Tweak Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Snabbt och inte så kladdigt eller längre men gräsligt kladdigt? Tänkte mer 'komma' som att få orgasm i 30 sekunder. Inte 30 sekunders sprutande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Tänkte mer 'komma' som att få orgasm i 30 sekunder. Inte 30 sekunders sprutande. Jag tänkte mer på det senare. Det första skulle ju bara vara något positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag tänkte mer på det senare. Det första skulle ju bara vara något positivt. Haha! Då blir valet svårare. Förlåt för off-topic, Vice. Hur gamla är dina föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) Nu är det en person som kanske inte är den han/hon utger för sig att vara. Är det kanske den vackra sahlene som gått undercover här, eller är det verkligen olika personen...? : Ja detta får ni ta reda på när Saleen skall intervjuas! Intervjun genomförs 3/12-07 och läggs upp Lördagen den 8/12-07. SKICKA GÄRNA BILDER PÅ ER SOM KAN LÄGGAS IN I ERA INTERVJUER!!! Redigerad 26 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Saleen eller Bugatti? 23 cm eller 23000? Vad är det mest dyrbara du har haft sönder? Vilka fem gtasajtare får komma på din fest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) skulle du dö för femtio andra personer (okända)? undrar vart gränsen går för hur många man skulle offra sig för? Redigerad 26 november, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Varför tror du Vice vill ha bilder på oss? (Det där "jag ska ha dom till intervjuerna"-snacket köper då fan inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Varför tror du Vice vill ha bilder på oss? (Det där "jag ska ha dom till intervjuerna"-snacket köper då fan inte jag iaf. vem är, enligt dig sötast på gtasajten ? (kebab räknas inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Varför tror du Vice vill ha bilder på oss? (Det där "jag ska ha dom till intervjuerna"-snacket köper då fan inte jag iaf. Hear, hear. --- -Alright, korten på bordet. Vad har du egentligen emot snickare? -Hur många Saleen behövs det för att byta en glödlampa? -Kattdjur och erotik. Diskutera ur ett feministiskt perspektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Jude i andra världskriget, eller oliktänkande under Stalins kommunismperiod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) Varför tror du Vice vill ha bilder på oss? (Det där "jag ska ha dom till intervjuerna"-snacket köper då fan inte jag iaf. För att lägga upp i intervjuerna. ...bland annat... muhahahha Redigerad 26 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 "Vilka 3 saker skulle du ta med till en öde ö? Mat och vatten fanns att tillgå! Kompisgänget, en grill och en satellittelefon." Hahaha, kan tänka mig de där knuttarna sitter med audi grillen på stranden och undrar varför den smälter av elden Vem på GTAsajten tycker du har sämst skrivförmåga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 A eller B: A: En natt med Merkky? B: En natt själv i mörkret tillsammans med en flaska glidmedel och en lösvagina? Följdfrågor till svar A: Om nej: Varför inte? Beror det på min smått bögiga attityd? Om ja: Exklusivt eller öppet för andra? Följdfrågor till svar B: Om nej: Varför inte? Glidmedel är ju läskigt roligt att spruta på händerna och sen försöka hålla i en fisk. Om ja: Kommer du att tänka på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 En natt med päronpung, mig eller Wahlis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 En natt UTAN NÅGRA TRÅKIGA FORUMBÖGFRÅGOR? Eller en god natts sömn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Ursäkta att intervjun inte har kommit upp. Jobbat extra hela helgen pga personalbrist, den komemr upp imorgon. Inte hunnit redigera den idag eftersom jag precis suttit 2,5/h med att räkna alla voter från forumgalan. >< Redigerad 3 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 hp eller dell? nokia eller (sony) erikson? explorer eller firefox? dom är säkert redan tagna men ändå, plus tråden är gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 hp eller dell? nokia eller (sony) erikson? explorer eller firefox? dom är säkert redan tagna men ändå, plus tråden är gammal Gammal tråd, va? Visst, den har funnits länge, men va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Måste ta lite julledigt pga att jag har fruktansvärt mycket att göra just nu. Detta återkomemr efter jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jaha! Dax att damma av den här tråden då. Sorry att den varit nere så länge, men det har vatt så mycket nu i början på nya året. Men men, nu är vi tillbaka. Den person som kommer inviga det nya året är ingen mindre än den mystiska....: MyStiC! Posta alla era frågor i tråden. Han har säkert en hel del saker som han vill dölja... Intervjun genomförs 28/2-08 och läggs upp Lördagen den 1/3-08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts