chiligr Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag har också en variant av den frågan. eller hmm. det är nog mer ett påstående. Jag tänker alltid som att du är en tjej (chiliGiRl). Vet du om det är fler som har råkat göra det? Eller äsch. vi behöver inte ta med den frågan. Ta med den vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Skulle du mörda hela din familj om du fick bli kung över världen för resten av ditt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kom igen nu, Mer frågor så det blir lite kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Säkert någon som undrar: Vad föreställer din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 När klippte du dig senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Nästa medlem som kommer att intervjuas kommer att bli... Bobbo_Viking. Intervjun genomförs onsdag 5/4 och läggs upp lördagen den 8/4 -06. En vecka att ta reda lite mer om denna figur. Posta på grabbar. Granska honom ordentligt... Redigerad 29 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Tror du fortfarande att GN'R har gjort en cover på Cats In The Cradle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Tror du fortfarande att GN'R har gjort en cover på Cats In The Cradle? Haha, ursäkta för det även om det var ett tag sedan. Men jag vill minnas att jag förklarade att jag hade haft fel sedan? Hursomhelst så kan jag bara be om ursäkt. Får skylla på att jag va jag ung&dum, humdum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Haha, ursäkta för det även om det var ett tag sedan. Men jag vill minnas att jag förklarade att jag hade haft fel sedan? Hursomhelst så kan jag bara be om ursäkt. Får skylla på att jag va jag ung&dum, humdum. Du ska inte svara än din dummer Fråga: "Varför just magnus uggla?" För dem som inte fattar vad jag menar så vill jag veta om det är hans musik, hans texter eller bara hans sätt att vara på du tycker om så mycket, Redigerad 29 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Du ska inte svara än din dummer Fråga: "Varför magnus uggla?" Nej, jag vet. Och jag såg inte det som en fråga utan mer som nåt.. annat skoj. För han é väl medveten om att jag é medveten om att Guns N' Roses inte gjort någon cover på Ugly Kid Joe-låten "Cats in the cradle". EDIT: Wiee, det ska bli skoj att svara på den frågan Quoad. Redigerad 29 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Nej, jag vet. Och jag såg inte det som en fråga utan mer som nåt.. annat skoj. För han é väl medveten om att jag é medveten om att Guns N' Roses inte gjort någon cover på Ugly Kid Joe-låten "Cats in the cradle". EDIT: Wiee, det ska bli skoj att svara på den frågan Quoad. Bra Jag kommer ihåg att vi var typ skitsura på varandra på MSN då -- Ny fråga (som du helst inte ska svara på här ) Brun eller vit choklad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag har aldrig riktigt förstått Sockerbagar- grejen. Varför kallar du dig för forumets sockerbagare? Vad har du skrattat mest åt på forumet? När ska du sluta att använda Paint för att göra dina signaturer? Tycker du Magnus Uggla är snygg? Har Qouad chans på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 När började du lyssna på Magnus Uggla? Gillar du muffins? Ska du ha afro som Magnus Uggla? Har du fina skor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vilken av Magnus Ugglas låtar är din favorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag kan passa på att säga att jag står väldigt nääääära () användaren PluOntS så om det é nåt om denne ni undrar så kan ni ju ställa frågorna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag kan passa på att säga att jag står väldigt nääääära () användaren PluOntS så om det é nåt om denne ni undrar så kan ni ju ställa frågorna nu. ...Eller så kan de passa på att frågo saker om honom när det blir hans tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Blev du nöjd med mitt svar i min intervju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 ...Eller så kan de passa på att frågo saker om honom när det blir hans tur... Dom är samma användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Dom är samma användare Ja, kort sagt. chiligr: Naj, jag har ingen aning. Har inte sett intervjun än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Har du lika mycket hår under armarna som Magnus Uggla hade den gången han var med i melodifestivalen? okej, han kanske har varit med mer än en gång, det vet jag faktiskt inte. men jag har sett ett framträdande där han hade ett rosa linne och jättemycket hår under armarna.. minst lika mycket som han har på huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts