Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så då var det äntligen dax att ta upp intervjunerna igen. Kul att det har varit efterlängtat. :ph34r:

Nästa medlem som kommer att intervjuas är okka.

Intervjun genomförs onsdag 1/3 och läggs upp lördagen den 4/3.

Ni som inte känner till Mr. okka, ta chansen och fördjupa er i hans mystiska personlighet.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta bara med det som står med fet text, Vice.

Vilket är ditt favoritte?

Vilket sätt "fördärvar" man teet mest med enligt dig? Honung, socker, citron eller mjölk?

Vilket café, konditori, etc. tycker du är bäst att dricka te på, alltså inte bara i Luleå? Kommer ihåg att du sa en gång att du inte gillade Luleå eftersom det inte fanns några ställen där man kunde sitta i en söndersutten fåtölj i ett rökigt café med en god bok och en kopp chai-te. ^_^

Har du alltid druckit "rent" te eller hade du mjölk o. dyl. förut?

Ungefär hur mycket te dricker du per dag?

Hur mycket pengar lägger du på te varje månad?

Edit: Vice, det gör inget om du inte tar med alla, det förstår jag. Men snälla, ta i alla fall med dem understrukna. Vi får bara chansen att intervjua okka en gång.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De man vill läsa är ju, Grim, Kebab och rabarben. De är ena roliga typer :D

Hihi! Jag skulle vilja att Kebab blev intervjuad :P .

GRIM och Kebab vill jag också läsa om, så det håller jag med om :D

Det här är minsann nåt som jag aldrig trodde skulle hända! ;P Folk vill att jag ska bli intervjuad :)

trots att jag inte ens har varit medlem i ett år, och jag bara varit aktiv sedan hösten. Och jag har endast en sisådär 400 posts. :(

Folk vet vem jag är!

Jag är sedd!

Fan vad det värmer ^_^

Okej, ontopic. Okka, råkar du möjligtvis vara ett vokabulärt underbarn? Ingen kan uttrycka sig som du! :D

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att jag älskar dig  :D  Har gjort det sen du första gången skrev, fattade tycke för dig dirket liksom :D

Jag förstår exakt vad du menar. Och tro mig, det är ömsesidigt :P

Kommer ihåg en gång när du sa att jag inte skulle byta namn, för att mitt var så coolt :D

Det fick mig att ändra mig!

Kebab är här för att stanna! (Fast jag vet att det är ett ganska fjantigt namn. men jag skäms minsann inte!! ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor