KalleR Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Kan man inte ha några "standardfrågor" som ställs varje gång, så att man inte måste skriva samma frågor varje gång? Eller det kanske du redan har? Det är redan uttänkt bata att frågorna var ju redan frågade till Crice, tror det blir stanadard till nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Kan man inte ha några "standardfrågor" som ställs varje gång, så att man inte måste skriva samma frågor varje gång? Eller det kanske du redan har? Precis som KalleR sa, ska de frågorna som kom nu senast vara en "mall" som de flesta kommer att få. Vissa frågor kommer att tas bort/ändras och/eller nån kommer att läggas till beroende på vem det är som intervjuvas. Är det någon fråga ni vill ha som "standard fråga" eller bara vill veta nåt specifikt om tex. Pico ställ den här så kommer den antagligen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Nästa som intervjuas är epix! Ev. frågor som ni vill ha ställda till/om honom kan ni skriva här. Redigerad 12 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Varför ville du heta epix på Gtasajten? Din favoritmusikstil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Offtopic: Skulle inte Pico intervjuas? Ontopic: Vad är ditt favoritkäk? Intressen? Redigerad 4 september, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Offtopic: Skulle inte Pico intervjuas? Jo, men kolla i den klistrade tråden Vad är din favoritfärg? Vem är din favoritspel/fílm- karaktär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Bor? Redigerad 4 september, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Nästa vecka, lördagen den 17/9-05 är det KalleR http://img254.imageshack.us/img254/1182/mod24wa.png som intervjuas. Nu har ni chansen att grilla en mod. ordentligt. Ställ de frågor som ni skulle vilja ha svar på här, så kommer de (om de inte är för extrema) med. Redigerad 12 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Vadå ska man ställe frågor till KalleR nu eller? Okej.. Kan du tänka dig köra SAAB i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Hur står du ut med alla n00bs här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ville bara medela att anledningen till att en ny intervju inte har lagts upp är pga jag och KalleR har gått om varandra. Jag kan dessvärre inte låsa upp tråden och posta. Men han kommer nog att öppna imorgon till oss. Bara så ingen tror att jag bara struntar i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag har 2 frågor till KalleR. Trivs du med att vara den du är? Är du fortfarande arg för att jag målade om ditt hus på blockland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Är du fortfarande arg för att jag målade om ditt hus på blockland? LOL har du börjat tappa intresse som mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ville bara medela att anledningen till att en ny intervju inte har lagts upp är pga jag och KalleR har gått om varandra. Jag kan dessvärre inte låsa upp tråden och posta. Men han kommer nog att öppna imorgon till oss. Bara så ingen tror att jag bara struntar i det. Jag kan öppna den om du vill? Om du fortfarande är online vill säga och har posten klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hur kom det sig att du blev mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Favoriserar du medlemmar? Är du snällare med varningar mot folk som du "tycker om" och vice versa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vilken är den hittils roligaste topicen du läst igenom? Alltså den mäst idiotiska diskutionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hur länge tror du att du kommer stanna på GTAsajtens forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Slutfråga Tycker du det var bra frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Intresse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts