Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Oh, L'okka. Lemme introduce miself. *Den heta lampan ställs in* Vem tycker du är mest lik dig på forumet? Du är ju lite av en fiktiv ganjarökare, matey, men har du någon gång rökt på lite guds lullull i verkligheten? Vilket ord skulle du sakna mest om man stal det ifrån dig? Jag skulle gärna höra en djupare förklaring till din kärlek till katedraler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har du MVG i svenska eller tvingar du en pluggis i skolan att skriva filosofiska poster åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad är det dyraste té du köpt? Villken té sort tycker du är äckligast? Villken té sort tycker du är godast? Hur länge har du druckit té? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har du MVG i svenska eller tvingar du en pluggis i skolan att skriva filosofiska poster åt dig? Måste man ha MVG för att skriva filosofiska poster? GAH! I'm trapped, jag har bara (betoning) VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad menar du med att rocken är död? ( tag gärna med denna...intressant med en förklaring!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Måste man ha MVG för att skriva filosofiska poster? GAH! I'm trapped, jag har bara (betoning) VG. Hehe. nej det behöver man inte. Jag har MVG i svenska, och inte fan kan jag uttrycka mig filosofiskt för det. Inte skryt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Varför hatar du mig? :'( Och visst låter introt till London calling brutalt ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vsst är hiphopen mer levande idag än rocken? Rocken har ju tappat all stil, hiphopen har ju kvar några av sina legender i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vsst är hiphopen mer levande idag än rocken? Rocken har ju tappat all stil, hiphopen har ju kvar några av sina legender i alla fall. Åja.. Om jag nu får svara här.. Vill jag bara säga att hiphopen och rocken nog ligger på samma. Rocken har ju iaf kvar Metallica, Maiden, Slayer och en bunke andra.. och du kan säkert räkna upp många hiphopare som är legender och fortfarande släpper musik. så jag tror det är skitsamma där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Är det inte dags för mig att bli intervjuvad nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Är det inte dags för mig att bli intervjuvad nån gång? Vad får dig att tro att du skulle vara mer intressant än andra här på forumet? Skulle ju isf vara för att du är så läskig och har sjuka fantasier, men de har vi ju redan hört om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Är det inte dags för mig att bli intervjuvad nån gång? Efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jaså har han blivit intervjuad innan och sen försvann intervjun efter kraschen och ska göras om? Isåfall ber jag om ursäkt, Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad får dig att tro att du skulle vara mer intressant än andra här på forumet? Skulle ju isf vara för att du är så läskig och har sjuka fantasier, men de har vi ju redan hört om. Jag tror inte jag är mer intressantare än nån annan vill endå bli intervjuad. Okej, jag är lite läskig då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Men alla vill väl bli intervjuade, men håll inte på att tjata i denna tråden, det blir bara jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Men alla vill väl bli intervjuade, men håll inte på att tjata i denna tråden, det blir bara jobbigt! Ja, alla vill väl det. Skadar aldrig att visa sig intresserad heller. Har aldrig tjatat heller om det är det du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ja, alla vill väl det. Skadar aldrig att visa sig intresserad heller. Har aldrig tjatat heller om det är det du säger. Jo det gör det, eftersom det är jobbigt. Skitsamma nu, ställ frågor till okka istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Okka, Har du varit på Sunderby Sjukhus med några kompisar som tilltalade dig okka? Isf har jag sett dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Är det inte dags för mig att bli intervjuvad nån gång? Ingen vågar intervjua, you sick bastard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Gillar du vita boxer med röda hjärtan på? Vill du bli min kompis? Har du mycket pengar? Vilken superhjälte skulle du vilja vara? Har du blivit biten av en katt? Kan du hoppa jättehögt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts