Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 En fråga till den dära SA token Azore bara Hur känns det att vara en på forumet som kan mest om Grand Theft Auto: San Andreas men ändå inte få nog med respekt för det eftersom du är medlem på lunarstorm och nästan alla på forumet hatar lunarstorm? Lite lång kanske Jag hatar inte lunarstorm Och Azore é ingen tok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Jag börjar nu intervju BroDD. Därefter är det Azore. Men han är inte inne för tllfället så det blir nästa efter azore då! Gtapimpfoolife va? Kontakta mig på victor_conca@hotmail.com för säkerhetsskull om jag inte har er kvar på msn. Men jag skulle faktist... Nej jag har inte tid att ta en intervju nu. Men däremot imorgon bitti. För mig går det bra imorgon innan 12-13. Hoppas det går för dig då också Vice, förresten kanske jag ska skicka PM. Redigerad 6 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Om inte intervjun är klar så undar jag varför gtapimp diggar bordeaux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ser att intervjun med mig blev aningen buggig, och så är ju inte de mer personliga frågorna med Men jag tycker att Vice får lugna ner sig lite, låta sakerna ta den tid det tar, vi kan vänta till efter din utlandsresa med alla intervjuenra vi gått miste om. Om du kommer tillbaka vill säga Kan de inte vara så att intervju-offrerna har sina konversationsloggar på MSN sparade? Eller Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ser att intervjun med mig blev aningen buggig, och så är ju inte de mer personliga frågorna med Men jag tycker att Vice får lugna ner sig lite, låta sakerna ta den tid det tar, vi kan vänta till efter din utlandsresa med alla intervjuenra vi gått miste om. Om du kommer tillbaka vill säga Kan de inte vara så att intervju-offrerna har sina konversationsloggar på MSN sparade? Eller Vice? Jag fick inte veta vad du har för färg på lakanen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Ser att intervjun med mig blev aningen buggig, och så är ju inte de mer personliga frågorna med Men jag tycker att Vice får lugna ner sig lite, låta sakerna ta den tid det tar, vi kan vänta till efter din utlandsresa med alla intervjuenra vi gått miste om. Om du kommer tillbaka vill säga ? Din intervju gjordes innan detta hände med forumet så alla frågorna du fick är med. Jag gör grovjobbet med alla intervjuerna innan jag sticker. Men alla små detaljer (länkar, bilder mm)+ extra frågor får jag lägga in i efterhand. Har ni alltå en till fråga till tex jaeger så bara ställ den så fixar jag, så att den läggs in och får ett svar. Nej jag försvinner inte. Det lovar jag. Jag kommer hem 22 Februari och är aktiv igen 23. Men "Möt forumiten" får dessvärre ligga nere under den tiden. Men som sagt, det är bara tillfälligt. Redigerad 6 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Din intervju gjordes innan detta hände med forumet så alla frågorna du fick är med. Jag gör grovjobbet med alla intervjuerna innan jag sticker. Men alla små detaljer (länkar, bilder mm)+ extra frågor får jag lägga in i efterhand. Har ni alltå en till fråga till tex jaeger så bara ställ den så fixar jag, så att den läggs in och får ett svar. Nej jag försvinner inte. Det lovar jag. Jag kommer hem 22 Februari och är aktiv igen 23. Men "Möt forumiten" får dessvärre ligga nere under den tiden. Men som sagt, det är bara tillfälligt. Nej vi gjorde intervjun under tiden som siten var nere, detta eftersom du hade standardfrågorna sparade i din dator. Men du var tvungen att vänta tills siten kom upp igen för att se de frågor som folk har ställt just till mig, ex färg på mina lakan (w00t ) och varför jag är sosse (vilket jag inte är) Angående försvinnadet syftar jag mer på nåt i stil med detta: http://alumnus.caltech.edu/~johnm/South%20Tower%20Carmen%20Taylor%20--%20alt.jpg Hoho, skämt. Ta det lungt nu ha det kul på resan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) 1) Nej vi gjorde intervjun under tiden som siten var nere, detta eftersom du hade standardfrågorna sparade i din dator. Men du var tvungen att vänta tills siten kom upp igen för att se de frågor som folk har ställt just till mig, ex färg på mina lakan (w00t ) och varför jag är sosse (vilket jag inte är) 2) Hoho, skämt. Ta det lungt nu ha det kul på resan! 1)Nu minns jag. Du har rätt. Okej, jag har fram till söndag på mig. Skicka de komplitterings frågor ni vill ställa till de 5:a drabbade. BroDD, Azore, GTApimpfoolife, jaeger och The Dude. Skriv frågan här och vem frågan är till. Så försöker vi ge intervjuerna den personliga tutch de hade innan. Men Observera ni måste posta dem innan söndag kväll!! The Dude, ditt val av nästa som skall intervjuas kan ligga under sekritess fram tills den 23/2-06. Är det okej? 2) Tack. Håll tummarna för mig på måndag. Hatar att flyga... Redigerad 6 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 The dude: Vad är du om du inte är sosse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 The Dude, ditt val av nästa som skall intervjuas kan ligga under sekritess fram tills den 23/2-06. Är det okej? Hehe jo det är väl ok då Men jag har redan informerat personen i fråga på MSN, men han respekterar nog också sekretessen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) 30 minuter, sen görs Azore´s intervju om. Posta gärna frågorna ni vill ha med nu. Men senast söndag. (Men underlättar att göra det så snart som möjligt) Tack på förhand. Redigerad 6 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vilken färg har Azore på lakanen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Måste bara säga: Insidan är bäst, är utsidan fin är det bara ett plus. Då alla tjejer nuförtiden som är "snygg" är så trög och fjortisaktiga så det inte finns ord för det. Därför går man (jag iallafall) på insidan, sen utsidan som 2:a. Är jag ensam eller? .jag håller med! Men nu har ju både du och jag hyfsade tjejer...eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 .jag håller med! Men nu har ju både du och jag hyfsade tjejer...eller hur? Klart vi är tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Klart vi är tjejer. Nu skrev han ju att ni har tjejer och inte är Eller är det någon ironisk undermening som jag inte fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Nu skrev han ju att ni har tjejer och inte är Eller är det någon ironisk undermening som jag inte fattar? Vad har du för färg på dina lakan!??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vad har du för färg på dina lakan!??!?! Jag har observerat frågan ?!?++!!++!?!??!?! Men svaren postas inte i den här tråden som du kanske vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Nu skrev han ju att ni har tjejer och inte är Eller är det någon ironisk undermening som jag inte fattar? Ehm, HAHA. Läste igenom lite för snabbt. Trodde han menade att vi är tjejer (eftersom killar med långt hår direkt kopplas till tjejer.) Men oops. Tack för det The Dude. JA, VI HAR TJEJER. YAHOOO. godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ehm, HAHA. Läste igenom lite för snabbt. Trodde han menade att vi är tjejer (eftersom killar med långt hår direkt kopplas till tjejer.) Men oops. Tack för det The Dude. JA, VI HAR TJEJER. YAHOOO. godnatt. Hahaha! Alla har vi en femenin sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts