rabarben Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Om du hade chans att bli mod hade du tackat ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hmm. chiligrs jeans. Något kläd-relaterat på det här forumet som inte jag känner till! Kan man få sig en länk, kanske? Beakta att det där inte var någon fråga till ghiligr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Är det någon du gillar extra mycket här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vice.: När ska'ru lägga upp intervjun med GTApimpfoolife? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Hmm. chiligrs jeans. Något kläd-relaterat på det här forumet som inte jag känner till! Kan man få sig en länk, kanske? Beakta att det där inte var någon fråga till ghiligr. Det finns två bilder på honom bland sökresultaten. Men scrolla ner ganska mycket i början så slipper du se bilden på någon äcklig gubbe med stringjeans (var med i Dagens Lol). http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...&highlite=byxor Redigerad 23 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Redigerad 23 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det finns två bilder på honom bland sökresultaten. Men scrolla ner ganska mycket i början så slipper du se bilden på någon äcklig gubbe med stringjeans (var med i Dagens Lol). http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...&highlite=byxor Ja se där. Fast de där är nog lite väl trashiga för min smak, måste jag säga . För att det inte ska bli spam, här kommer en fråga: Vad är det mest värdefulla som du har tagit sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vice.: När ska'ru lägga upp intervjun med GTApimpfoolife? Det blir så fort den är genoförd. Båda han och jag har varit ganska upptagna. Jobb, skola vänner mm. Men i nästa vecka hoppas jag. Skall prata med honom igen i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Om man sänder en hitman på dig, får jag dina byxor nu när jag vet hur dom ser ut? (Jag ska ta hand om dom tvätta dom varje dag hand stryka dom och hänga dom ut varje dag på sommaren i ren luft och vind) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tänker du säga till när du kommer till Sandviken nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hmm...får intervju-offret fråga nåt till sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Favortiband? Vilken musikgenre är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Hmm...får intervju-offret fråga nåt till sig själv? Ja, det gjorde ju Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ja, det gjorde ju Vice. Alltid lika roligt när folk pratar i tredje person, anser Ante. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Varför är du så konstig?(fråga till chiligr) Edit: vad fan svarar man på den frågan? Redigerad 25 mars, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vad har du för musikstil? Spelar du CS? Beskriv din personlighet. Spelar du något instrument? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Varför är du så konstig?(fråga till chiligr) Edit: vad fan svarar man på den frågan? Haha, det kanske du skulle tänkt på innan du ställde den En fråga: Vad skulle du välja på: en käpphäst eller en vanlig häst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vad tycker du om Killinggänget? Särskilt Nile City 105,6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Det där med chilli i ditt nick hänger jag med på, men vad menas egentligen med gr? Och varför skriver du inte ditt nick med versaler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det där med chilli i ditt nick hänger jag med på, men vad menas egentligen med gr? Och varför skriver du inte ditt nick med versaler? Jag har också en variant av den frågan. eller hmm. det är nog mer ett påstående. Jag tänker alltid som att du är en tjej (chiliGiRl). Vet du om det är fler som har råkat göra det? Eller äsch. vi behöver inte ta med den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts