Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Dessvärre har okka fortfarande inte hört av sig. Så vi får ett nytt inhopp denna vecka. (beklagar att det är lite rörigt)

Den som kommer att intervjuas på onsdag 8/3 kommer att bli Wu Zi Mu

The Dudes val står kvar en vecka till. Skulle det vara så att okka inte dyker upp i början på kommande vecka har han försakat sin chans den här gången och The Dude får således välja en ny person som i sin tur fortsätter att välja. De två inhopparna, Tackleberry & Wu Zi Mu har pga sina "odemokratiska" inhopp ingen valmöjlighet. Vill bara förklara så ingen får för sig att oärliga metoder används när valet av den som skall intervjuas väljs.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oy Gevalt! Jag är skönast på forumet, enligt Tackleberry. Och jag som trodde att du var borta. Här hänger vi inte med i svängarna.

F'resten, hur blev det med okka-giget? Sparade du mina frågor till honom, or whu'? (Kommer inte ihåg dem i huvudet, men blev jävligt nöjd över dem...)

EDIT: Såg okka-meddelandet nu... hrrm.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Föresten, hur blev det med okka-giget? Sparade du mina frågor till honom, eller vad? (Kommer inte ihåg dem i huvudet, men blev jävligt nöjd över dem...)

Jodå, alla frågor ställa till okka är sparade. De ligger kvar under nästa vecka med.

Men jag väntar till tisdag nästa vecka ungefär. Har han inte hört av sig då får The Dude välja en ny som sagt. Sen rullar det på i vanlig ordning.

Ställ de frågor ni vill ha med till Wu Zi Mu. Har bara "standard frågorna" förtillfället. Och en än gång, sorry för trasslet.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehrm, jag antar att jag är skyldiga er en ursäkt, or supm'; saken är den att jag stack till Malmö (där jag köpte kläder och x antal skivor och såg den bästa jäkla knarkshowen någonsin med Chicks On Speed) under mitt sportlov. Well, nu är jag tillbaka, och kan ställa upp på intervjun any time!

Argh.

Än en gång: ursäkta. Tihi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehrm, jag antar att jag är skyldiga er en ursäkt, or supm'; saken är den att jag stack till Malmö (där jag köpte kläder och x antal skivor och såg den bästa jäkla knarkshowen någonsin med Chicks On Speed) under mitt sportlov. Well, nu är jag tillbaka, och kan ställa upp på intervjun any time!

Argh.

Oh, jag skulle ha kommit ihåg det! Stupid me.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Argh.

:) ... Det är lungt :)

Men du får vänta tills nästa vecka. Din intervjus genomför alltså Onsdagen den 15/3. Denna vecka blir det nu Wu Zi Mu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Håller på att byta dator där hemma. Radderade rubbet igår för att bli av med alla virus och trojaner för att sedan installera om windows xp.

Dessvärre lyckades jag inte få igång internet eller ljudet på datorn. Men far min kommer och hjälper mig på lördag så jag hoppas att det fixas. Men det kan förrekomma en viss försening med intervjun. Men jag hoppas (och är ganska säker) på att den kommer att kunna läggas upp under lördagen.

Det är alltså okkas intervju som kommer att läggas upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor