber om ursäkt till de som tog illa vid sig. Men det är absolut inget rasistiskt i det. Om jag säger till dig: "Cortez, har du polska kläder på dig?" Är jag rasist då? Nej, skärp dig med överkänsligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Cortex. ta reda på fakta inan du uttalar dig. Ja, det var kanske ett dumt uttryck. Ber om ursäkt till de som tog illa vid sig. Men det är absolut inget rasistiskt i det. Om jag säger till dig: "Cortez, har du polska kläder på dig?" Är jag rasist då? Nej, skärp dig med överkänsligheten. Skulle precis säga detta. Det heter polack precis som det heter svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har du alltid gillat Magnus Uggla? Har du lyssnat på Uggla hela ditt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Syftar'u på Officer Hernandez? Nej, mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts