Cortez Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Hoes before bro's eller Bro's before hoes? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vad är det mest dyrbara du har haft sönder? 23 cm eller 23 000 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Ditt uppenbarliga bilintresse, har det följt med dig sedan tidig ålder, eller är det något som uppstått på senare år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Då kommer äntligen namnet på nästa forumit som kommer att granskas... Den här gången är det:Samuelzon! Tycker han om mat, om ja, vad äter han? Har han någonsin ridit på en foldhäst och vad är hans högsta önskan? Posta alla era frågor som ni vill ha svar på här! Intervjun genomförs 15/8-07 och läggs upp Lördagen den 18/8-07. Vill fortfarande ha fler bilder till intervjuerna! Redigerad 9 augusti, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Har du någonsin ridit på en foldhäst? Om ja, vad är en foldhäst? Redigerad 9 augusti, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har du någonsin ridit på en foldhäst? Om ja, var är en foldhäst? Hahaha så ful är du, du vet vad jag menade... Slarvfel >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har du någonsin ridit på en foldhäst? Om ja, var är en foldhäst? Du snor mina ord direkt ur fingrarna på mig! Ehm, kommer inte på någon bra eller vänlig fråga. Så jag håller mig undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Hahaha så ful är du, du vet vad jag menade... Slarvfel >< Jag gjorde också ett litet fel Vilken är den mest irriterande forumiten enligt ditt tycke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Hur länge har du lyssnat på Red Hot Chili Peppers? Favoritplatta med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Ja, var är foldhästen egentligen? Vad är det mest värdefulla du har haft sönder? Gillar du Barry White? Hur känns det att inte ha mvg i spanska? 23 cm eller 23 lök? Har du ringt polisen någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Vad kan du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Hur känns det att inte ha mvg i spanska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Inte tjuvkika ! Hur länge pluggar du till ett prov? Behöver du plugga till dina prov, eller kan du allting redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Såg du den hära frågan Före intetjuvn? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Favoritbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Vilket parti skulle du rösta på om det var val idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Ville bara säga att veckans intervju kommer upp imorgon för jag har varit i Tyskarnas land och handlas sprit! Yeey \o/ Och jag är inte riktigt i "form" (Kopparbergs cider ftw ) för att redigera den idag. Den kommer upp imorgon. Trevlig helg alla/Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Senast sedda film på bio+åsikt om filmen? 8 år som president i USA eller livstid som kung i Sverige? Favorit-porraktör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Jag har varit lite slarvig/glömsk med möt forumiten och inte lagt upp 2 bilder. Dessvärre skickades dem utan namn och jag vet nu inte vem som gjort dem. >< Om nån känner igen dem, kan ni tala om det så ska jag slänga upp dem dirket. Tack på förhand/Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Haha! Fan vad jag skrattade när jag läste intervjun med Guardian. En bild säger mer än tusen ord, Vice, det tror jag du håller med om! Riktigt kul var det när man klickader på "rostfritt". LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts