VickeX Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Haha vad passande att Vice's intervjuv kommer som första inlägg på sida 2 Grattis till 20 intressanta intervjuver! ..snart Edit: Oj det var vist bara 15 intervjuver. Måste ha kollat på datumet det sista medelandet skrevs 19 november Jaja grattis till.. Någonting. Fortsätt såhär. Det är jättetrevligt! Redigerad 19 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hur vet du att nästa intervju kommer att hamna på sidan 2? Beror inte det på längden på inläggen. Tex en sida kan innehålla 25 inlägg med ett ord i varje eller 10 inläg med 120 ord i varje?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vem skall bli intervjuvas nästan gång? -Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 ..Man kanske ska fråga vad vice tycker om att ha den som standard fråga?.. Fråga till Vice.: Är du schizofren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vem skall bli intervjuvas nästan gång? -Vice? Vice är nästa som skall intervjuas ja. Wu Zi Mu: Ska fråga Vice. Hoppas han inte tar illa upp bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Hur vet du att nästa intervju kommer att hamna på sidan 2? Beror inte det på längden på inläggen. Tex en sida kan innehålla 25 inlägg med ett ord i varje eller 10 inläg med 120 ord i varje?! Nej en sida är 20 inlägg. Oavsätt längd. Ja för en sida i dagens lol är hälften så lång som i veckans forumit. Och eftersom det nu är 15 i veckans forumit och det får plats, så ska inte längden på inläggen ha någon betydelse. Och kolla min edit. Jag läste fel. Det var datumet, 19 november. Såg fel. Men jag vet att det är 20 inlägg på en sida. Hadde längden på inläggen varit avgörande så hadde det kanske varit ungufär 3 sidor nu Redigerad 19 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Nej en sida är 20 inlägg. Oavsätt längd. Ja för en sida i dagens lol är hälften så lång som i veckans forumit. Och eftersom det nu är 15 i veckans forumit och det får plats, så ska inte längden på inläggen ha någon betydelse. Och kolla min edit. Jag läste fel. Det var datumet, 19 november. Såg fel. Men jag vet att det är 20 inlägg på en sida. Hadde längden på inläggen varit avgörande så hadde det kanske varit ungufär 3 sidor nu Hos mig är det 40 poster på en sida. Redigerad 20 november, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hos mig är det 40 poster på en sida. OMFG! Scrollkramp i das pekfinger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 OMFG! Scrollkramp i das pekfinger? Icke! 20 posts är fan inte lönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Icke! 20 posts är fan inte lönt. *Avgudar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Haha en P11! Ännu värre Visseligen hade jag snuskig fantasi den dan. Du skulle bara sätt vad jag tänkte på. Men annars så brukar jag väl mäst tänka på annat. But now to teh question: Kalle klättrar i ett träd i 5 år, tar pauser varannan minut och vädret är soligt. Hur högt är trädet? Och den andra frågan: Tänk dig ett 2 deciliters-glas med hälften av glaset fyllt av vatten. Är glaset halvtomt eller halvfullt? Och vilken färg har P-C's klocka? Hur många vedkap kan en vepkap göra om en vedkap kapar ved? Kan en läskedryck flyta? Vad har du för telefon-nummer hem? Vad har du för hemadress? Redigerad 22 november, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Visseligen hade jag snuskig fantasi den dan. Du skulle bara sätt vad jag tänkte på. Men annars så brukar jag väl mäst tänka på annat. But now to teh question: Kalle klättrar i ett träd i 5 år, tar pauser varannan minut och vädret är soligt. Hur högt är trädet? Och den andra frågan: Tänk dig ett 2 desiliters-glas med hälften av glaset fyllt av vatten. Är glaset halvtomt eller halvfullt? Och vilken färg har P-C's klocka? 1: Beror på hur fort Kalle klättrar 2: Halvfullt 3: Gogahagh rOsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Tänk dig ett 2 desiliters-glas med hälften av glaset fyllt av vatten. Är glaset halvtomt eller halvfullt? Det finns inga halvdesilitersglas. Så glaset är nog tomt, eftersom det inte existerar. StavarN^!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Har du svalt en tand någon gång? :'( Gillar du frukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Var kommer din flygrädsla ifrån...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Hur mycket törs jag satsa på att du väljer att Azore ska intervjuas sen? Gör du intervjuen över MSN eller IRL som dom töffa boysen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Nästa person som skall intervjuas är BroDD! Intervjun genomförs, på onsdagen den 30/11 och läggs upp på lördagen den 3/12-05 Det finns säkert en hel del frågor som ni vill ställa till forumets Tomte. *går att lägga till sista minuten frågor till Vice´s intervju tom. fredag kväll. Redigerad 23 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 En fråga till BroDD: Varför har du en tomte som blir cumshottad på din avatar? Är det pga. en neurotisk sjukdom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) En fråga till BroDD: Varför har du en tomte som blir cumshottad på din avatar? Är det pga. en neurotisk sjukdom? Om du fick göra precis vad du ville för en dag, ungefär som önskningar, vad skulle du göra då ? som vanligt . Gah, pinsamheter ftw (Vice vet vad jag yrar om), får väl ta en annan fråga. Favorit maträtt ? Redigerad 23 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Skulle du kunna tänka dig att träffa någon GTAsajtare du ej känner, irl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts