Vice. Skrivet 13 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Haha! Fan vad jag skrattade när jag läste intervjun med Guardian. En bild säger mer än tusen ord, Vice, det tror jag du håller med om! Riktigt kul var det när man klickader på "rostfritt". LOL! Tack så jätte mycket! Kul att höra... Försökte göra den lite roligare (inte bara den utan kommande med alltså...) genom att lägga in lite fler bilder. Kul att det uppskattades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Haha! Fan vad jag skrattade när jag läste intervjun med Guardian. En bild säger mer än tusen ord, Vice, det tror jag du håller med om! :lol: Riktigt kul var det när man klickader på "rostfritt". LOL! Ska jag säga vad jag tycker så var det inte speciellt roligt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Gud eller Djävulen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Favorit-smiley? Borde frågan "Favorit-smiley?" vara en standardfråga i Möt forumiten? Redigerad 17 augusti, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Vilken är din favorit utav offtopic-diskussioner? Redigerad 17 augusti, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Skulle bara säga att jag tyvärr jobbar till 21:00 idag (Började 08:00) så jag kommer inte hinna lägga upp intervjun ikväll. Den komemr upp imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Nu är det Gtasajtens egen karatekid som skall granskas! Han har säkert, som en hel del andra här, en haft en del skumma grejer för sig och kanske är detta något han vill berätta om!? Har han snattat, Gillar han att lukta på tulpaner medans han lyssnar på Carola? Ja detta får ni ta reda på genom att posta era frågor! Och den som skall granskas är: Karatemorfar! Intervjun genomförs 5/9-07 och läggs upp Lördagen den 8/9-07. Vill fortfarande ha fler bilder till intervjuerna! smile.gif Redigerad 7 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Gillar du att lukta på tulpaner medans du lyssnar på Carola? Hur gick det i rättegången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Vad är det mest dyrbara som du har haft sönder? 23 cm eller 23000 kronor? Säng eller soffa? Sova eller vara vaken? Vara vaken eller vara naken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Hur många gånger köpte du en glass i somras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Följdfråga! 23 cm för 23000 kronor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Hur många kuddar har du i din säng? Redigerad 28 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Gud gav oss Bibeln, men djävulen lärde oss att tolka den. Korrekt eller felaktigt? Motivera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Vad skulle du vilja ställa dig själv för fråga? Om du var utav det motsatta könet för en dag, vad skulle du hitta på? (Är inte säker om den frågan finns med längre, såå jag frågar den här). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 (redigerad) Hela livet i Kristinehamn eller 10 år i USA? Redigerad 29 augusti, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Den här intervjun kommer att bli "blåsig" då det är formets egen kallfront som kommer att intervjuas! Nämligen: Ace! Intervjun genomförs 12/9-07 och läggs upp Lördagen den 15/9-07. Vill fortfarande ha fler bilder till intervjuerna! smile.gif Redigerad 14 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Den här intervjun kommer att bli "blåsig" då det är formets egen kallfront som kommer att intervjuas! Nämligen: Ace! Intervjun genomförs 12/9-07 och läggs upp Lördagen den 15/9-07. Vill fortfarande ha fler bilder till intervjuerna! Nä vänta nu! Vart har morfars intervju försvunnit? Senaste intervjun, med samuelszon, är ju upplagd den 19 augusti... Du har väl inte börjat slarva, Vice.? Redigerad 7 september, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Nä vänta nu! Vart har morfars intervju försvunnit? Senaste intervjun, med samuelszon, är ju upplagd den 19 augusti... Du har väl inte börjat slarva, Vice.? Morfars intervju är klar och kommer upp på lördag 8/9-07, imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Morfars intervju är klar och kommer upp på lördag 8/9-07, imorgon. Oh yeah baby ! En fråga till kicken bara: hur fan vet du att jag bor i Kristinehamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Oh yeah baby ! En fråga till kicken bara: hur fan vet du att jag bor i Kristinehamn? Det står det i din member profile ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts