Crille_ Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Vilket skulle du välja? Slå en bebis i huvudet riktigt hårt eller raka av dina bröstvåtor med en osthyvel sammtidigt som din kompis gör papercut på ditt ollon? :'( Redigerad 29 mars, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vilket skulle du välja? Slå en bebis i huvudet riktigt hårt eller raka av dina bröstvåtor med en osthyvel sammtidigt som din kompis gör papercut på ditt ollon? :'( Vad skulle du välja av att antingen ta och suga kukarna av killarna på din signatur och sedan låta dom döda din familj eller att plocka fram ett rep som du binder fast din penis i och låter dig släpas med det 50 meter efter en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Psst, Bobbo. Meningen är att du ska svara på frågorna på Onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Är Magnus Uggla din gud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vad skulle du välja av att antingen ta och suga kukarna av killarna på din signatur och sedan låta dom döda din familj eller att plocka fram ett rep som du binder fast din penis i och låter dig släpas med det 50 meter efter en bil? Ledsen, Du får inte ställa några frågor, HAHA! Varför beter du dig så konstigt på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Om inte Magnus Uggla hade funnits, vem hade varit din favorit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Förlåter du mig för att jag har hackat på dig och Uggla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Uggla har ju bara varit med i melodifestivalen en gång, den gången kom han sist. Vad tycker du om det? Gillar du att Uggla turnerar ihop med Darin? Favoritkonsol? Vilket spel har du blivit mest skrämd av? (Alien vs Predator 2 är svaret!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Psst, Bobbo. Meningen är att du ska svara på frågorna på Onsdag Jag har inte svarat på några frågor? Förutom det som jaeger ställde vilket jag tyckte va onödigt eftersom vi redan har redit ut det där för ett ganska bra tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag har inte svarat på några frågor? Förutom det som jaeger ställde vilket jag tyckte va onödigt eftersom vi redan har redit ut det där för ett ganska bra tag sen. Vi redde aldrig ut det. Jag har för mig att det resulterade i en block. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Dricker du te? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vi redde aldrig ut det. Jag har för mig att det resulterade i en block. Nää? Jag kommer ihåg när'u blockerade mig. Du skrev något i stil med "Jag trodde du skulle va snäll, men jag trodde visst fel". Sen blockerade du mig.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Sluta gå off topic. Ställ frågor till Bobbo_Viking eller låt bli att posta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Nää? Jag kommer ihåg när'u blockerade mig. Du skrev något i stil med "Jag trodde du skulle va snäll, men jag trodde visst fel". Sen blockerade du mig.. :'( Men flera vet att du inte var särskilt snäll du heller. Du sa till mig att R2D2 t.ex var mycket snabbare på att skicka låtar över MSN än vad jag var. Det tog jävligt hårt i min ömma själ. Fråga: Tycker du Magnus Uggla är tuffare än Robert Aschberg och Mikael Persbrandt tillsammans? Redigerad 29 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Robert Aschberg är ju Sveriges Chuck Norris för fan, ingen är coolare än den fulsnygge Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Robert Aschberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Nu var ju då frågan ställd till SanFierroDude. Men visst du kan ju också få svara. Förresten håller jag med dig där kära vän. Fulsnygge Robert äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Pasta/Pizza, Godis/chips, Simpsons/Family Guy, Jackass/Drew Carey Show, Teater/Bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vilket hårdrocksband är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vem skulle du helst ringa mellan Kungen, Skattemyndigheten, en detektiv och Säpo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vad anser du om Saabs nya hit? Aero X ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts