eliizar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Dricker du kaffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vad är det godaste du vet? Skulle du ville festa med Hugh Hefner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vilken julklapp skulle du önska dig om du fick välja mellan fred på jorden och en snygg tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vilken julklapp skulle du önska dig om du fick välja mellan fred på jorden och en snygg tjej? Måste bara säga: Insidan är bäst, är utsidan fin är det bara ett plus. Då alla tjejer nuförtiden som är "snygg" är så trög och fjortisaktiga så det inte finns ord för det. Därför går man (jag iallafall) på insidan, sen utsidan som 2:a. Är jag ensam eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Därför går man (jag iallafall) på insidan, sen utsidan som 2:a. Är jag ensam eller? Det första man ser ät utsidan.. Det är det man lägger märke till när man inte känner någon person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det första man ser ät utsidan.. Det är det man lägger märke till när man inte känner någon person. Beror väl på hur. Jag träffade Johanna på en dans. Tyckte inte att hon var någon toppentjej, men jag visste hur hon var innanför. Och innanför var hon trevlig, och släppte in mig i hennes hjärta. Sen började jag studera henne på utansidan och såg saker jag aldrig sett hos en tjej förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Beror väl på hur. Jag träffade Johanna på en dans. Tyckte inte att hon var någon toppentjej, men jag visste hur hon var innanför. Och innanför var hon trevlig, och släppte in mig i hennes hjärta. Sen började jag studera henne på utansidan och såg saker jag aldrig sett hos en tjej förut. Ja, yngefär som du sade. Beror väl på hur personen i fråga är och situationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Men, Nu försvann väl en hel del intervjuer, Ska ni göra om dom då? Ojdåe, månad gammal tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Men, Nu försvann väl en hel del intervjuer, Ska ni göra om dom då? Ojdåe, månad gammal tråd Dem kommer nog att återställas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Dem kommer nog att återställas. Jag är rädd att allt är borta..... Men förhoppningsvis har Vice sparat intervjuerna på sin dator. Men alla frågor som ni ställde till mig är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 NEEEEEEJJJ!!!! intervjuerna måste väll kunna komma tillbaka? gärna allt annat också... annars är blir det lite tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vi ställer väl nya till Dude dåe Vad har du för färg på lakanen? Ska du rösta på Piratpartiet när du får rösträtt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Dricker du te? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Jag har tänkt att kopiera alla intervjuerna och spara på datorn som säkerhet om detta skulle inträffa. Smart tänkt av mig, men dessvärr gjorde jag aldrig det... The Dudes intervju är färdig och klar att läggas upp. Jag kommer aldrig att hinna fixa de saknade intervjuerna innan jag åker på måndag. Verkligen super korkat av mig att inte spara alla intervjuerna. *biter mig själv i armen* Jag gör så här: Jag lägger upp The Dudes intervju idag. Sen när jag kommer hem från Thailand så gör jag intervjun med Brodd igen, därefter Azore, sen den personen som The Dude valde. Men inte en gång i veckan, utan när jag kommer hem 22 Februari kör jag alla intervjuerna och lägger upp dem så fort som det bara går. Sedan fortsätter vi i vanlig ordning med en gång iveckan. Jag sparar alla intervjuerna oxå så att detta inte skall hända igen. Ursäkta igen för att jag har varit lite klantig. EDIT: Jag Det skulle kunna lösas så här. Jag kan nog avsätta c:a 5 timmar på söndag eftermiddag/kväll. Om jag minns rätt nu så är det "bara" Brodd &/ Azorez intervju som saknas. För Azore valde The Dude (och den finns på min dator) och jag valde Brodd. Brodd´s frågor finns vad jag kan se kvar. (det mesta iallafall). Om de två kan vara ute på msn söndag kväll så kan jag snabbt intervjua dem. Men det kräver att KalleR (MYCKET cred. till denna mod. som orkar ställa upp såhär. Har sagt det innan men det kan sägas igen: Jag uppskattar hjälpen jag får av dig.) kan öpnna tråden söndag kväll så att jag hinner posta dem och att ni medlemmar postar frågorna ni vill ställa till dessa två personer. Var noga med att skriva vem frågan är till. Skynda er att ställa frågor. Nån frågade nått om Huge heffner eller vad han heter. Ta den gärna igen. Redigerad 6 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag har tänkt att kopiera alla intervjuerna och spara på datorn som säkerhet om detta skulle inträffa. Smart tänkt av mig, men dessvärr gjorde jag aldrig det... The Dudes intervju är färdig och klar att läggas upp. Jag kommer aldrig att hinna fixa de saknade intervjuerna innan jag åker på måndag. Verkligen super korkat av mig att inte spara alla intervjuerna. *biter mig själv i armen* Jag gör så här: Jag lägger upp The Dudes intervju idag. Sen när jag kommer hem från Thailand så gör jag intervjun med Brodd igen, därefter Azore, sen den personen som The Dude valde. Men inte en gång i veckan, utan när jag kommer hem 22 Februari kör jag alla intervjuerna och lägger upp dem så fort som det bara går. Sedan fortsätter vi i vanlig ordning med en gång iveckan. Jag sparar alla intervjuerna oxå så att detta inte skall hända igen. Ursäkta igen för att jag har varit lite klantig. EDIT: Jag Det skulle kunna lösas så här. Jag kan nog avsätta c:a 5 timmar på söndag eftermiddag/kväll. Om jag minns rätt nu så är det "bara" Brodd &/ Azorez intervju som saknas. För Azore valde The Dude (och den finns på min dator) och jag valde Brodd. Brodd´s frågor finns vad jag kan se kvar. (det mesta iallafall). Om de två kan vara ute på msn söndag kväll så kan jag snabbt intervjua dem. Men det kräver att KalleR (MYCKET cred. till denna mod. som orkar ställa upp såhär. Har sagt det innan men det kan sägas igen: Jag uppskattar hjälpen jag får av dig.) kan öpnna tråden söndag kväll så att jag hinner posta dem och att ni medlemmar postar frågorna ni vill ställa till dessa två personer. Var noga med att skriva vem frågan är till. Skynda er att ställa frågor. Nån frågade nått om Huge heffner eller vad han heter. Ta den gärna igen. Min och jaegers intervju har liksom också försvunnit. Inte bara BroDDs och Azores. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Min och jaegers intervju har liksom också försvunnit. Inte bara BroDDs och Azores. Just det. Du har rätt. Vilken ordning var det? Vice, Brodd, Azore, du, jaegers och sen the Dude?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Just det. Du har rätt. Vilken ordning var det? Vice, Brodd, Azore, du, jaegers och sen the Dude?! Just precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag kör så många intervjuer jag kan fram till söndag gör så att jag kan se era msner på er profil på forumet så kontaktar jag er så fort föregående är färdig. jag börjar med Brodd ikväll om jag får tag i honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag börjar nu intervju BroDD. Därefter är det Azore. Men han är inte inne för tllfället så det blir nästa efter azore då! Gtapimpfoolife va? Kontakta mig på victor_conca@hotmail.com för säkerhetsskull om jag inte har er kvar på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 En fråga till den dära SA token Azore bara Hur känns det att vara en på forumet som kan mest om Grand Theft Auto: San Andreas men ändå inte få nog med respekt för det eftersom du är medlem på lunarstorm och nästan alla på forumet hatar lunarstorm? Lite lång kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts