Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Nimet ovat vaarallisia, kun joku tuntee sun nimi nii hän voi tulla ja murhata sinut. Ei hauskaa, ei, ei. Ei lainkaan! Maimstream = kiltti tyttö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jo. Jag skojade bara. Alla vet ju att det är känt att alla förutom agent47 kan finska här på forumet. Minun tietääkseni saataa ei kaikki suomen kieli tässä? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Ei lainkaan! Maimstream = kiltti tyttö!Minun tietääkseni saataa ei kaikki suomen kieli tässä?Förutom att det är mig ni är elaka emot så var ni faktiskt lite roliga nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Förutom att det är mig ni är elaka emot så var ni faktiskt lite roliga nu :/ Jag var inte elak. Jag ställde bara en fråga, eller ett påstående mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jag var inte elak. Jag ställde bara en fråga, eller ett påstående mer.Alltså. Det är ju ett känt faktum att alla förutom jag och agent47 här på forumet kan finska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Alltså. Det är ju ett känt faktum att alla förutom jag och agent47 här på forumet kan finska. Vai niin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 hur väl känner han min bror, kickade han min bror när han spelade med honom (hoppas det, för han är så stor i truten... ) allsååå du vice. han lär ju aldrig i helvete spöa mig i något spel han du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 allsååå du vice. han lär ju aldrig i helvete spöa mig i något spel han du Samuel? Vad, hur...!? Hur hittade du hit här, visste inte ens att du reggat dig. Och varför just nu? Sa GiZmo till dig att jag nämt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Samuel? Vad, hur...!? Hur hittade du hit här, visste inte ens att du reggat dig. Och varför just nu? Sa GiZmo till dig att jag nämt dig? Joined: 24 November 04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Joined: 24 November 04 mmmhm pwned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Joined: 24 November 04 Vaf*n är detta?! Jag är djupt chokerad! Detta har skakat om hela min värld... I 4 år har jag gått och trott att jag har hittat "nått eget", ett ställe där du INTE har varit, där jag var först. Sen efter 4 år visar det sig att du har, med dina finniga tonårsfingrar, surfat in och reggat dig en månad INNAN mig! När jag berättade för dig om gtasajten för typ ett år sedan nämde du inte att att du kännde till det, än mindre att du redan var reggad där. Fy f*n, jag känner mig våldtagen... Du är inte ens intresserad utav GTA, va fasen gjorde du här? Du har ju inte ens ÄGT ett gtaspel i hela ditt liv!! Redigerad 16 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Vaf*n är detta?! Jag är djupt chokerad! Detta har skakat om hela min värld... I 4 år har jag gått och trott att jag har hittat "nått eget", ett ställe där du INTE har varit, där jag var först. Sen efter 4 år visar det sig att du har, med dina finniga tonårsfingrar, surfat in och reggat dig en månad INNAN mig! När jag berättade för dig om gtasajten för typ ett år sedan nämde du inte att att du kännde till det, än mindre att du redan var reggad där. Fy f*n, jag känner mig våldtagen... det finns inget ting du kan ta mig i. verken spel eller något annat. men sånt händer. jag kanske är yngst i familjen men kan fan mer än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Haha, detta var lite lol. Men se det såhär Vice.: Han har inte varit direkt aktiv under dessa år. Han är uppe i 8 posts nu, inkluderat de han har skrivit i denna tråd. Redigerad 16 april, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) det finns inget ting du kan ta mig i. verken spel eller något annat. men sånt händer. jag kanske är yngst i familjen men kan fan mer än dig Ska säga till morsan att du p*rrsurfar så tar hon routern för dig... @RavenE: Jo, det är sant men det är mer en principsak. Han skall alltid vara först och över allt... Redigerad 16 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hahaa naaaw.. stackars Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Ska säga till morsan att du p*rrsurfar så tar hon routern för dig... @RavenE: Jo, det är sant men det är mer en principsak. Han skall alltid vara först och över allt... det är mitt internet och router utan dom så har HON inget internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Sötare än Vice är du inte, även om du photoshoppar en bild. @PÅTRÅD: Vad har du på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Vai niin! Hahaha! Ni är för roliga. Hahaa naaaw.. stackars Vice Ey, no sneaky peekin' i den här tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hahaha! Ni är för roliga. Ey, no sneaky peekin' i den här tråden! F'låt *smyger iväg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Haha, det bästa på hela vackan Ot: gillar du jeans eller föredrar du mjukisbyxor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts