Lindström Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Lyssnar du på annat än trance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Intresse? Haha har du börjat använda gamla smileys nu också Ontopic: Finns det någon låt som Franz Ferdinand gjort som du tycker är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Intervjun äger rum ikväll. Är det några fler frågor som ni skulle vilja ha svar på som inte har nämts här eller som tillhör "standard frågorna" så skynda er att posta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har chiligrs tråd gjort dig mer intresserad av spindlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har chiligrs tråd gjort dig mer intresserad av spindlar? Intervjuvn lol håller på nu. Jag tror jag fick med en fråga på msn i sista minuten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Intervjuvn lol håller på nu. Jag tror jag fick med en fråga på msn i sista minuten... Ofan! höhö... blää! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Intervjuvn lol håller på nu. Jag tror jag fick med en fråga på msn i sista minuten... Vicex: nej fick aldrig din fråga men jag Franz Ferdinand är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vicex: nej fick aldrig din fråga men jag Franz Ferdinand är bra Ok men jag sa ju att jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Nästa person som skall granskas är StellHell! http://img219.imageshack.us/img219/8080/davemccullenbitchklein2qo.png Så passa på nu, när ni har chansen att ställa de frågor ni vill till honom. Intervjun läggs upp på lördagen den 24/9-05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 När blev du moderator? har du träffat hultan? om du har det, varför har du det? har du träffat någon moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Vad tycker du om att du hamnat i den positionen att alla anser dig vara den otrevligaste moderatorn? Trots att du bara gör ditt arbete, men mest bara får otacksamhet tillbaka. Nu vet jag inte om alla tycker så här, men det är så jag uppfattat det. Redigerad 18 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Om du på nått vänster skulle få möjligheten att välja en efterträdare, vem skulle det då vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vad är du hellst; BI eller HOMO? Pankaka / Våffla? Surt / Sött? Intel / AMD? ATI / nVidia? IPB / vBulletin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Om du fick återkalla någon från de döda, vem skulle du vilja få tillbaka då? Förresten Vice, hur väljer du vem som skall intervjuas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Om du fick återkalla någon från de döda, vem skulle du vilja få tillbaka då? Förresten Vice, hur väljer du vem som skall intervjuas? Den som blev intervjuad senast får välja vem han/hon vill ska bli intervjuad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Favoritforum på GTAsajten? Alltså ett av Allmänt, spel, San Andreas m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hur hittade du till gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Finner du Sofie här på forumet sexig? Nån annan kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Finner du Sofie här på forumet sexig? Nån annan kanske? Varför tror du han bazzade henne i en tvättstuga om hon inte var sexig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Varför tror du han bazzade henne i en tvättstuga om hon inte var sexig? Han kan ju ha varit desperat, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts