Maimstream Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Min intervju gick jäkligt fort, antingen hade han bråttom eller så... går det så fort helt enkelt. Det beror ju på hur poppis man är = Hur många frågor man får. Min tog ju lite granna lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det beror ju på hur poppis man är = Hur många frågor man får. Min tog ju lite granna lång tid. Min sträckte sig minsann över två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Min sträckte sig minsann över två dagar. Inte ens hälften så stor som min neger. Det där lät ju lite rasistiskt, men jag citerar min skottska vän; "I've nothing against niggers, everyone should have one!". Så kan jag ta och tillägga att jag skrev "Neger" istället för "Penis" för att penis-mätning är tråkigt. Fast jag kanske skulle skriva "*det var inget*"? Redigerad 16 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ska Vice ej lägga upp veckans interjuv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ska Vice ej lägga upp veckans interjuv? Blir på lördag. Jag har inte haft Håller med till 100%! och inte velat ta nödlösningar. Skulle komma upp nu i veckan men jag tänkte att jag kan ta det på lördag som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Blir på lördag. Jag har inte haft Håller med till 100%! och inte velat ta nödlösningar. Skulle komma upp nu i veckan men jag tänkte att jag kan ta det på lördag som vanligt. Vad är håller med till 100% för något? Men jaaa, ignorera mitt inlägg, jag tänkte inte efter. Redigerad 19 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Vad är håller med till 100% för något? Det är Microsoft woord Redigerad 19 juni, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Blir på lördag. Jag har inte haft Håller med till 100%! och inte velat ta nödlösningar. Skulle komma upp nu i veckan men jag tänkte att jag kan ta det på lördag som vanligt. aha då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nu var det dags för mig att välja forumit, men jag har riktigt dålig koll på vilka som har/inte har blivit intervjuade, så jag ber er som inte har blivit det men vill bli att skriva ett PM till mig där det står att ni vill bli intervjuade, så ska jag välja någon av er ifall ni väljer att göra det. Det blev en skapligt lång mening, men jag hoppas ni fattar det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nu var det dags för mig att välja forumit, men jag har riktigt dålig koll på vilka som har/inte har blivit intervjuade, så jag ber er som inte har blivit det men vill bli att skriva ett PM till mig där det står att ni vill bli intervjuade, så ska jag välja någon av er ifall ni väljer att göra det. Det blev en skapligt lång mening, men jag hoppas ni fattar det mesta Det står väl på förstasidan av intervjutopicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Det står väl på förstasidan av intervjutopicen Det hjälper mig dock inte så mycket. Om jag kollar igenom den listan och sen ger mig ut på intervju-jakt, kommer det ändå visa sig att den jag har valt finns med på den listan på något vänster. Mitt minne är inte att leka med alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Vad ska den där bilden betyda som är uppe i "Möt forumiten" ? Borta nu --- Frågat om han kunde köpa ut folköl till mig, och om han skulle säga nej hade jag sagt till pressen att han antastade sig på mig i kön. Redigerad 23 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Hahaha, Felshoe har fan humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Ska bli kul att se vem nummer 100 blir. Är på 80. Redigerad 23 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Vice., har du börjat bli gammal? Du har skrivit fel månad på de två senaste intervjuerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Vice., har du börjat bli gammal? Du har skrivit fel månad på de två senaste intervjuerna! Fixar imorgon. Tack för att du sa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Tyvärr kan det vara svårt att få tag i forumiter, samt få tider att passa pga semestertiderna. Så veckans intervju blir uppskjuten tills nästa vecka och då kommer forumiten som blir intervjuad att vara:Saffecool! Intervjun genomförs 5/7-07 och läggs upp Lördagen den 7/7-07. Redigerad 26 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Vem är din favorit admin/mod på forumet? Varför? Redigerad 26 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vad skulle du göra om DimpZ stod utanför din dörr och ville ha kuk? Vad skulle du göra om Vice. reporterade dig för att du åtminstonde bryter mot §1.3 ev §1.4 med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Beskriv dig med en mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts