Kebab Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Vad är det mest dyrbara som du har haft sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Läste precis intervjun med Saffecool. Nu är min fråga; missuppfattade han möjligtvis den här frågan? Vad är det mest dyrbara du har haft sönder? Instrument. Munspel, ukulele, gitarr, piano, lite av varje, tänker gå en fiolkurs också. Hur som helst så var det jävligt kul skrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Läste precis intervjun med Saffecool. Nu är min fråga; missuppfattade han möjligtvis den här frågan? Vad är det mest dyrbara du har haft sönder? Instrument. Munspel, ukulele, gitarr, piano, lite av varje, tänker gå en fiolkurs också. Hur som helst så var det jävligt kul skrivet :lol: Tror inte det... Det mest dyrbara han har haft sönder är en hel hög med instrument. Han ska gå en fiolkurs, och fioler är instrument, alltså han kommer troligtvis ha sönder en fiol också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Tror inte det... Det mest dyrbara han har haft sönder är en hel hög med instrument. Han ska gå en fiolkurs, och fioler är instrument, alltså han kommer troligtvis ha sönder en fiol också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Han kanske vill ha haft sönder en fiol också, för att lägga till i meritlistan typ? Väntar ivrigt på en förklaring av Saffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Haha, det där svaret ska vara på frågan under. Det jag svarade var Vet inte, kanske nån glasruta. eller nått sånt. Faktum var att jag sa åt Vice att fixa det på lördagkvällen typ men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Har du någon gång skrivit en forumits namn för hand? Redigerad 14 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Har du någon gång skrivit en forumits namn för hand? Med uppsåt att skriva just den forumitens namn eller för att skriva en lapp till en kompis med frågan "Kebab efter skolan?". Till exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 "Kebab efter skolan?". "Jag hänger på, utan tweakan!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) "Jag hänger på, utan tweakan!" Åh fyfan vad dåligt! Klockrent! (nej, jag kom inte på något med KvaddadPadda.. i alla fall inget roligt ) Redigerad 14 juli, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Med uppsåt att skriva just den forumitens namn eller för att skriva en lapp till en kompis med frågan "Kebab efter skolan?". Till exempel Var det en fråga till mig eller till forumiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Var det en fråga till mig eller till forumiten? Meh, dig! det framgick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Meh, dig! det framgick Nja, det var ett frågetecken för lite, vilket gjorde mig ganska fundersam. Men tyst nu och editera in lite frågor, vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Tipspromenad! Du gillar hellre att se film på... 1) Bio x) TVn (Hyrd, Köpt, whatever) 2) Datorn Du letar spel efter... 1) Utvecklaren x) Grafiken 2) Genre Du trär fötterna igenom... 1) Vänster byxben först x) Båda samtidigt 2) Höger byxben först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vad har hänt? Intervjun med Weener skulle väl läggas upp förra lördagen, d.v.s för 8 dagar sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vad har hänt? Intervjun med Weener skulle väl läggas upp förra lördagen, d.v.s för 8 dagar sen? Såg inte för så länge sedan att Vice. hade "Weener, kontakta mig" som status. Han har antagligen inte varit inne på msn, så Vice. har inte kunnat intervjuera honom. Bara en gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Joho joho, den är klar det är den allt. Det är la bara Vice som är seg. Hihihl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Ursäkta tt det tar tid, det är ju semestertider och det är svårt att få tag i mods som öppnar och stänger osv. Uppe imorgon, jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Då kommer äntligen namnet på nästa forumit som kommer att granskas... Den här gången är det:Guardian! ...som kommer att kollas ordentligt! Posta alla era frågor som ni vill ha svar på här! Intervjun genomförs 1/8-07 och läggs upp Lördagen den 4/8-07. Vill fortfarande ha fler bilder till intervjuerna! Så plocka fram kameran, ta bilder på er och skicka till "Farbror Vice" Edit: Lägger till en sån här: , så blir det extra spännande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 JAA. honom gillar jag editerar in frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts