Halo Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Jag kan placera honom, ojojoj, jag känner honom ut och in.....not. Men frågor det har jag, återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 23 cm för 23000 kronor? Nej tack, håller inte på med sånt Hmm.. :) --- Lite frågor till dibel: 23 cm eller 23 000? Vad har du på dig? Vad är det dyrbaraste du har haft sönder? Har du någonsin slagit någon riktigt hårt? Hur länge har du varit naken som mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Tar du ut mycket pengar på samma gång, eller är du mera som ta-ut-en-hundring-åt-gången-typen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Då är det dags för den fria mannen att bli intervjuad. Frågan är vad han är fri ifrån: Fri ifrån kläder, moral, logiskt tänkande, fördomar, eller kanske fri från ett längre fängelsestraff!? Ja alternativen är lika många som sandkorn i sahara. Den fria mannen som skall intervjuas är: Ante_freeman! Intervjun genomförs XXX och läggs upp Lördagen den XXXX. Pga att jag skall vara med i den här studien så är det svårt att säga när intervjun kommer att göras samt läggas upp. Så vi får hålla det lite öppet. Vill fortfarande ha fler bilder till intervjuerna pm:a dem till mig! Redigerad 23 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Anser du dig själv vara "bra" i WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tar du ut mycket pengar på samma gång, eller är du mera som ta-ut-en-hundring-åt-gången-typen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Vet di vad CD Betyder? Spelar du Counter-Strike? Om du spelar Counter-Strike vad heter du på steam? Vad tycker du denna smiley liknar? Hur mår du just nu? Tycker du Vice. Är snygg? Tycker du teoman är rolig? Lite frågo r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Visste du hur jävla mycket man skrattar om man sitter i venten med Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Visste du hur jävla mycket man skrattar om man sitter i venten med Vice? Hahah, tack! Sitter du någonsin i venten? En gång har jag sett dig där... In med dig mer din fegis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Hahah, tack! Sitter du någonsin i venten? En gång har jag sett dig där... In med dig mer din fegis. Har ingen mikrofon som är i dugligt skick, och att bara sitta där och lyssna på dig, NiCe och iggy låter inte som någonting... njae Vad har du på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Har ingen mikrofon som är i dugligt skick, och att bara sitta där och lyssna på dig, NiCe och iggy låter inte som någonting... njae Vad har du på dig? Haha bara skoj när du sitter och lyssnar på oss. Ah, du får la fixa en mick snart så att vi kan tjöta med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Omg @ dibels intervju: Namn: Erik Persson Jag hette Erik Persson innan min familj bytte efternamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Omg @ dibels intervju: Namn: Erik Persson Jag hette Erik Persson innan min familj bytte efternamn! What can I say? It's a common name. Erik Persson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag missade Dibels intervju totalt. Vad fort det gick . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag missade Dibels intervju totalt. Vad fort det gick . Kanske tänkt på annat... Erik Persson, fucking love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 What can I say? It's a common name. Erik Persson Så du heter också Erik Persson, din djävul? Jag heter också Eri... Johan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Så du heter också Erik Persson, din djävul? Jag heter också Eri... Johan! Undrar just hur deras överläppar ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Då den som skall intervjuas inte har hört av sig blir veckans intervju dessvärre uppskjuten en vecka till. Om personen i fråga inte hört av sig tills måndag så väljs en ny, av mig, som intervjuas på onsdagen. Redigerad 2 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Då den som skall intervjuas inte har hört av sig blir veckans intervju dessvärre uppskjuten en vecka till. Om personen i fråga inte hört av sig tills måndag så väljs en ny, av mig, som intervjuas på onsdagen. Vem var den som skulle intervjuas? Oj, såg det nu. Redigerad 2 november, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ta gärna med denna fråga till nästa person: Leva som Carola eller barnvakta 10 fullvuxna schäfrar i en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts