Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Dricker du te? Favoritspel? Vilka band/artister lyssnar du mest på? Förrutom de som ni redan postat till okka. Jag tar med de flesta därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Förrutom de som ni redan postat till okka. Jag tar med de flesta därifrån. Hur långt hinner du springa på 5 sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Varför kan du inte komma tillbaka? Saknar dig som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag måste få ställa frågor om dig och TMS, jag blev alltid så glad när jag fick se att du hade startat en ny topic om en ny film ni gjort. Jag är nog en av dem få som till och med gillade eran farmar-film, tillsammas med ATS var ni de bästa stuntarna. Har kollat på era filmer om och om igen ett par gånger, och blev lite ledsen över att allt sånt nu kanske är slut . Varför slutade du i TMS ? Kommer du fortsätta stunta även fast du inte är med dem längre ? Kan det bli så att du bildar ett nytt stuntteam i framtiden, eller har du lagt av med sånt nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Förrutom de som ni redan postat till okka. Jag tar med de flesta därifrån. Ok, men ta inte med alla tefrågor jag ställde till okka. Ta bara med "Dricker du te?". Edit: Alltså till Tackleberry. Till okka vill jag gärna ha några djupa frågor om hans tedrickande. I alla fall tre. Jag har markerat dem tre jag helst vill ha med med fet text i det inlägget där jag har tefrågorna. Tackleberry vill jag som sagt bara fråga om han alls dricker te. Redigerad 2 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Varför i allsin dar ska vi intevjua en medlem som inte är aktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Gillar'u Tackleberry i "Polisskolan"? Siana: Just precis, intervjua mig istället, hm..? Redigerad 2 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Varför i allsin dar ska vi intevjua en medlem som inte är aktiv? Det är modernt har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hur har du blivit en gud på Photshop?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Varför i allsin dar ska vi intevjua en medlem som inte är aktiv? Jag funderar på att kanske bli lite aktiv igen. Fråga på nu, intervjun blir roligare med fler och djupare frågor. Tack än en gång till Vice., som skött "Möt Forumiten" utmärkt. Good job! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag funderar på att kanske bli lite aktiv igen. Fråga på nu, intervjun blir roligare med fler och djupare frågor. Tack än en gång till Vice., som skött "Möt Forumiten" utmärkt. Good job! Ojoj! Hoppas du blir det! Vi behöver ha tillbaka din nuna på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag funderar på att kanske bli lite aktiv igen. Fråga på nu, intervjun blir roligare med fler och djupare frågor. Tack än en gång till Vice., som skött "Möt Forumiten" utmärkt. Good job! Oh man har nästan saknat, dig jag tyckte väl att det var nått som saknades på forumet OKej en liten fråga då, varför var du inaktiv så länge för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Måste ta Zacks fråga. Kan du hoppa jättehögt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Varför i allsin dar ska vi intevjua en medlem som inte är aktiv? Anledningen till hans inhopp så här spontant är just för att okka inte har hört av sig. Men eftersom det var hans idé med "möt forumiten" så kan det vara intressant att köra en intervju med honom. Det var tänkt att köra en intervju med honom förr eller senare. Men han är ju inte aktiv längre och därför svår att få tag i. Därför passar det bra nu när okkas intervju ändå inte kan läggas upp nu i helgen. Lite sådana här inhopp blir det ibland. Förhoppningsvis får vi ett liknade inhopp i framtiden av Hultenius. Han har fått en förfrågan om att delta, med har dessvärre tackat nej förtillfället. Men det är möjligt att han ändrar sig i framtiden. Då får han sticka emellan. Redigerad 3 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kan man fortfarande ställa frågor till Tackleberry? Isåfall, Tackelberry.. Kan inte du dra hela historian om varför du lämnade, vad Emeeto gjorde och allt sånt så man får veta för en gångs skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Har du några superkrafter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Skulle du kunna fånga hundra fjärilar på en timme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Internet Explorer/Mozilla Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kom igen nu. Lite bättre frågor föffan, pack! Är du orolig över den fågelinfluensa som tycks ha kommit till Sverige? Eller skrämmer Galna Kosjukan dig mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Klockan är ju 22 nu, men ännu har Vice. inte setts till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts