RavenE Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Pasta/Pizza Godis/chips Simpsons/Family Guy Jackass/Drew Carey Show Teater/Bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Men "snabba" är inte så roliga att läsa. Fråga till pKz: Vad tycker du om att det blivit många gräl (flera medverkande dig) på senaste tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Är du väldigt stolt över din musiksmak? Vad tycker du om mig? Redigerad 17 mars, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Vad betyder pKz? varför valde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Varför är du så anti droger när dina idoler liksom försöker leva upp till "Sex, Drugs n Rock N' Roll"? No offence eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Har du svalt en tand? Har du svalt en tant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Har du svalt en tand? Har du svalt en tant? Har du sväljt Patrik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag har ingen direkt fråga...men låt honom ge ett svar på detta: ROC N' ROLL FÖR FAN!!! (viktigt att detta tas med...annars dör alla världens pudlar...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag har ingen direkt fråga...men låt honom ge ett svar på detta: ROC N' ROLL FÖR FAN!!! (viktigt att detta tas med...annars dör alla världens pudlar...) Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Gillar du mig? Hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Har du sväljt Patrik? Nej, det heter svalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Den ultimata frågan: Vem tror du blir årets jordgubbsodlare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Dricker du te? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Har du några speciella superkrafter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Om du skulle få bli moderator skulle du vilja bli det? Gillar du muffins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Vem skulle du helst ringa utav dessa: Presidenten/P.E/I.R.S/F.B.I? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hur länge skulle du stå pall om du möte Chuck Norris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Den absolut mest utimata frågan: Hur många bultar finns det på ölandsbron ? Ett måste. Redigerad 18 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Den absolut utimataste frågan: Hur många bultar finns det på ölandsbron ? Ett måste. Jo, den var trevlig. Fast det heter inte "ultimataste" utan "mest ultimata". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Den absolut utimataste frågan: Hur många bultar finns det på ölandsbron ? Ett måste. Jag vet! Jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts