Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag måste få ställa frågor om dig och TMS, jag blev alltid så glad när jag fick se att du hade startat en ny topic om en ny film ni gjort.

Jag är nog en av dem få som till och med gillade eran farmar-film, tillsammas med ATS var ni de bästa stuntarna.

Har kollat på era filmer om och om igen ett par gånger, och blev lite ledsen över att allt sånt nu kanske är slut :wacko: .

Varför slutade du i TMS ?

Kommer du fortsätta stunta även fast du inte är med dem längre ?

Kan det bli så att du bildar ett nytt stuntteam i framtiden, eller har du lagt av med sånt nu ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förrutom de som ni redan postat till okka. Jag tar med de flesta därifrån.

Ok, men ta inte med alla tefrågor jag ställde till okka. Ta bara med "Dricker du te?". :lol:

Edit: Alltså till Tackleberry. Till okka vill jag gärna ha några djupa frågor om hans tedrickande. I alla fall tre. Jag har markerat dem tre jag helst vill ha med med fet text i det inlägget där jag har tefrågorna. Tackleberry vill jag som sagt bara fråga om han alls dricker te. :wacko:

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar på att kanske bli lite aktiv igen.

Fråga på nu, intervjun blir roligare med fler och djupare frågor. Tack än en gång till Vice., som skött "Möt Forumiten" utmärkt. Good job!

Ojoj! Hoppas du blir det! Vi behöver ha tillbaka din nuna på forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar på att kanske bli lite aktiv igen.

Fråga på nu, intervjun blir roligare med fler och djupare frågor. Tack än en gång till Vice., som skött "Möt Forumiten" utmärkt. Good job!

Oh man har nästan saknat, dig

jag tyckte väl att det var nått som saknades på forumet :rolleyes:

OKej en liten fråga då, varför var du inaktiv så länge för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Varför i allsin dar ska vi intevjua en medlem som inte är aktiv?

Anledningen till hans inhopp så här spontant är just för att okka inte har hört av sig.

Men eftersom det var hans idé med "möt forumiten" så kan det vara intressant att köra en intervju med honom. Det var tänkt att köra en intervju med honom förr eller senare. Men han är ju inte aktiv längre och därför svår att få tag i. Därför passar det bra nu när okkas intervju ändå inte kan läggas upp nu i helgen.

Lite sådana här inhopp blir det ibland. Förhoppningsvis får vi ett liknade inhopp i framtiden av Hultenius. Han har fått en förfrågan om att delta, med har dessvärre tackat nej förtillfället. Men det är möjligt att han ändrar sig i framtiden. Då får han sticka emellan.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor