SilentViper Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Illousion hur kommer det sig att du gillar 80 talet? Illousion hur kommer det sig att du gillar gamla bilar från 80-90 talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Ändringar? Posta här så ändras de idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Skulle uppskatta om mitt namn togs bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Skulle uppskatta om mitt namn togs bort. Jag försöker precis med dig. Men gtasajten går ner när jag försöker editera ditt namn och jag kommer inte in på 10 min!? =/ Skumt.. Får detta hela tiden: Forbidden You do not have permission to access this document. Web Server at gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Skulle gärna se att namn och födelsedatum försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Skulle gärna se att namn och födelsedatum försvann. Vilken sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Vilken sida?Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Möt forumiten är buggad. Det går inte ändra något i den tråden för varje gång jag försökt denna veckan har sidan gått ner varje gång jag försökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Möt forumiten är buggad. Det går inte ändra något i den tråden för varje gång jag försökt denna veckan har sidan gått ner varje gång jag försökt. Det är bara Gofs och min som inte funkar. Jag har ändrat alla andras. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Jasså, jag har försökt ända lajnux post i ett par dagar och det har aldrig funkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Jasså, jag har försökt ända lajnux post i ett par dagar och det har aldrig funkat. Lajnux hade jag inga problem med. Men min och gof´s funkade inte. Skumt. Nåja nu är alla utom Gof´s editerad och en ny intervju inlagd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Skulle också vilja få bort mitt födelsedatum http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1006872 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Skulle också vilja få bort mitt födelsedatum http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1006872 Får jag fråga om denna nojja för födelsedatum? Efternamn kan jag förstå men personnummer, där de 4 sista ändå inte är med? Dessutom är det offentliga uppgifter. Ring skatteverket och kolla så får ni hela mitt personnummer, inkomst adress rubbet. Men jag tar bort. Årtal är okej va Giz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Dessutom står den informationen på din profil Gizgiz. Så du borde kanske ändra där med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 (redigerad) Får jag fråga om denna nojja för födelsedatum? Efternamn kan jag förstå men personnummer, där de 4 sista ändå inte är med? Dessutom är det offentliga uppgifter. Ring skatteverket och kolla så får ni hela mitt personnummer, inkomst adress rubbet. Men jag tar bort. Årtal är okej va Giz? Jag vill inte kunna spåras upp härifrån forumet, och förnamn, födelsedatum och ort (även det som du skrev) räcker för att hitta mig. Dessutom står den informationen på din profil Gizgiz. Så du borde kanske ändra där med? Ändrar i övermorrn Redigerad 23 juli, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Paranoida jävlar! Jag vill också bli intervjuad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Hade just tänkt skriva här och be dig stryka mitt efternamn, men det hade du redan fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 BRING THIS SHIT BACK!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Jag vill ha bort mitt namn och födelsedatum med.. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 BRING THIS SHIT BACK!!! Visst vi kan köra en till. Vi ber adrian_g välja en ny. Jag vill ha bort mitt namn och födelsedatum med.. Tack! Fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts