Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Vilken är den bästa rapparen genom tiderna tycker du?(du måste välja nån, ta med den här Vice ) Redigerad 13 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Det var Speeder. Men niggah, låt nu Frenzy svara på frågorna Aja men då vet jag. Fråga: Händer det att du blir sexuellt upphetsad när du hör vissa gitarrsolon? Exempelvis i Jimi Hendrix version av Johnny B Goode. Redigerad 13 november, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) *fel info!* Redigerad 17 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 En lite mer "Privat" fråga Vad tycker du om min brors hemsida? http://lerklump.com/ Jag har sättt att du är medlem där. Är du inte. Skit i att dokumentera frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Nästa person som skall intervjuas är Vice! Intervjun genomförs, på onsdagen den 23/11 och läggs upp på lördagen den 26/11-05 Posta alla frågor som ni vill ha svar på. Var inte blyga. Vice har lovat att svara på alla(?) frågorna! Så passa nu på att granska denna filur ordentligt! Redigerad 23 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Hur kom du på iden med Veckans forumit? Eller om du hittade den på ett annat forum. Vad fick dig att skapa det här? Risifrutti? (Fråga) Edit: Jag hadde juh också tänkt säga det när jag väl vart intervjuvad.. "Vem skulle du vilja se bli intervjuad nästa vecka? Dig! " :-/ Redigerad 17 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nästa person som skall intervjuas är Vice! Intervjun genomförs, på onsdagen den 23/11 och läggs upp på lördagen den 26/11-05 Posta alla frågor som ni vill ha svar på. Var inte blyga. Vice har lovat att svara på alla(?) frågorna! Så passa nu på att granska denna filur ordentligt! Alla frågor eh? Nej nu ska vi inte bli perversa här.. Favorit mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Hur kom du på iden med Veckans forumit? Var ju Tackleberry som började... Jag undrar vilken som är din favoritsmak på glass? Redigerad 17 november, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vad har du på dig? får jag en kram? Vad fick dig att joina sajten? Musiksmak? favorit-dricka(inte vatten eller annat livsviktigt)? allt för tillfället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vad skulle du göra om du blev instängd med en massa fjortisar i ett mörk rum utan täckning för deras mobiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vad skulle du göra om du blev instängd med en massa fjortisar i ett mörk rum utan täckning för deras mobiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hur kan man intervjuva sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 ...utan täckning för deras mobiler? Så att de inte kan ringa till mig? Utantäckning kan du inte ringa?! Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Så att de inte kan ringa till mig? Utantäckning kan du inte ringa?! Hur menar du? Jag tror han menar att alla fjortisarna skulle få panik... Hur skulle du reagera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Edit : Oj, läste fel. Tija har det. Redigerad 17 november, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det behövs inte. Ett gäng fjortisar klarar vem som hälst. Även Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Jag har för mig att det var du som hade en Alien-samling hemma. Då kan man ju fråga sig hur det kommer sig varför du blev så intreeserad av just Aliens? En fårga till... Älskar du mig lika mycket som jag älskar dig? Redigerad 17 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag tror han menar att alla fjortisarna skulle få panik... Hur skulle du reagera? Sant. eller, de bor på ön med dig, och du kunde som sagt ha med dig bara 3 saker, Vad skulle du då ha med om det fanns massivs med fjortisar där, samt P12. (Om du ej vet vad det betyder, så skirver jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Intervjua mig jag är snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Intervjua mig jag är snäll. Ajo, men jag är en ninja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts