Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilket skulle du välja? Slå en bebis i huvudet riktigt hårt eller raka av dina bröstvåtor med en osthyvel sammtidigt som din kompis gör papercut på ditt ollon? ;)

:'(

Vad skulle du välja av att antingen ta och suga kukarna av killarna på din signatur och sedan låta dom döda din familj eller att plocka fram ett rep som du binder fast din penis i och låter dig släpas med det 50 meter efter en bil?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad skulle du välja av att antingen ta och suga kukarna av killarna på din signatur och sedan låta dom döda din familj eller att plocka fram ett rep som du binder fast din penis i och låter dig släpas med det 50 meter efter en bil?

Ledsen, Du får inte ställa några frågor, HAHA!

Varför beter du dig så konstigt på MSN?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää? Jag kommer ihåg när'u blockerade mig. Du skrev något i stil med "Jag trodde du skulle va snäll, men jag trodde visst fel". Sen blockerade du mig..  :'(

Men flera vet att du inte var särskilt snäll du heller. Du sa till mig att R2D2 t.ex var mycket snabbare på att skicka låtar över MSN än vad jag var. Det tog jävligt hårt i min ömma själ.

Fråga:

Tycker du Magnus Uggla är tuffare än Robert Aschberg och Mikael Persbrandt tillsammans?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Robert Aschberg är ju Sveriges Chuck Norris för fan, ingen är coolare än den fulsnygge Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.

Robert Aschberg.