Vice. Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Sant. eller, de bor på ön med dig, och du kunde som sagt ha med dig bara 3 saker, Vad skulle du då ha med om det fanns massivs med fjortisar där, samt P12. (Om du ej vet vad det betyder, så skirver jag det. Det vet jag inte! Så frågan är: "Vad skulle du göra om du hamnade i ett mörkt rum med en massa fjortisar och p12 som inte har täckning på sina mobiler"!? P12... Hmm.. kanske jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Kommer du att intervjua dig själv via MSN eller på telefon? Vilken är din favoritmat? Dricker du te, vilket är isåfall ditt favoritte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det vet jag inte! Så frågan är: "Vad skulle du göra om du hamnade i ett mörkt rum med en massa fjortisar och p12 som inte har täckning på sina mobiler"!? P12... Hmm.. kanske jag vet... P12, mskor som tror de vet allt, kan allt, har gjort allt, och är allmänt irriterande. Pojkar alltså. Och skryter om något de itne gjort och såna saker. Kolla i hamsterpajs.net sexforum... Nu ställer jag den hela frågan; Vad skulle du göra, om du var på ön och kunde bara välja tre saker, och en massa fjortisar och P12 finns där, och det finns ingen täckning för fjortisarna och inga truckerkepsar för P12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ajo, men jag är en ninja! Yippie äntligen möter jag en Ninja. Ska vi gå och Ninja folk? Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Skönaste knull? (seriös) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Skönaste knull? (seriös) Haha en P11! Ännu värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Haha en P11! Ännu värre P12 kallas såna allmänt Ingen är säker i deras närhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 P12 kallas såna allmänt Ingen är säker i deras närhet Jodå, kryp ihop här med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Fråga till Vice.: Har du hittat Hotknife'n ännu? (om du tänker efter lite kanske du fattar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jodå, kryp ihop här med mig Ye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Standardfrågan : Om du fick göra precis vad du ville för en dag, ungefär som önskningar, vad skulle du göra då ? Någon som har tröttnat på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Standardfrågan : Om du fick göra precis vad du ville för en dag, ungefär som önskningar, vad skulle du göra då ? Någon som har tröttnat på den ? Nej! Faktiskt riktigt bra fråga. Funderar på att ha den just som standard fråga. Man kanske ska fråga vad vice tycker om att ha den som standard fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Nej! Faktiskt riktigt bra fråga. Funderar på att ha den just som standard fråga. Man kanske ska fråga vad Vice tycker om att ha den som standard fråga? ^Rättade^ Om du måste välja mellan Marabous chockladkakor. Vilken skulle du välja då? Redigerad 18 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Varför har du Azore citatet "Men jag kommer alltid lira det till PS2, Jag har inte ens en Fläskbox"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vem är den personen du gillar minst på forumet?(för man får inte fråga allt för otrevliga saker.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 I vilken del skulle du hellst vilja vara moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Är du irriterad av BroDDs signatur? Den är stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vad har du för musiksmak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nej! Faktiskt riktigt bra fråga. Funderar på att ha den just som standard fråga. Man kanske ska fråga vad vice tycker om att ha den som standard fråga? Tack, det vore en ära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Människor frågar fortfarande så wtf... Jag skiter i vem ni frågar men min fråga är: Älskar du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts