RavenE Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 RavenEs fem snabba: Pasta/Pizza, Godis/chips, Simpsons/Family Guy, Jackass/Viva La Bam, Teater/Bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Omformulerad fråga pga. vi inte skall favorisera medlemmar: Aha okaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 RavenEs fem snabba: Pasta/Pizza, Godis/chips, Simpsons/Family Guy, Jackass/Viva La Bam, Teater/Bio. Fem olika saker skall det väl vara isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Fem olika saker skall det väl vara isåfall? Det var ju det?! 1.Pasta/Pizza 2.Godis/chips 3.Simpsons/Family Guy 4.Jackass/Viva La Bam 5.Teater/Bio Aha...du menar att Jackass och VLB är typ samma sak..men då kan vi ju ta: Jackass/Antikrundan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Är det okka nu? I sådana fall; Bästa låten på The Velvet Underground & Nico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Dessvärre har okka fortfarande inte hört av sig. Så vi får ett nytt inhopp denna vecka. (beklagar att det är lite rörigt) Den som kommer att intervjuas på onsdag 8/3 kommer att bli Wu Zi Mu The Dudes val står kvar en vecka till. Skulle det vara så att okka inte dyker upp i början på kommande vecka har han försakat sin chans den här gången och The Dude får således välja en ny person som i sin tur fortsätter att välja. De två inhopparna, Tackleberry & Wu Zi Mu har pga sina "odemokratiska" inhopp ingen valmöjlighet. Vill bara förklara så ingen får för sig att oärliga metoder används när valet av den som skall intervjuas väljs. Redigerad 6 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Är det att bara sätta igång och ställa frågor nu eller? Isåfall har jag en klockren fråga till Woozie. Varför bytte du till Wu Zi Mu? Buffus var ju mycket finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Oy Gevalt! Jag är skönast på forumet, enligt Tackleberry. Och jag som trodde att du var borta. Här hänger vi inte med i svängarna. F'resten, hur blev det med okka-giget? Sparade du mina frågor till honom, or whu'? (Kommer inte ihåg dem i huvudet, men blev jävligt nöjd över dem...) EDIT: Såg okka-meddelandet nu... hrrm. Redigerad 6 mars, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Föresten, hur blev det med okka-giget? Sparade du mina frågor till honom, eller vad? (Kommer inte ihåg dem i huvudet, men blev jävligt nöjd över dem...) Jodå, alla frågor ställa till okka är sparade. De ligger kvar under nästa vecka med. Men jag väntar till tisdag nästa vecka ungefär. Har han inte hört av sig då får The Dude välja en ny som sagt. Sen rullar det på i vanlig ordning. Ställ de frågor ni vill ha med till Wu Zi Mu. Har bara "standard frågorna" förtillfället. Och en än gång, sorry för trasslet. Redigerad 6 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Mina frågor står fast till alla: RavenEs fem snabba: Pasta/Pizza, Godis/chips, Simpsons/Family Guy, Jackass/Drew Carey Show, Teater/Bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ehrm, jag antar att jag är skyldiga er en ursäkt, or supm'; saken är den att jag stack till Malmö (där jag köpte kläder och x antal skivor och såg den bästa jäkla knarkshowen någonsin med Chicks On Speed) under mitt sportlov. Well, nu är jag tillbaka, och kan ställa upp på intervjun any time! Argh. Än en gång: ursäkta. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ehrm, jag antar att jag är skyldiga er en ursäkt, or supm'; saken är den att jag stack till Malmö (där jag köpte kläder och x antal skivor och såg den bästa jäkla knarkshowen någonsin med Chicks On Speed) under mitt sportlov. Well, nu är jag tillbaka, och kan ställa upp på intervjun any time! Argh. Än en gång: ursäkta. Tihi. Oh, jag skulle ha kommit ihåg det! Stupid me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Oh, jag skulle ha kommit ihåg det! Stupid me. Ghar! Såja, nu ligger ansvaret på Siana, okej? E'r'body, raise your stones!! *Humpar lätt en sten på Sianas nacke (mjukstart)* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ehrm, jag antar att jag är skyldiga er en ursäkt, or supm'; saken är den att jag stack till Malmö (där jag köpte kläder och x antal skivor och såg den bästa jäkla knarkshowen någonsin med Chicks On Speed) under mitt sportlov. Well, nu är jag tillbaka, och kan ställa upp på intervjun any time! Argh. Än en gång: ursäkta. Tihi. ... Det är lungt Men du får vänta tills nästa vecka. Din intervjus genomför alltså Onsdagen den 15/3. Denna vecka blir det nu Wu Zi Mu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Håller på att byta dator där hemma. Radderade rubbet igår för att bli av med alla virus och trojaner för att sedan installera om windows xp. Dessvärre lyckades jag inte få igång internet eller ljudet på datorn. Men far min kommer och hjälper mig på lördag så jag hoppas att det fixas. Men det kan förrekomma en viss försening med intervjun. Men jag hoppas (och är ganska säker) på att den kommer att kunna läggas upp under lördagen. Det är alltså okkas intervju som kommer att läggas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Nu är det då dax att nästa forumit att bli intervjuad. Den av okka utvalda medlemmen är pkz. Intervjun genomförs onsdag 22/3 och läggs upp lördagen den 25/3. Vem är då denna lilla spillevink?! Tja, låt oss ta reda på detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag är först, jag är först De 5 snabba. Julmust/Påskmust, Sommar/vinter, Blond/Brunnet, Julafton/Födelsedag, Aftonbladet/Expressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag är först, jag är först De 5 snabba. Julmust/Påskmust, Sommar/vinter, Blond/Brunnet, Julafton/Födelsedag, Aftonbladet/Expressen? Hmm, såvida inte något är uppbrunnet, tror jag det stavas brunett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hmm, såvida inte något är uppbrunnet, tror jag det stavas brunett. Jo, jag vet, jag kopierade från en intervju, och då blev det såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jo, jag vet, jag kopierade från en intervju, och då blev det såhär. Ah, har missat sorry. Ändrar samtliga på lördag. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts