Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ingen vågar intervjua, you sick bastard. Jag lovat att vara normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Gillar du vita boxer med röda hjärtan på? Vill du bli min kompis? Har du mycket pengar? Vilken superhjälte skulle du vilja vara? Har du blivit biten av en katt? Kan du hoppa jättehögt? Jag gillar den sista frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag gillar den sista frågan Me too. Det är djupt. Jävligt djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 *Svar kommer den 26/2* O.o ... Vem handlar det om? Notera att det inte är en fråga till den som det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 *Svar kommer den 26/2* O.o ... Vem handlar det om? Notera att det inte är en fråga till den som det handlar om. Did you miss it, infidel? okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Om du fick alla möjligheter, och obegränsade resurser; vad skulle du då göra med resten av ditt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Om du fick en apa, vad skulle du då döpa den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Om du fick chansen att smeka Anathem, skulle du göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) ... borta. xO Redigerad 25 februari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Om du fick en apa, vad skulle du då döpa den till? Vice: Ta inte med alla te-frågar, snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vice: Ta inte med alla te-frågar, snälla? I alla fall några stycken, vi får bara chansen att intervjua honom en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hur mycket spelar du gta? När spelade du gta första gången? Vilket är ditt favorit gta och varför? varför reggade du dig på gta sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Host... hur blir man veckans forumit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Host... hur blir man veckans forumit? Personen som intervjuas väljer en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Om du vore en gris, hur många vänner skulle du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ska bli spännande att se vem som blir nästa. Det här var nästan en intressant tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Om du vore en gris, hur många vänner skulle du ha? Inga, jag skulle nöffa ner alla idioter. EDIT: Vem är veckans forumit just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Inga, jag skulle nöffa ner alla idioter. EDIT: Vem är veckans forumit just nu? Den som är näst på tur att bli intervjuad är okka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Dessvärre har jag inte lyckats få tag på okka. Kanske har sportlov och har rest bort? (och inte nämt detta. ) Okkas intervju kommer istället att läggas upp nästa lördag 11/3. Nu på lördag så kommer istället Tackelberry att göra ett inhopp. Han kommer att intervjuas imorgon kväll vid 22-tiden. Har ni några specielle frågor så skynda på att posta. Han får annars så varierade och breda frågor som möjligt. Redigerad 2 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Dricker du te? Favoritspel? Vilka band/artister lyssnar du mest på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts