Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävla internet. skiten la av vid typ fem och pappa lagade det nu. så jag missade själva intervjun. hur tur kan man ha :)

EDIT: fan nu hatar säkert vice mig ;) om jag ens får vara med i mötforumiten nu. hmm. förbannelse över internet som inte fungerar. sen jag som har såna skillz på datorer. pung

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla internet. skiten la av vid typ fem och pappa lagade det nu. så jag missade själva intervjun. hur tur kan man ha :)

EDIT: fan nu hatar säkert vice mig -_- om jag ens får vara med i mötforumiten nu. hmm. förbannelse över internet som inte fungerar. sen jag som har såna skillz på datorer. pung

Nej vi kan fortfarande göra den! Underligt är bara att jag har varit ute på msn i stort sett hela dagen med rubriken: "GUARDIAN, SKICKA VIBB!" och du har fortfarande inte kontakta mig! Vänligen gör detta senast imorgon så att vi kan bestämma nytt datum annars går turen tillbaka till Felshoe! ;)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: fan nu hatar säkert vice mig -_- om jag ens får vara med i mötforumiten nu. hmm. förbannelse över internet som inte fungerar. sen jag som har såna skillz på datorer. pung

Du vill bara ha en anledning till att få titta i den här tråden ;)

Är det försent för frågor? Isådannafall; vad tycker du om de omogna frågorna som du har blivit ställd i tråden "Veckans forumit"?

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor