Maimstream Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Alltså någon får jättegärna översätta allt det finska som hade med mig att göra. Fråga till GiZmo: Musiktips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 "Har du någon fobi? Jag har lindrig klaustrofobi och så brukar jag få ångest inför nya situationer, det kan vara något så enkelt som att börja en ny kurs i skolan. Naturligtvis är ångesten nästan alltid helt obefogad." Konservativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Angående favoritkaraktären från grim fandango i Umbertos intervju, det här är inte maximino, det här är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Angående favoritkaraktären från grim fandango i Umbertos intervju, det här är inte maximino, det här är. Minsan, får ändras snarast. Tack för påpekandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Alltså någon får jättegärna översätta allt det finska som hade med mig att göra. OK Ei lainkaan! Maimstream = kiltti tyttö! Övers.: Åh, herregud och Jesus och alla englar! Maimstream = En satans idiot! Minun tietääkseni saataa ei kaikki suomen kieli tässä? Övers.: Mysfarbror söker killar i alla åldrar för kramkalas och ridlektioner, är du intresserad? Vai niin! Övers.: Det är ett känt faktum att du kan dra åt helvete din satans grisfitta! Konservativt. Alltid. Redigerad 16 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Tack Umberto. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Okej då, Ei lainkaan! Maimstream = kiltti tyttö! Inte alls! Maimstream = snäll flicka! Minun tietääkseni saataa ei kaikki suomen kieli tässä? Vad jag vet kan det hända inte alla finska språket här? Vai niin! Jaså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Okej då, Inte alls! Maimstream = snäll flicka! Vad jag vet kan det hända inte alla finska språket här? Jaså! Fitta, fat, handgranat! Det hända inte ska ju inte vara där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Då är det den kluvna personen som skall intervjuas. Inte så känd för många, eller rättare sagt, namnet känenr man till men inte djupet. Något som vi får ta och ändra på nu. Han har nyligen blivit moderator (grattis igen =) Så nöjd Qouad? ), hur känns det, ångrar han sig, är ansvaret för stort, börjar han få kalla fötter? Vad pysslar han med när han inte är i skolan, går han ens i skolan? Detta och mycket mer får vi reda på i intervjun med: Quattro. Intervjun genomförs 5/5-08 (denna vecka alltså) och läggs upp Lördagen den 10/5-08. Redigerad 25 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Då är det den kluvna personen som skall intervjuas. Inte så känd för många, eller rättare sagt, namnet känenr man till men inte djupet. Något som vi får ta och ändra på nu. Han har nyligen blivit moderator (gratis igen =)), hur känns det, ångrar han sig, är ansvaret för stort, börjar han få kalla fötter? Vad pysslar han med när han inte är i skolan, går han ens i skolan? Detta och mycket mer får vi reda på i intervjun med: Quattro. Intervjun genomförs 5/5-08 (denna vecka alltså) och läggs upp Lördagen den 10/5-08. Har tidigare moderatorer fått betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Har tidigare moderatorer fått betala? Det är sånt här som gör att folk inte tycker om dig... :P Redigerad 25 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Vice.: Eftersom att jag inte känner dig så väl... Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? och vilka tre ord tror du att dina närmsta kompisar skulle beskriva dig med? Redigerad 25 april, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Vad är det mest dyrbara du har haft sönder? Pratar du lika mycket finska som svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) EDIT: Äh, skit i det. Jag vill inte veta svaret ändå Redigerad 26 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) En livsförbrukning av Quattro Stagioni's eller en alldeles ny Audi Quattro? *quickie* Tehehaha. Redigerad 26 april, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 *Intervjuar* Posta om ni har någon sista minuten fråga. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Tycker du att ljudbokstråden är en bra tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Bäst respektive sämsta med livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Om du tvingades leva resten av ditt liv med en känd diktator, vem skulle det bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Då är det äntligen tid för det sista av Adminsen att bli intervjuad! Nämligen: Arvid. Intervjun genomförs nästa vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts