Tija Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Om du skulle måla av någon, vem skulle du då helst måla av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Om du skulle bli världsbäst på att rita, skulle du vara glad då? Du är redan überbra Redigerad 5 november, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Haha tack Vice. Då får jag ta en match emot IceCandy då... Hon kunde i alla fall... Ska säga hur det går sen (Förlorar jag kommer jag aldrig kunna se mig själv i spegeln igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Haha tack Vice. Då får jag ta en match emot IceCandy då... Hon kunde i alla fall... Ska säga hur det går sen (Förlorar jag kommer jag aldrig kunna se mig själv i spegeln igen) [offtopic]Spela med glasschacket som du fick av mig i julklapp för några år sedan. Då vinner du garanterat. [/offtopic] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Imorgon genomför intervjun med Patrik. Om ni har frågor som ni inte har hunnit/orkat/tänkt posta så gör det snarast så att jag hinner ta med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Längtar till lördag, alltid lika kul att se de nya intervjuverna. Hmm en sista fråga, vem tycker du ritar bäst, förutom dig själv allså ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2005 Nu kommer turen till Frenzy! Intervjun genomförs, på onsdagen den 16/11 och läggs upp på lördagen den 19/11-05 Ni vet ju hur det funkar så det är bara till att ställa de frågor som ni vill ha med. Som vi alla(?) vet har dessvärre forumet haft lite tekniska problem som gjort att veckans intervju har blivigt lite sen. Men ingen panik, den läggs upp så fort jag vaknar imorgon och någon av Moderatorerna öppnar. Btw: Kul att vara tillbax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Favorit-solo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag har hört att du snusar, stämmer det? Är det portionsnus eller en sån här ful tepåse man stoppar in under överläppen du snusar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Jag har hört att du snusar, stämmer det? Är det portionsnus eller en sån här ful tepåse man stoppar in under överläppen du snusar eller? Du är för härlig GTApimfoolife. Det är samma sak. portionssnus är små "tepåsar" som man stoppar in under överläppen. Så frågan du vill ställa får nog bli "Jag har hört att du snusar, stämmer det? Är det lössnus eller en sån här ful tepåse man stoppar in under överläppen du snusar eller?" Redigerad 13 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Var det du som var med i den där filmen där du och en annan hoppade på en studsmatta och gav varandra snutingar? Posta den igen i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Du är för härlig GTApimfoolife. Det är samma sak. portionssnus är små "tepåsar" som man stoppar in under överläppen. Så frågan du vill ställa får nog bli "Jag har hört att du snusar, stämmer det? Är det lössnus eller en sån här ful tepåse man stoppar in under överläppen du snusar eller?" MEN GAAAUGH! Jaha det här som ser ut som jord det är alltså lössnus, jaha men då är jag med. Redigerad 13 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 MEN GAAAUGH! Jaha det här som ser ut som jord det är alltså lössnus, jaha men då är jag med. *fNitTizZaR* Frenzy: Om du fick ändra på en sak, vad skulle det vara? Har nicket "Frenzy" något att göra med "Kill Frenzy" i GTA? Vem av de som lämnat GTAsajten saknar du mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Vad är din favoritmat? Dricker du te och vilket är isåfall ditt favoritte? Vilket GTA gillar du mest? Redigerad 13 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Om du fick göra precis vad du ville för en dag, ungefär som önskningar, vad skulle du göra då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Var hittar du alla dina smileys? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Var det du som var med i den där filmen där du och en annan hoppade på en studsmatta och gav varandra snutingar? Posta den igen i så fall Icke en aning om vad du dillar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Var det du som var med i den där filmen där du och en annan hoppade på en studsmatta och gav varandra snutingar? Posta den igen i så fall Det var Speeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Var det du som var med i den där filmen där du och en annan hoppade på en studsmatta och gav varandra snutingar? Posta den igen i så fall Haha, den kommer jag ihåg, det var Speeder och hans kompis. Skitroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 .låter du mig bli intervjuad sen?(töntigare smiley än vad som finns att välja i smileymenyn)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts