Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

23 cm eller 23 000 kronor?

Vad är det mest dyrbara som du har haft sönder?

Hur kommer det sig att du kom tillbaka till gtasajten (tillsammans med två kompisar :D ) efter ett så långt uppehåll?

Du går på IT-gymnasiet i Norrköping.. Beter ni er som ITG:arna i Linköping? Alltså pekar och sätter betyg på tjejer som går utanför när ni åker buss? Pekar på gamla tanter och säger "Där har vi ju en tjej åt dig, Jonthe EHEHEHEHEH HEHEH :P " ...VARENDA DAG?!?!? Spelar ni också CS mot varandra på bussen?

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En person från GTAsajten som du inte känner sedan tidigare är din enda vän på en resa i Indien på en vecka. Vem åker du med? och vilka kvaliteter har denne visat på froumet som gör att du vill åka med just honom?

GTA IV släpps snart, då kommer det att bli aktivitet i det forumet. En ny moderator kan komma att tillsättas, vem och varför tycker DU skulle passa? (Du får inte ta dig själv)

Låtsas för ett tag att Hultenius väljer att skicka över root-brickan. Vem som redan är medlem tror du skulle passa bäst?

En puss av P-C eller en kram av StellHell?

Vem är James Bond för dig?

(Dvs. vilken av skådisarna tycker du fyller upp rollen bäst?)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle du dö för din mor och far?

Skulle du kunna hoppa från en skyskrapa för att överleva?

Du har 10 sekunder på dig att avgöra om du ska gå/köra/åka åt vänster eller höger och du vet inte vilken väg som är bäst. Vilken väg tar du, den vänstra eller den högra?

Skulle du döda StellHell för 5 miljoner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen du vet, hoppa ner, och överlev om än med svåra skador så du inte kan röra på dig, måste använda respirator, eller stanna kvar i skyskrapan som kanske brinner och dö. :rolleyes:

Vad är det för jävla skyskrapa som jag överlever efter att ha hoppat ner från?

För jag tar förgivet att han menar från en hög punkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte mer om man är hotad till livet. Om du inte hoppar så dödar vi dig, ungefär. Fast att man skulle överleva hoppet...

Med vilka följder?

Bryter jag alla ben i kroppen och ligger i koma 23 år innan jag vaknar och är helt mongoloid i ett 4 år långt 'liv'?

eller ... har jag en fallskärm inbyggd i ryggsäcken så jag landar mjukt och fint så det inte är nån fara alls?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor