Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Med vilka följder?

Bryter jag alla ben i kroppen och ligger i koma 23 år innan jag vaknar och är helt mongoloid i ett 4 år långt 'liv'?

eller ... har jag en fallskärm inbyggd i ryggsäcken så jag landar mjukt och fint så det inte är nån fara alls?

Jag tror att Kicken menade att man fick uppleva smärtan då man träffar marken, men att det inte har några följder. Men vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror att Kicken menade att man fick uppleva smärtan då man träffar marken, men att det inte har några följder. Men vad vet jag.

Men hallå. Finns det ingen "gräns" för smärta? För jag tänker. Om man hoppar från en, låt oss säga 150 hög skyskrapa (eller hur hög dom nu än är), rakt ner på asfallt, borde man inte dö ganska direkt då, och därför inte känna allt för mycket smärta? Så om man skulle överleva ett sådant fall, utan några men, annat än att man kände smärtan. Hur ont gör det då? Hur ont kan det göra?

Klura på den. Kan bli en fråga till Mystic bara för att inte gå allt för off-topic.

"Tror du det finns någon gräns för smärta?"

"Om ja, vart tror du den gränsen går?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Då är det dags att mannen med pungen blir intervjuad. Är det formen, utseendet, eller smaken som har legat som grund för namnet, får ni själva ta reda på. :mf_doof:

Personen som kommer intervjuas är: Päronpung!

Intervjun genomförs 13/3-08 och läggs upp Lördagen den 15/3-08.

SKICKA GÄRNA BILDER PÅ ER SOM KAN LÄGGAS IN I ERA INTERVJUER!!! :D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor