Lajnux Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Med vilka följder? Bryter jag alla ben i kroppen och ligger i koma 23 år innan jag vaknar och är helt mongoloid i ett 4 år långt 'liv'? eller ... har jag en fallskärm inbyggd i ryggsäcken så jag landar mjukt och fint så det inte är nån fara alls? Jag tror att Kicken menade att man fick uppleva smärtan då man träffar marken, men att det inte har några följder. Men vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag tror att Kicken menade att man fick uppleva smärtan då man träffar marken, men att det inte har några följder. Men vad vet jag. Men hallå. Finns det ingen "gräns" för smärta? För jag tänker. Om man hoppar från en, låt oss säga 150 hög skyskrapa (eller hur hög dom nu än är), rakt ner på asfallt, borde man inte dö ganska direkt då, och därför inte känna allt för mycket smärta? Så om man skulle överleva ett sådant fall, utan några men, annat än att man kände smärtan. Hur ont gör det då? Hur ont kan det göra? Klura på den. Kan bli en fråga till Mystic bara för att inte gå allt för off-topic. "Tror du det finns någon gräns för smärta?" "Om ja, vart tror du den gränsen går?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 När kommer Veckans forumit upp har väntat länge nu ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 När kommer Veckans forumit upp har väntat länge nu ;< Intervjun är gjord och kommer upp på lördag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Vice, har du kvar alla jävlar du intervjuat på MSN? --Om inte, vilka har du kvar och varför? :D --Om ja, hur många från forumet har du?! 0,o Redigerad 4 mars, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Då är det dags att mannen med pungen blir intervjuad. Är det formen, utseendet, eller smaken som har legat som grund för namnet, får ni själva ta reda på. Personen som kommer intervjuas är: Päronpung! Intervjun genomförs 13/3-08 och läggs upp Lördagen den 15/3-08. SKICKA GÄRNA BILDER PÅ ER SOM KAN LÄGGAS IN I ERA INTERVJUER!!! Redigerad 6 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Glöm inte posta här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Glöm inte posta här... Xbox eller PS ? DS eller PSP ? PC eller Mac.. ehrmm.. glöm den frågan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Kyckligbaguette - med eller utan kyckling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Kyckligbaguette - med eller utan kyckling? Kycklingbaguette - med eller utan curry? Hur länge har du känt MyStiC och Saleen? Varför kom du inte när vi skulle flasha PSP? Gillar du inte PSP? Gillar du inte mig och Henkibojj? Redigerad 10 mars, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Kött eller fisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Vad är det dyraste du har haft sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Vad har du på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Vad har du inte på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 1cm eller 100kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Vad är det löjligaste du gjort (t.ex klätt ut dig till en bäbis för en dag)? Vad är det coolaste du gjort (t.ex dödat nån eller misshandlat nån)? Vad är det smartaste du gjort (t.ex slagit sönder en dyr sak för att köpa en ny trots att du inte har råd)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Vet VickeX saker om dig som ingen annan vet? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Vet KebaB saker om dig som ingen annan vet? ( ) Vad är din dators specifikationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Hur ofta åker du buss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Anser du dig själv vara bortskämd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts