Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

En fråga till den dära SA token Azore bara

Hur känns det att vara en på forumet som kan mest om Grand Theft Auto: San Andreas men ändå inte få nog med respekt för det eftersom du är medlem på lunarstorm och nästan alla på forumet hatar lunarstorm?

Lite lång kanske

Jag hatar inte lunarstorm :mellow: Och Azore é ingen tok.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag börjar nu intervju BroDD. Därefter är det Azore. Men han är inte inne för tllfället så det blir nästa efter azore då! Gtapimpfoolife va? Kontakta mig på victor_conca@hotmail.com för säkerhetsskull om jag inte har er kvar på msn.

Men jag skulle faktist... Nej jag har inte tid att ta en intervju nu. Men däremot imorgon bitti. För mig går det bra imorgon innan 12-13.

Hoppas det går för dig då också Vice, förresten kanske jag ska skicka PM.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser att intervjun med mig blev aningen buggig, och så är ju inte de mer personliga frågorna med :wub:

Men jag tycker att Vice får lugna ner sig lite, låta sakerna ta den tid det tar, vi kan vänta till efter din utlandsresa med alla intervjuenra vi gått miste om. Om du kommer tillbaka vill säga :mellow:

Kan de inte vara så att intervju-offrerna har sina konversationsloggar på MSN sparade? Eller Vice?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser att intervjun med mig blev aningen buggig, och så är ju inte de mer personliga frågorna med :wub:

Men jag tycker att Vice får lugna ner sig lite, låta sakerna ta den tid det tar, vi kan vänta till efter din utlandsresa med alla intervjuenra vi gått miste om. Om du kommer tillbaka vill säga :mellow:

Kan de inte vara så att intervju-offrerna har sina konversationsloggar på MSN sparade? Eller Vice?

Jag fick inte veta vad du har för färg på lakanen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser att intervjun med mig blev aningen buggig, och så är ju inte de mer personliga frågorna med  :wub:

Men jag tycker att Vice får lugna ner sig lite, låta sakerna ta den tid det tar, vi kan vänta till efter din utlandsresa med alla intervjuenra vi gått miste om. Om du kommer tillbaka vill säga  :mellow: ?

Din intervju gjordes innan detta hände med forumet så alla frågorna du fick är med.

Jag gör grovjobbet med alla intervjuerna innan jag sticker. Men alla små detaljer (länkar, bilder mm)+ extra frågor får jag lägga in i efterhand. Har ni alltå en till fråga till tex jaeger så bara ställ den så fixar jag, så att den läggs in och får ett svar.

Nej jag försvinner inte. Det lovar jag. Jag kommer hem 22 Februari och är aktiv igen 23. Men "Möt forumiten" får dessvärre ligga nere under den tiden. Men som sagt, det är bara tillfälligt.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din intervju gjordes innan detta hände med forumet så alla frågorna du fick är med.

Jag gör grovjobbet med alla intervjuerna innan jag sticker. Men alla små detaljer (länkar, bilder mm)+ extra frågor får jag lägga in i efterhand. Har ni alltå en till fråga till tex jaeger så bara ställ den så fixar jag, så att den läggs in och får ett svar.

Nej jag försvinner inte. Det lovar jag. Jag kommer hem 22 Februari och är aktiv igen 23. Men "Möt forumiten" får dessvärre ligga nere under den tiden. Men som sagt, det är bara tillfälligt.

Nej vi gjorde intervjun under tiden som siten var nere, detta eftersom du hade standardfrågorna sparade i din dator. Men du var tvungen att vänta tills siten kom upp igen för att se de frågor som folk har ställt just till mig, ex färg på mina lakan (w00t :mellow:) och varför jag är sosse (vilket jag inte är)

Angående försvinnadet syftar jag mer på nåt i stil med detta:

Hoho, skämt. Ta det lungt nu ha det kul på resan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Nej vi gjorde intervjun under tiden som siten var nere, detta eftersom du hade standardfrågorna sparade i din dator. Men du var tvungen att vänta tills siten kom upp igen för att se de frågor som folk har ställt just till mig, ex färg på mina lakan (w00t :wub:) och varför jag är sosse (vilket jag inte är)

2) Hoho, skämt. Ta det lungt nu ha det kul på resan!

1)Nu minns jag. Du har rätt.

Okej, jag har fram till söndag på mig. Skicka de komplitterings frågor ni vill ställa till de 5:a drabbade. BroDD, Azore, GTApimpfoolife, jaeger och The Dude. Skriv frågan här och vem frågan är till. Så försöker vi ge intervjuerna den personliga tutch de hade innan. Men Observera ni måste posta dem innan söndag kväll!!

The Dude, ditt val av nästa som skall intervjuas kan ligga under sekritess fram tills den 23/2-06. Är det okej?

2) Tack. Håll tummarna för mig på måndag. Hatar att flyga... :mellow:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara säga: Insidan är bäst, är utsidan fin är det bara ett plus. Då alla tjejer nuförtiden som är "snygg" är så trög och fjortisaktiga så det inte finns ord för det.

Därför går man (jag iallafall) på insidan, sen utsidan som 2:a. Är jag ensam eller?

.jag håller med! Men nu har ju både du och jag hyfsade tjejer...eller hur? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu skrev han ju att ni har tjejer och inte är ^_^

Eller är det någon ironisk undermening som jag inte fattar?

Ehm, HAHA. Läste igenom lite för snabbt.

Trodde han menade att vi är tjejer (eftersom killar med långt hår direkt kopplas till tjejer.) Men oops. Tack för det The Dude. :P

JA, VI HAR TJEJER. YAHOOO.

godnatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor