ZcruweN Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Tänkte ställa denna fråga för mycket längesen men har liksom glömt bort, men nu kommer den iallafall. Vilken Gtasajten medlem respekterar/gillar du mest? Kanske lite sent påkommet men ändå Redigerad 3 mars, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Klockan är ju 22 nu, men ännu har Vice. inte setts till... Han sa till mig att han skulle sluta sent på jobbet idag. Det känns som att han kommer ploppa upp vilken sekund som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Vilken är din favoritsmilie? Redigerad 3 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 PC eller konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Får jag en kram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Vem av dem två stora kramarna hade du helst kramat, chiligr eller kattälskaren? Redigerad 3 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Du Vice, bara så att du vet, om Tackleberry får välja någon som ska bli intervjuad kommer det bli helt f*cked up... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 VICE, kan du ge denna hälsning till Tackle"!!! Hej tackle, jag såg när jag för första gången på ett år loggade in på mitt konto att du skickat PM, och undrade varför jag inte längre var inloggad på Forumet... jo, jag vill bara hälsa och säga att jag var bannad härifrån, och kunde inte ! PS: Kom tillbaka nu ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Du Vice, bara så att du vet, om Tackleberry får välja någon som ska bli intervjuad kommer det bli helt f*cked up... Okka blir ju nästa, sen kommer väl han få välja vem som ska vara efter honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Du Vice, bara så att du vet, om Tackleberry får välja någon som ska bli intervjuad kommer det bli helt f*cked up... Oroa dig inte. Eftersom tackleberry gjorde ett "icke demokratiskt inhopp" förlorade han sin rättighet att välja. Valet ligger fortfarande hos Okka. Det är han som väljer nästa. ZcruweN´s fråga var den sista som kom med. Men skall göra vad jag kan för att få tag i Tackleberry idag så han kan svara på de sista frågorna som har postats. Redigerad 4 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det är säkert försent nu, men ifall han inte har svarat på dem sista frågorna ännu kan du kanske passa på att fråga honom vem han skulle ha valt ifall han hade fått välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Det är säkert försent nu, men ifall han inte har svarat på dem sista frågorna ännu kan du kanske passa på att fråga honom vem han skulle ha valt ifall han hade fått välja. Okka. Redigerad 4 mars, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Intervjua mig. Jag är ju så jävla grym.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Intervjua'r ni mig svarar jag på hemligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Får jag en kram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Intervjua mig. Jag är ju så jävla grym.... Du vet hur det funkar... Intervjua'r ni mig svarar jag på hemligheter. ...du med Cyprez... Får jag en kram? Du är jätte charmerande med dina kram frågor, kattälskaren. Men du har fått tillräckligt med kramar av oss nu. Vill du ha fler så får du be din mamma. Använd fantasin och ställ någon annan fråga grabben... Redigerad 4 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Fin intervju med Tackleberry. Men hans favoritsmiley syntes inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Gud vad stolt jag känner mig när min fråga kom med, nu är jag glad i en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Min fråga kom inte ens med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Tänkte ställa denna fråga för mycket längesen men har liksom glömt bort, men nu kommer den iallafall. Vilken Gtasajten medlem respekterar/gillar du mest? Kanske lite sent påkommet men ändå Omformulerad fråga pga. vi inte skall favorisera medlemmar: Finns det någon medlem som du har lärt känna bra eller som du tycker har skön stil helt enkelt? Jag har inte lärt känna någon GTAsajten, lika mycket som jag lärt känna personer från andra forum. Men några har jag fått bra kontakt med. *Jag vill egentligen inte nämna någon speciell, men skönast på forumet är nog Crice tillsammans med min idol KalleR. Redigerad 5 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts