Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Skriver detta inlägg enbart för att inte "Veckans forumit" ska dö ut.. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Skriver detta inlägg enbart för att inte "Veckans forumit" ska dö ut.. Tihi. Ja eller så är det för att du står på tur? När ska ni forumiter vilja veta mer om mig? Som jag ofta får höra är jag ju den "mystiska" moderatorn, den som lämnar minst "information" bakom mig . Absolut inget krav på att ni ska välja mig som nästa intervju objekt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Skriver detta inlägg enbart för att inte "Veckans forumit" ska dö ut.. Tihi. Bra. @ A.A Vem ä du, fan har aldrig märkt dig tidigare. Btw, är du en Snäll mod eller en "Azore" mod ? Redigerad 31 mars, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja eller så är det för att du står på tur? När ska ni forumiter vilja veta mer om mig? Som jag ofta får höra är jag ju den "mystiska" moderatorn, den som lämnar minst "information" bakom mig . Absolut inget krav på att ni ska välja mig som nästa intervju objekt..... Naj, jag tänker enbart på "Veckans forumit"'s framtid ser'u. Jajaja!! Jaaaag ska välja dig som nästa person till intervjun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Bra. @ A.A Vem ä du, fan har aldrig märkt dig tidigare. Btw, är du en Snäll mod eller en "Azore" mod ? Dagens dummaste uttalande. Azore är en snäll mod. Inget rövslick nu, det är faktiskt ren fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Jag som är lite "okänd" på forumet kanske ni vill veta mer om? Redigerad 31 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Dagens dummaste uttalande. Azore är en snäll mod. Inget rövslick nu, det är faktiskt ren fakta. Blubb Blubb. Flumm Flumm. Fel Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Blubb Blubb. Flumm Flumm. Fel Fel Hmm.. smaken är som baken, I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) @ A.A Vem ä du, fan har aldrig märkt dig tidigare. Med tanke på att jag varnade dig, Aug 14 2005, 21:06, så bör du veta vem jag är. Men jag förstår inte, skulle Azore inte vara "snäll", som du uttrycker dig. För i mina ögon är Azore en toppenmoderator som sköter sitt jobb utmärkt! Jajaja!! Jaaaag ska välja dig som nästa person till intervjun! Vad du är snäll , om du nu inte var ironisk. Redigerad 31 mars, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) .. Inga fler frågor till lilla mig? Jag vill lova att jag é högst jäääätteintressant. Redigerad 31 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag som är lite "okänd" på forumet kanske ni vill veta mer om? Nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nej.. Hihi, du é så ond jaeger. Jag gillar det. Smiskas lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Med tanke på att jag varnade dig, Aug 14 2005, 21:06, så bör du veta vem jag är. Men jag förstår inte, skulle Azore inte vara "snäll", som du uttrycker dig. För i mina ögon är Azore en toppenmoderator som sköter sitt jobb utmärkt! Å fan, mycke man inte vet. Visst, Andra kanske tycker Azore e bra men han letar å letar efter minsta lilla fel i min text för att banna mig Aaaargh ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hihi, du é så ond jaeger. Jag gillar det. Smiskas lite? Det fick mig att komma på en fråga. Vad vill du helst : få eller ge smisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det fick mig att komma på en fråga. Vad vill du helst : få eller ge smisk? Hmmm... då kan du ju lika gärna fråga: Vill du bli slagen eller slå? Här kommer min fråga Lyssnar du möjligtvis på något annat än Magnus Uggla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hmmm... då kan du ju lika gärna fråga: Vill du bli slagen eller slå? Whatever floats your boat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Med tanke på att jag varnade dig, Aug 14 2005, 21:06, så bör du veta vem jag är. Men jag förstår inte, skulle Azore inte vara "snäll", som du uttrycker dig. För i mina ögon är Azore en toppenmoderator som sköter sitt jobb utmärkt! Vad du är snäll , om du nu inte var ironisk. Azore är den vänligaste modden här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vad du är snäll , om du nu inte var ironisk. Naj, jag skojar aldrig! Det é emot mina stränga principer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Är du en bitter människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Blev du glad att jag valde dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts